Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 november 2003, 14:20   #1
elena1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2003
Berichten: 53
Question Iemand bekend met vicopura?

Heeft iemand ooit producten gebruikt van het merk Vicopura (vitaconcept)?

Gebaseerd op het feit dat je haarwortels verzuren en geen mineralen meer op kunnen nemen?

Graag jullie reactie.

Bij voorbaat dank.
Elena
elena1 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2005, 14:06   #2
Miezemuis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2005
Berichten: 25
Question vicopura?

Hallo,

Wie kan me iets meer vertellen over de vicopura produkten?
Groetjes miezemuis
Miezemuis is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2006, 15:30   #3
Ichigo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2006
Berichten: 8
Vicopura om het lichaam te ontzuren

Vicopura is gebaseerd op het herstellen van de zuur-basen balans van het lichaam. Dit houdt in dat als een lichaam niet voldoende mineralen binnenkrijgt het verzuurt.

Vicopura heeft een lijn producten waarmee de zuur-basen balans hersteld kan worden. Het goede hiervan is dat deze producten op biologische, plantaardige basis zijn. Het nadeel is dat de producten algemeen zijn. Hiermee bedoel ik dat ze zorgen voor een goede basis voor haargroei, maar specifieke haarproblemen zoals erfelijke kaalheid niet direct aanpakken.

Wil je weten of je lichaam verzuurd is meet dan eens de pH van je urine. Als deze voornamelijk lager is dan pH 6 dan heb je een tekort aan mineralen in je lichaam.

Lees hier meer over op http://www.uw-kapper.nl/haarprobleme...l-voeding.html
Ichigo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2006, 15:53   #4
Ichigo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2006
Berichten: 8
ervaring met Vicopura

Ik gebruik het zelf en zie bij mijn kapper echt goede resultaten. Ik doe er regelmatig een bloedonderzoek en als ik niet goed geleefd heb is mijn bloed een stuk slechter.

Mijn haren doen het de laatste tijd zeer goed. Nou gebruik ik er ook Hydrotoxa van La Biosthetique bij om het effect van stress tegen te gaan.

Kijk maar eens op http://www.uw-kapper.nl/haarprobleme...aranalyse.html
Ichigo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2006, 20:33   #5
cicco
spaghettiman
 
cicco's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2005
Locatie: Regio Turhout België
Berichten: 17
sorry maar vicopura is pure geldklopperij ,heb het zelf maanden lang gebruikt en ik heb echt geen verbetering gemerkt.Nu gebruik ik andere dingen die veel goedkoper zijn en deze werken heel goed !
__________________
Alpecin coffeïn shampoo
Alpecin coffeïn lotion
Nizoral shampoo
cicco is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2013, 23:55   #6
Princepesje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1
Vicopura

Ik ben dit product nu een aantal maanden aan het gebruiken en heb goede resultaten. Het zijn niet alleen de producten maar je moet ook je leefpatroon veranderen. Geen koffie, alcohol of suiker. Tevens moet je drie stuks fruit en drie ons groenten eten. Daarnaast ga ik drie keer per week in bad met speciaal badzout
smeer drie keer mijn haren in met een crème . Die moet ik een half uur in letten trekken. Dat laat ik er in zitten wanneer ik in bad lig ,en was ze daarna met de shampoo van vicopura. Daarna de lotion.Verder moet ik drie keer per week een half uur gaan wandelen. Dat laatste valt me zwaar.na drie dagen had ik geen haaruitval meer. Mijn haar is nu in goede conditie. Maar er zijn meerdere redenen waarom ik verder ga. Ik had hartkloppingen, was erg moe, sliep slecht.van dat alles heb ik geen last meer. Of het nu ligt dat ik mijn leefpatroon heb gewijzigd of door de producten? Ik denk een combinatie van alles. Het is niet altijd makkelijk want ik ben echt een koffie gek en lust ook erg graag snoep maar ik mis het steeds minder.
Princepesje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.