Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 november 2004, 16:21   #31
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
zijn er nou al meer mensen behalve Cloud met tricomin of folligen of andere koper-producten begonnen?
Het lijkt mij erg interessant:
1. Het is goed voor de huid.
2. Het heeft een anti-inflammatory werking doordat het mbv SOD's het vrije radicaal superoxide remt.
3. Het remt het enzym 5AR, en wat zo bijzonder hieraan is: het remt allebei de types van 5AR! Dat las ik vandaag in een onderzoek (Cu = koper):

The results showed that type I 5 alpha-reductase was strongly inhibited by Cd, Cu, and Zn and moderately inhibited by Ni and Fe, with 50% inhibitory concentration values of 0.9, 1.9, 2.0, 169.2, and 174.3 microM, respectively. In contrast, type II 5 alpha-reductase activity was inhibited only by Cu, with a 50% inhibitory concentration value of 19.2 microM.
[Bron: Cations inhibit specifically type I 5 alpha-reductase found in human skin]

In dit opzicht zal koper naar mijn mening dus veel effectiever zijn tegen AGA dan andere natuurlijke middelen als zink, vitamine B6 of azelaic acid, die allemaal vooral type 1 van 5AR remmen. Het is duidelijk dat vooral type 2 een rol speelt bij AGA.

Ik vind echt dat de middelen Folligen en Tricomin een plaats verdienen bij de drie andere duidelijk bewezen topische middelen: minoxidil, ketoconazol en spironolacton.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 11 november 2004 om 16:38
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2004, 21:40   #32
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Is er hier op haarweb iemand die een van de middelen gebruikt?
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2004, 14:12   #33
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
zijn er nou al meer mensen behalve Cloud met tricomin of folligen of andere koper-producten begonnen?
Gebruik sinds augustus drie maal pw American Crew Revitalizer, een koper product. (Voor info) Het zou onstaan zijn uit samenwerking tussen AmCrew en de makers van Tricomin, maar ik ben er niet echt kapot van... 't Geeft veel jeuk de dag nadat ik t heb aangebracht en verder gebeurt er niet zo veel.

Denk wel dat een SOD belangrijk is vooral omdat veel mensen met AGA echt last hebben van een slechte hoofdhuid, maar dan zou ik misschien toch eerder Folligen kiezen.

Citaat:
By Kevinme: Is er hier op haarweb iemand die een van de middelen gebruikt?
Niet helemaal antwoord op je vraag, maar op buitenlandse forums kun je veel info van gebruikers vinden...
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2004, 19:37   #34
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Ik heb een mailtje gestuurd naar Tricomin om te vragen hoe het nou precies zit met de FDA-trials naar Tricomin en Folligen. Dit was het antwoord, en dat nog wel van Dr. Loren Pickart zelve(!):

Dear Laurens,

There never were FDA trials on Tricomin but there were some successful clinical studies on the product.

Since successful FDA drug trials now cost $800 million in the USA, it is unlikely anyone will do the studies.

Folligen was somewhat of an accident but we may do some studies in the future. Procyte (Tricomin) has spent over $100 million and Skin Biology is at a much earlier stage of development.

Loren Pickart


Ik snap twee dingen niet in dit mailtje:
1. Ze zegt dat er nooit FDA-trials naar Tricomin waren. Dat is raar, ik heb daar zo vaak over gelezen! Check bijv. http://www.regrowth.com/hair_loss_tr...tricomin_1.cfm.

Citaat:
Tricomin FDA Phase II US Hair Loss Results



Copyright 1997, Reuters News Service KIRKLAND, Wash., April 4 /PRNewswire/
ProCyte Corporation (Nasdaq-NNM: PRCY) today said that it obtained statistically significant results in an initial study of its hair growth compound, PC1358, in a group of men, ranging in age from 18 to 40 years old, with male pattern hair loss. The early-stage Phase II clinical study of the company's investigational compound, tradenamed Tricomin(R) solution, enrolled 36 men with early to mid-stage androgenetic alopecia -- or male pattern hair loss. Thirty-three of the participants were evaluable in the study, in which they were randomly assigned to either one of two dose groups or the vehicle formulation. Study participants topically applied the assigned treatment twice a day for 24 weeks.

