Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 42 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 11 september 2005, 20:16   #31
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Wat een enorme onzin dat mooie dames eerder worden opgevallen dan wat minder mooie. Het is net wie je zoekt en die valt op, niet persee de knapperen. Je kijkt naar hoe iemand zich gedraagt, hoe spontaan iemand is etc. niet of dat ze knap is of niet. Sneu...
Helemaal mee eens! Dat eeuwige gezeik over schoonheid dit en schoonheid dat, ik word er zoooo moe van. Wat een zinloosheid en dan te bedenken dat het in de praktijk allemaal zo erg niet is als dat het vaak hier wordt geschetst.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 22:06   #32
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Als ik een kamer in kom dan zie ik MENSEN.
Dan zie ik dames, allerlei soorten en maten.
Maar de mooie meisjes(mijn smaak)die BENADER ik.
Het is onmogelijk boem meteen alleen maar leuke dames te zien, je hebt geen off functie voor vrouwen waar je niet op valt.
Je ziet ze zo weer zo en ook die kunnnen heel erg je aandacht trekken, maar wie ik uiteindelijk ga benaderen hangt dus wel van haar uiterlijk af.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 22:52   #33
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Nou die post van mij doet wel wat stof opwaaien en sommige mensen interpreteren het weer eens fout.

ten eerst heeft elk persoon een verschillende smaak. als ik het alleen al in mijn vriendengroep bekijk dan zijn er altijd wel smaakverschillen. zo heb ik dames gehad waarvan anderen zeggen dat ze nie knap is terwijl ik het supermooie dames vond.

en nee ik bedoel ook niet dat ik alleen maar de mooie dames zie of alleen maar met die dames praat. toch is het zo dat je het eerste naar het uiterlijk kijkt en vice versa.

Ik wil later gewoon een vrouw hebben die naast een goed karakter ook nog eens lekker is en waar ik graag de liefde mee bedrijf met het licht aan.

zo kijken de vrouwen ook en daar zijn denk ik de meeste mensen hier ook bang voor. als een vrouw bij wijze van een one-night-stand wil dan kiest ze ook eerder voor iemand die er lekker uitziet en een volle haarbos heeft dan een half kalend figuur.

als je mensen langer kent (bijvoorbeeld iemand van werk) dan gaat het innerlijk meespelen maar anders niet.

tja mensen zijn heel materialistisch ingesteld en dat ben ik ook. kaal worden zuigt en mits het je staat (kale kop) heb je altijd al een achterstand bij de dames voordat je ook maar ff met haar hebt gepraat!





en waarzou jij sochtends het liefst naast wakker worden van deze 2!

edit ff een andere bekende actrice erin gedaan ipv van de vorige dame...

Laatst gewijzigd door ray; 12 september 2005 om 00:19
ray is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 23:28   #34
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Sorry hoor, maar wat een ONZIN! En dan die twee foto's, heb je enig idee hoeveel een mens kan veranderen bij het ouder worden? Dat is toch geen enkele vergelijking gelijk, man! Die bovenste is veel ouder!

Dat je het uiterlijk het eerste ziet zal allemaal best, lijkt me overigens ook zeer logisch, dat geldt ook voor een nieuw huis, voor een nieuwe auto... ook patat zie je eerder voordat je het proeft. Dat lijkt mij allemaal heel logisch.

En darkster, gaarne niet spreken in termen als "je", "jij", "de dames"... dat generaliseren dus... want je wilt enkel je eigen frustratie en opvatting verdedigen door het anderen in de schoenen te schuiven. Zo is lang niet iedereen en dat zul je je toch moeten realiseren. Dat geldt overigens voor iedereen hier.

Alleen al dit gezanik wat maar door en door gaat op dit forum is voor mij een reden om hier te vertrekken. Ik word hier toch zo ontzettend moe van. Het moet maar eens worden gezegd zoals ik het voel, klaar. Iedereen leeft maar zoals hij of zij wil, prima, maar hou eens op met dat gegeneraliseer en dat gemekker. Op dit moment heb ik echt de neiging om volledig te kappen met mijn regime uit protest tegen deze flutmaatschappij. En neem van mij aan: ik zal er NOOIT aan toegeven. Ik keer me nog liever TEGEN de samenleving!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 23:32   #35
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Dat plaatsen van die foto's vind ik nogal goedkoop, darkster. Waarom post je niet eens een foto van jezelf zodat we een poll kunnen houden wie er naast jou wil wakker worden?
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 23:37   #36
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Dat plaatsen van die foto's vind ik nogal goedkoop, darkster. Waarom post je niet eens een foto van jezelf zodat we een poll kunnen houden wie er naast jou wil wakker worden?
! Een meesterlijk voorstel!

