Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 augustus 2012, 21:58   #91
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Nee zoals het hier in het artikel staat, geloof ik niet dat dit geloofwaardig is!ik denk dat ze nu wel iets meer weten maar dat middel moet nog gemaakt worden. En dan, werkt het middel, is het veilig voor de mens enz enz nee ik geloof niet in dit artikel!dit is mensen blij maken met gebakken lucht!
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2012, 11:42   #92
KaleDonder
HaarWeb lid
 
KaleDonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2012
Berichten: 145
Geslacht:
Ik geloof wel in het prostaglandineverhaal. Hier vindt je er meer over, mocht je geinteresseerd zijn.
Als je je voeding/supplementatie afstemt op het verhogen van de 'goede' prostaglandinen en verlagen van de 'slechte', groeistimulanten en ontstekingsremmers denk ik dat je een eind kunt komen zonder synthetische middelen. Een goede omega-3/omega-6 balans bijvoorbeeld, is niet alleen goed voor je haar, maar ook voor tal van andere dingen.
KaleDonder is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2012, 18:51   #93
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleDonder Bekijk bericht
Ik geloof wel in het prostaglandineverhaal. Hier vindt je er meer over, mocht je geinteresseerd zijn.
Als je je voeding/supplementatie afstemt op het verhogen van de 'goede' prostaglandinen en verlagen van de 'slechte', groeistimulanten en ontstekingsremmers denk ik dat je een eind kunt komen zonder synthetische middelen. Een goede omega-3/omega-6 balans bijvoorbeeld, is niet alleen goed voor je haar, maar ook voor tal van andere dingen.
ik denk dus dat het nog heel lastig word ,voordat ze een werkend en veilig middel hebben gemaakt.ik hoop natuurlijk wel dat het lukt,maar dat betwijfel ik sterk!
millie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.