The study's prospectively designed endpoints included determination of the effect of 1.25% and 2.5% doses of PC1358 versus vehicle on total hair count and hair weight measured in a one square centimeter treatment area located on the top of the head. An additional endpoint included a general cosmetic assessment of the treated area. Treatment with 2.5% PC1358 resulted in a statistically significant increase in the total hair count when compared to vehicle treatment over the course of the study. Appreciable increases in total hair weight were not found over the treatment phase of the study.

In the general cosmetic assessment, all participants treated with the high dose compound believed they were either growing more hair or staying the same, while almost half of the vehicle-treated participants believed they were losing more hair over the course of the study. The Phase II single center, double-blinded study also provided a further safety assessment of the compound. There were no serious drug-related adverse events reported in the study.

PC1358 is a copper peptide compound. While the specific mechanism of action of the compound is not known, in vivo and in vitro studies have shown this class of compounds to be pharmacologically active in stimulating and protecting hair follicles. Additional studies have shown that PC1358 stimulates the synthesis of major extracellular matrix components involved in hair follicle regulation.

ProCyte Corporation is a development stage healthcare company that is developing a class of proprietary copper peptide compounds for wound care, tissue repair and related applications.

SOURCE ProCyte Corporation
CONTACT: Karen L. Hedine, Vice President of ProCyte
2. Ze zegt "Folligen was somewhat of an accident". Wat was n accident?

Ik heb haar deze twee vragen gesteld in een replytje, ik wacht af...
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 12 november 2007 om 18:04
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2004, 23:50   #35
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hou ons op de hoogte!

Vind die opmerking over de FDA trials ook vreemd. Je leest toch overal dat ze in de laatste faze van de trials zijn afgehaakt omdat het te duur was, maar dat de resultaten in de eerste 2 fazes goed waren. Waarschijnlijk zijn dat dan de clinical trials waar ze het over heeft?

Heb ook wel gelezen dat het product dat klinisch getest is geweest een hogere concentratie aan copper peptides zou hebben bevat. Dat is wat me een beetje tegensteekt aan Tricomin... het zou een verwaterde (meer gebruiksvriendelijke) versie zijn van het origineel.

Maar ik vind het een zeer aangenaam product: ruikt lekker, voelt heel fris aan op je hoofdhuid, en heeft ook een beetje het effect van een styling product.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2004, 10:17   #36
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Loren heeft me weer geantwoord. Ik vroeg haar hoe het kan dat hier de uitkomsten van de FDA fase 2 trials te lezen zijn, terwijl zij zegt dat er nooit FDA-trials geweest zijn. Ook vroeg ik haar wat nou de beste optie is voor mensen met AGA: folligen, tricomin of american crew. Ze antwoordt:

Dear Laurens,

That is not a FDA regulated trial. They would need about 200 patients for such a trial.

It was a single study and not repeated.

We are developing skin products and people started using some products for hair.
So we made Folligen. In mouse studies it give great effects.

Folligen is the best thing that I have invented for hair and I wrote the patents on Tricomin and the American Crew.

Loren


Dus Cloud, Loren zelf zegt dat Folligen het beste is voor haar! Misschien moet je overstappen??

[edit]
Ik ga Loren nog één emailtje sturen met wat vragen:
1) is de tricomin nu anders dan die uit de "FDA"-trials? (Cloud, heb jij hier misschien een linkje naar?)
2) klopt het dat american crew een hogere concentratie copper peptides heeft dan tricomin en folligen?
3) verdient de gepatenteerde copper-soort in tricomin niet de voorkeur voor mensen met AGA? wat is daar zo speciaal aan in vergelijking met de andere copper peptides?

als iemand nog meer vragen heeft, laat het ff weten. dan stop ik dat allemaal in 1 mailtje.

Ik zie nu trouwens dat Pickart geen vrouw is maar een man
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 15 november 2004 om 13:01
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2004, 15:15   #37
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Zal straks eens naar een linkje zoeken..

De gewone American Crew Revitalize heeft geen hogere concentratie dan Tricomin, enkel het American Crew Revitalize Serum (dat voor hardnekkige plekjes is bedoeld).

Hmm nogal logisch dat Loren Pickart nu zegt dat Folligen het beste product is. Hij werkt tenslotte niet meer voor Procyte. Hij moest wel een nieuwe formule ontwikkelen voor Folligen omdat er een patent is op de copper peptide in Tricomin.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2004, 15:47   #38
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Zal straks eens naar een linkje zoeken..