Maar inderdaad, zo had ik het nog niet eens bekeken: vind je, darkster, het respectvol naar die vrouw toe om haar foto in die context te plaatsen?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 23:40   #37
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Wow, meltdown imminent!

Trek aan Haarman, ff erbij blijven!

Aan Rez.

Ik ben niet van plan mijn leven te laten leiden door mijn AGA. Ik heb een regime, dat pas ik toe maar verder besteed ik redelijk weinig aandacht eraan. Het kan natuurlijk nog minder maar daar ben ik net iets te ijdel voor op het moment. Mijn zelfbeeld leidt er niet onder. Ik zag vandaag trouwens een kale vent met gemillimeterd haar die zon indrukwekkende uitstraling had. Op dat moment drong het (nogmaals) tot me door dat het geen enkele afbreuk hoeft te doen aan je verschijning.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 23:48   #38
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat
Wow, meltdown imminent!

Trek aan Haarman, ff erbij blijven!

Aan Rez.

Ik ben niet van plan mijn leven te laten leiden door mijn AGA. Ik heb een regime, dat pas ik toe maar verder besteed ik redelijk weinig aandacht eraan. Het kan natuurlijk nog minder maar daar ben ik net iets te ijdel voor op het moment. Mijn zelfbeeld leidt er niet onder. Ik zag vandaag trouwens een kale vent met gemillimeterd haar die zon indrukwekkende uitstraling had. Op dat moment drong het (nogmaals) tot me door dat het geen enkele afbreuk hoeft te doen aan je verschijning.
Ik ben er inderdaad vrij opgefokt over geraakt. Er knapte gewoon iets in mij bij het lezen van die berichten. Kijk, we zitten hier allemaal vanwege onze haarproblemen en ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat het een aspect is van de zorg om uiterlijke achteruitgang. Dat is ook bij mij zo. Als ik helemaal alleen op een eilandje zou wonen, dan zou ik mij er absoluut niet druk over maken. Maar er is wel een verschil met betrekking tot de manier waarop je het ondergaat en je in het leven staat. En ik vind het gewoonweg geen goede ontwikkeling, wanneer we hier met zijn allen gaan lopen huilen om de grote vloek die over ons uitgesproken is door moeder natuur. Het bevordert niet de acceptatie.

Iedere keer lees ik weer hetzelfde verhaal, iedere keer weer en weer en weer en weer... dezelfde generaliserende argumenten, hetzelfde zelfmedelijden... ik word er gewoon zo moe van.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 23:49   #39
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Sorry hoor, maar wat een ONZIN! En dan die twee foto's, heb je enig idee hoeveel een mens kan veranderen bij het ouder worden? Dat is toch geen enkele vergelijking gelijk, man! Die bovenste is veel ouder!

Dat je het uiterlijk het eerste ziet zal allemaal best, lijkt me overigens ook zeer logisch, dat geldt ook voor een nieuw huis, voor een nieuwe auto... ook patat zie je eerder voordat je het proeft. Dat lijkt mij allemaal heel logisch.

En darkster, gaarne niet spreken in termen als "je", "jij", "de dames"... dat generaliseren dus... want je wilt enkel je eigen frustratie en opvatting verdedigen door het anderen in de schoenen te schuiven. Zo is lang niet iedereen en dat zul je je toch moeten realiseren. Dat geldt overigens voor iedereen hier.

Alleen al dit gezanik wat maar door en door gaat op dit forum is voor mij een reden om hier te vertrekken. Ik word hier toch zo ontzettend moe van. Het moet maar eens worden gezegd zoals ik het voel, klaar. Iedereen leeft maar zoals hij of zij wil, prima, maar hou eens op met dat gegeneraliseer en dat gemekker. Op dit moment heb ik echt de neiging om volledig te kappen met mijn regime uit protest tegen deze flutmaatschappij. En neem van mij aan: ik zal er NOOIT aan toegeven. Ik keer me nog liever TEGEN de samenleving!
wat is de reden dan voor jou om al die medicijnen te slikken en op dit forum te zitten? iedereen op dit forum droomt van een volle haardos die nooit uitvalt. waarom willen mensen dat? volgens mij nog altijd omdat het ideale schoonheidsbeeld iemand is die OOK een volle haarbos heeft (of dat kan laten groeien).

en waarom die reacties bij de foto's ....? jullie vinden het zeker zielig voor nijs en niet voor liv tyler. en waarom sneu, omdat ze lelijk is? ik heb dat niet gezegd, ik vroeg alleen waar je sochtends liever naast wakker word!
en ik durf nu wel te zeggen dat liv tyler op har 50ste nog beter zal uitzien dan nijs nu.

ik durf het iig toe te geven dat ik ook eerst naar uiterlijk kijk en die ideologie ook op mezelf reflecteer.
ray is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 23:54   #40
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik ben er inderdaad vrij opgefokt over geraakt. Er knapte gewoon iets in mij bij het lezen van die berichten. Kijk, we zitten hier allemaal vanwege onze haarproblemen en ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat het een aspect is van de zorg om uiterlijke achteruitgang. Dat is ook bij mij zo. Als ik helemaal alleen op een eilandje zou wonen, dan zou ik mij er absoluut niet druk over maken. Maar er is wel een verschil met betrekking tot de manier waarop je het ondergaat en je in het leven staat. En ik vind het gewoonweg geen goede ontwikkeling, wanneer we hier met zijn allen gaan lopen huilen om de grote vloek die over ons uitgesproken is door moeder natuur. Het bevordert niet de acceptatie.

Iedere keer lees ik weer hetzelfde verhaal, iedere keer weer en weer en weer en weer... dezelfde generaliserende argumenten, hetzelfde zelfmedelijden... ik word er gewoon zo moe van.
ik ben wel benieuwd welk ander mensen kunnen aantonen dat niet in de catagorie hoort: "ik voldoe niet aan het ideaalbeeld van de knappe man"

acceptatie, tja ik denk dat ik het niet snel accepteer, ik hoop alleen dat ik nog een tijdje van mijn haar kan genieten alvorens ik er de tondeusse over moet halen!

zowiezo, hoeveel mensen hier accepteren echt voor 100% dat ze kaal zijn/worden?
ray is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 23:58   #41
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Dat plaatsen van die foto's vind ik nogal goedkoop, darkster. Waarom post je niet eens een foto van jezelf zodat we een poll kunnen houden wie er naast jou wil wakker worden?
ik zeg niet dat ik een adonis ben alleen ik probeer dus duidelijk te maken dat de meeste mensen ook voor uiterlijk gaan.