De gewone American Crew Revitalize heeft geen hogere concentratie dan Tricomin, enkel het American Crew Revitalize Serum (dat voor hardnekkige plekjes is bedoeld).
Aha ok, weet ik dat ook weer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Hmm nogal logisch dat Loren Pickart nu zegt dat Folligen het beste product is. Hij werkt tenslotte niet meer voor Procyte. Hij moest wel een nieuwe formule ontwikkelen voor Folligen omdat er een patent is op de copper peptide in Tricomin.
Sja ik las ook al dat die Pickart weg is bij Procyte, overigens oorspronkelijk door hem opgericht. Er zit blijkbaar een hele vete achter, zoals scherp is te lezen tussen de regels door van het tekstje "ontstaansgeschiedenis" op de ProCyte-site :

EARLY PROCYTE HISTORY

ProCyte Corporation was founded in 1986 by Dr. Loren Pickart and others based on research with metallic peptides and specifically Copper Peptide. ProCyte is the sole owner of these patents, know how and related intellectual property. Dr. Pickart left ProCyte in 1991. We are grateful for Dr. Pickart's early work, however, ProCyte developed the concepts, conducted studies and eventually formulated products that are currently available in the medical and consumer markets. We are disappointed that Dr. Pickart fails to give credit to the researchers at ProCyte who built on his early work to take Copper Peptide to a higher level.

This early pioneering work identified the human bodies' own natural carrier of copper, the amino acid sequence GHK. It is this amino acid sequence, when complexed to copper, that the receptor cells readily recognize and accept. GHK is one of the specific amino acid chains that ProCyte synthesizes and complexes to copper. ProCyte and our partners have conducted numerous studies on GHK and other Copper Peptides, such as AHK Copper Peptide. GHK and AHK Copper Peptides have a true blue color of bioprotective copper. This shows that these special amino acid sequences have been properly complexed to the copper, allowing for natural delivery to the body. It is this unique and patented complexation that makes GHK and AHK Copper Peptides so successful.

There will always be imitators, but none containing our patented Copper Peptides.

[bron]

Pickart is daar dus met ruzie weggegaan (de hair loss world is een soap, dat wisten we al ) en is blijkbaar zijn 'eigen' Folligen begonnen. Inderdaad is deheer Pickart nu geen objectieve raadgever meer te noemen in de beslissing om Folligen of Tricomin te nemen.

Hoe komen we er dan achter wat de beste keuze is? Inderdaad is het nu interessant om uit te zoeken of de Tricomin van nu hetzelfde is of een verzwakte versie van het Tricomin uit de vermeende FDA-trials. Als de formule intussen is aangepast zijn deze onderzoeken niet echt meer van betekenis.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2004, 18:24   #39
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Zal straks eens naar een linkje zoeken..

De gewone American Crew Revitalize heeft geen hogere concentratie dan Tricomin, enkel het American Crew Revitalize Serum (dat voor hardnekkige plekjes is bedoeld).

Hmm nogal logisch dat Loren Pickart nu zegt dat Folligen het beste product is. Hij werkt tenslotte niet meer voor Procyte. Hij moest wel een nieuwe formule ontwikkelen voor Folligen omdat er een patent is op de copper peptide in Tricomin.
Cloud, weet jij ook wat dan het verschil is tussen het gepatenteerde copper peptide in Tricomin (triamino copper complex) en de formule van Folligen? Byan Shelton schreef op Hiarsite dat Folligen tamelijk amateuristisch gefabriceerd wordt, maar wat nu exact het grote verschil is, is me niet helemaal duidelijk.
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2004, 18:41   #40
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
GHK and AHK Copper Peptides have a true blue color of bioprotective copper. This shows that these special amino acid sequences have been properly complexed to the copper, allowing for natural delivery to the body. It is this unique and patented complexation that makes GHK and AHK Copper Peptides so successful.
Dit is één van de dingen die me sceptisch maken als het om American Crew gaat. AC is niet blauw of groen, maar gewoon doorzichtig. Terwijl die kleur kenmerkend is voor de werkende formule... Kennelijk hebben ze bij AC toch aan die formule gesleuteld en of dat het produkt goed doet, is zo niet duidelijk te zeggen.
Citaat:
Hoe komen we er dan achter wat de beste keuze is? Inderdaad is het nu interessant om uit te zoeken of de Tricomin van nu hetzelfde is of een verzwakte versie van het Tricomin uit de vermeende FDA-trials. Als de formule intussen is aangepast zijn deze onderzoeken niet echt meer van betekenis.
Wat ik ervan gelezen heb op forums, is dat het in de trials om een iets hogere oplossing ging, 2,5% ipv 1,5% en dat 't "vehicel", de transporteur om het produkt door de beschermlagen van de huid te loodsen, anders is dan tijdens de trials. Toen heeft men dezelfde vehicel gebruikt als Rogaine en nu een minder efficiente...
Ik heb net even zitten zoeken, maar het punt is dat ik er niet echt een duidelijke bevestiging van kan vinden...
(De hairloss world is een soap. En jammergenoeg een vrij schimmige )
__________________
AmazingLaserBrush