als dat voorbeeld met die foto's zo verkeerd valt wil ik hem ook wel weg halen maar ik dacht dat mensen wel begrepen wat ik ermee bedoelde!
ray is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 00:34   #42
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
wat is de reden dan voor jou om al die medicijnen te slikken en op dit forum te zitten? iedereen op dit forum droomt van een volle haardos die nooit uitvalt. waarom willen mensen dat? volgens mij nog altijd omdat het ideale schoonheidsbeeld iemand is die OOK een volle haarbos heeft (of dat kan laten groeien).
Als ik aan dat ideaal zou willen voldoen zou ik ook bezwaar hebben tegen grijs worden, tegen het krijgen van rimpels, zou ik regelmatig de sportschool bezoeken enzovoort... maar nee hoor, behalve mijn haaruitval laat ik alles komen zoals het kom. Ik geef toe dat ik graag een bos haar heb en dat ik het daarvoor doe, maar niet om te voldoen aan één of ander ideaalbeeld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
en waarom die reacties bij de foto's ....? jullie vinden het zeker zielig voor nijs en niet voor liv tyler. en waarom sneu, omdat ze lelijk is? ik heb dat niet gezegd, ik vroeg alleen waar je sochtends liever naast wakker word!
en ik durf nu wel te zeggen dat liv tyler op har 50ste nog beter zal uitzien dan nijs nu.
Tja, met plastische chirurgie is er geen kunst aan nee.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
ik durf het iig toe te geven dat ik ook eerst naar uiterlijk kijk en die ideologie ook op mezelf reflecteer.
Wie ontkent hier dan niet eerst naar het uiterlijk te kijken?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 00:37   #43
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
ik ben wel benieuwd welk ander mensen kunnen aantonen dat niet in de catagorie hoort: "ik voldoe niet aan het ideaalbeeld van de knappe man"
Ik zou mijzelf niet kunnen meten aan het ideaalbeeld, maar echt, dat zal mij een worst zijn. Er zijn voor mij belangrijkere dingen in mijn leven waar ik veel meer waarde aan hecht. Ik heb het niet nodig om gelukkig te worden. Het is geen issue.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
zowiezo, hoeveel mensen hier accepteren echt voor 100% dat ze kaal zijn/worden?
Niemand, maar dat is wel het streven zolang er geen wondermiddel bestaat en producten teleurstellend kunnen zijn. Dan helpt het niet om een sfeer te scheppen van taboe en afkeer.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 00:40   #44
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
ik zeg niet dat ik een adonis ben alleen ik probeer dus duidelijk te maken dat de meeste mensen ook voor uiterlijk gaan.
Maar waar baseer je zo'n uitspraak op? Mag ik dat weten?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
als dat voorbeeld met die foto's zo verkeerd valt wil ik hem ook wel weg halen maar ik dacht dat mensen wel begrepen wat ik ermee bedoelde!
Het gaat er niet om hoe die foto door ons wordt opgevangen, maar om het principe. Hoe zou jij het vinden wanneer jij je eigen foto ergens op een forum zou aantreffen in het kader van schoonheid, waarbij jij tegenover Brad Pitt wordt geplaatst met de vraag "naast wie zou jij liever wakker worden?" Het is zonder enig respect voor de mevrouw in kwestie!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 02:17   #45
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Als ik aan dat ideaal zou willen voldoen zou ik ook bezwaar hebben tegen grijs worden, tegen het krijgen van rimpels, zou ik regelmatig de sportschool bezoeken enzovoort... maar nee hoor, behalve mijn haaruitval laat ik alles komen zoals het kom. Ik geef toe dat ik graag een bos haar heb en dat ik het daarvoor doe, maar niet om te voldoen aan één of ander ideaalbeeld.


Tja, met plastische chirurgie is er geen kunst aan nee.


Wie ontkent hier dan niet eerst naar het uiterlijk te kijken?
grijs haar kun je verven

rimpels kun je laten weghalen

een sixpack kun je trainen

allemaal zaken waarin je zelf de macht hebt en de middelen om er wat aan te doen. haaruitval is iets waar we tot op heden niet echt wat aan kunnen doen. het is te verlangzamen en een beetje hergroei te krijgen. feit is dat we hier allemaal net zo hulpeloos in zijn.

ouder worden en de daarbij horende fysieke verschijnselen zijn normaal. niemand zal raar staan kijken als je een vrouw van 80 hebt met rimpels en alle andere ouderdomskenmerken.

iemand die op zijn 20ste kaal is is niet iets wat bij een 20-jarige past (sommige mannen hebben het geluk dat een kale klets ze stat maar bij heel veel geld dat niet).

ik snap ook nog niet waarom jij er dan zo'n moeite mee hebt dat je kaal wordt als de rest van je uiterlijke verschijning ook niet belangrijk is in je optiek.

tja uiterlijk, zeker bij de eerste indruk belangrijk maar het is net als de mannelijke voorplantingsdrift. veel mannen hebben behoefte aan een mooie vrouw (of alle vrienden die ik ken zijn aliens) en die onderdruk je niet zomaar.
ray is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Testosteron als oplossing? Dude22 Medicijnen/haargroeimiddelen 2 26 maart 2007 00:42
beste oplossing tegen haaruitval!!!! cicco AGA - Algemeen 2 2 januari 2007 14:18
Beauty tatoo en toppik tussen de transplants een eventuele oplossing? 4roluca Chirurgische behandelingen 2 18 februari 2005 00:03
Oplossing gevonden voor littekenweefsel Jaytje Chirurgische behandelingen 0 9 januari 2005 14:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.