Laatst gewijzigd door Tiuri; 12 november 2007 om 17:49
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2004, 20:01   #41
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001
Wat ik ervan gelezen heb op forums, is dat het in de trials om een iets hogere oplossing ging, 2,5% ipv 1,5% en dat 't "vehicel", de transporteur om het produkt door de beschermlagen van de huid te loodsen, anders is dan tijdens de trials. Toen heeft men dezelfde vehicel gebruikt als Rogaine en nu een minder efficiente...
Ik heb net even zitten zoeken, maar het punt is dat ik er niet echt een duidelijke bevestiging van kan vinden...
(De hairloss world is een soap. En jammergenoeg een vrij schimmige )
De vraag is waarom ProCyte in godsnaam aan de formule is gaan sleutelen als is gebleken dat de oorspronkelijke formule goed werkt in clinische experimenten??!?! Het zal toch niet zo zijn dat ze op een goedkopere productiemethode zijn overgestapt ofzo!?
tijd om ze eens goed aan de tand te voelen. ik stuur ze een email.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2004, 16:29   #42
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hier is een link naar een interessante thread op Harlosstalk: http://www.hairlosstalk.com/discussi...topic.php?t=19
Heb ooit gelezen dat ze het verwaterd zouden hebben om het product gebruiksvriendelijker te maken. Een hogere concentratie copper peptides zou wat irritatie kunnen veroorzaken.

Citaat:
Cloud, weet jij ook wat dan het verschil is tussen het gepatenteerde copper peptide in Tricomin (triamino copper complex) en de formule van Folligen? Byan Shelton schreef op Hiarsite dat Folligen tamelijk amateuristisch gefabriceerd wordt, maar wat nu exact het grote verschil is, is me niet helemaal duidelijk.
Op pagina 3 van bovenvermelde topic vind je hier meer over.
Citaat:
Tricomin uses a specific Alanine/Histidine/Lysine Polypetide Copper complex. Folligen throws a bunch of salts and chloride(?) together to get a completely random result each time, although yes at a higher concentration than Tricomin
.
Maar bon, dat is ook maar wat een gebruiker erover zegt.


Citaat:
Dit is één van de dingen die me sceptisch maken als het om American Crew gaat. AC is niet blauw of groen, maar gewoon doorzichtig. Terwijl die kleur kenmerkend is voor de werkende formule... Kennelijk hebben ze bij AC toch aan die formule gesleuteld en of dat het produkt goed doet, is zo niet duidelijk te zeggen.
Tricomin is blauw omdat er blauwe kleurstof inzit!

Ben nu aan mijn laatste fles Tricomin. Ofwel probeer ik hierna een tin peptide (Folligen for blondes), ofwel bestel ik het Revitalize Serum van AC. Ben er nog niet uit.

Cloud
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2004, 16:29   #43
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Hier is een link naar een interessante thread op Harlosstalk: http://www.hairlosstalk.com/discussi...topic.php?t=19
Heb ooit gelezen dat ze het verwaterd zouden hebben om het product gebruiksvriendelijker te maken. Een hogere concentratie copper peptides zou wat irritatie kunnen veroorzaken.
Dit zal dan ook het antwoord zijn op de vraag waarom ze aan het produkt gerommeld hebben. Op de site van Folligen kun je ook lezen dat ze mensen met slechte reactie op Folligen, adviseren om 't te verdunnen met water.


Citaat:
Tricomin is blauw omdat er blauwe kleurstof inzit!
Sacre bleu! Is dan niets meer echt? Dat ze verwijzen naar een kleur die kunstmatig toegevoegd is...

Hmm, ik denk dat voor alle produkten wel wat te zeggen is. Tricomin komt erg professioneel over en AC is daar een kopie van. Maar als je de pagina's leest in de link van Cloud, kun je bijna niet meer om Folligen heen. En ik moet zeggen, als ik de lotion zie en ruik die ik thuis heb staan, dan weet je wel zeker dat je koper op je hoofd staat te smeren.... Ik zou ook wel interesse hebben in de Tin peptide, maar geloof dat die slechts in een lotion te krijgen is en de copper pept. is in die vorm slecht aan te brengen....

Nouja, ben benieuwd wat jullie nog eens aanschaffen.
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2004, 17:54   #44
kalevandaal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2004
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Thnx voor de info freak of nature! Maar wat is dat voor n boek? is dat online in te zien?

Heb net trichomin en folligen aan het haarwoordenboekje toegevoegd... (onder 'copper peptides').

Verdraaid interessante producten dit... Mannen en vrouwen van dit forum: laten we onze horizon verbreden en massaal deze producten gaan proberen! Volgens mij kunnen we rekenen op goede resultaten.

Ik sta gigantisch rood de laatste tijd maar als ik weer wat geld heb zal ik eens kijken welke op dit forum nog onbekende producten de moeite van het uitproberen waard zijn....

PS thread titel veranderd van 'Folligen spray' in 'Folligen en Tricomin'.
Beetje raar als je dit soort dingen gaat roepen als moderator zijnde?

Je hebt een voorbeeld functie, mensen denken snel dat jij er veel van afweet. En als jij gaat roepen dat we massaal dingen moeten gaan uitproberen waarvaan een deel niet eens bewezen is dat het werkt, vind ik dat buitengewoon stom en onverantwoordelijk!!
__________________
.dec.2003 - dec 2004. - GESTOPT
Trix Capsules bij Intermedica vandaan.
.dec2004 - nu (en 2002 - 2003).
Finasteride Capsules bij Dr. Plinck vandaan (oa: 1mg fin. 25mg pyridoxine.)
.Erbij sinds dec.2004.
.Zinc (zinc citrate) 15 mg..Copper (copper glycinate) 2 mg.
.MSM 1000 mg..L-Proline 50 mg..L-Lysine 50 mg.

Laatst gewijzigd door Tiuri; 12 november 2007 om 17:50
kalevandaal is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2004, 19:03   #45
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalevandaal
Beetje raar als je dit soort dingen gaat roepen als moderator zijnde?

Je hebt een voorbeeld functie, mensen denken snel dat jij er veel van afweet. En als jij gaat roepen dat we massaal dingen moeten gaan uitproberen waarvaan een deel niet eens bewezen is dat het werkt, vind ik dat buitengewoon stom en onverantwoordelijk!!
Ik vind het juist goed dat de aandacht eens op deze middelen gevestigd wordt. Je ziet op Haarweb allerhande experimenten voorbijkomen met kruiden, tandpasta en uitgeperste uien (en tja... die kunnen wellicht tot nieuwe inzichten leiden), maar aan de bovengenoemde middelen is lang gewerkt en ze zijn speciaal ontwikkeld voor ons soort problematiek. Folligen en Tricomin worden op andere forums vaak met goede tot zeer goede resultaten gebruikt, dus waarom hoor je er hier nooit iemand over? Is iets om over na te denken

Daarnaast, onverantwoord...? We hebben het hier niet over medicijnen, maar over gewone creme.... ze kunnen geen kwaad. Bovendien kun je op Haarweb genoeg objectieve info over beide middelen vinden...
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[copper peptides] Hoe kom ik eraan? Toolman Medicijnen/haargroeimiddelen 131 17 januari 2013 09:15
Groene kop van Folligen of Tricomin? Hanna Haarproblemen bij vrouwen 2 12 februari 2005 03:03
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46
Folligen en/of Tricomin MauZ Medicijnen/haargroeimiddelen 0 10 juni 2004 19:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.