Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 oktober 2022, 20:30   #1
cococo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2022
Berichten: 7
Geslacht:
Esteworld, 49 jaar, 22 oktober 2022, 4200 grafts

Hi allemaal,

ik ga geen lang verhaal schrijven, maar ik wil wel even mijn complimenten geven over hoe Esteworld mijn behandeling heeft uitgevoerd.
Zowel de behandeling zelf als alle service er om heen zijn mij heel erg goed bevallen.
Je merkt dat ze dit op grote schaal doen, maar tegelijkertijd vond ik de persoonlijke aandacht van zowel het team in Nederland als het team in Turkije zeer indrukwekkend.

Mocht iemand vragen hebben, dan kun je mij een berichtje sturen.

groeten,

Coen (niet mijn echte naam, want die is te uniek/herkenbaar).
cococo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2022, 21:11   #2
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
4200 grafts? Wat veel voor 1 behandeling.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2022, 17:46   #3
vortex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2019
Berichten: 69
Geslacht:
4200 grafts in 1x is inderdaad veel. Bedoel je niet haren? Weet namelijk niet of 4200 grafts in 1 sessie realistisch is.
vortex is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2022, 10:45   #4
aznfury27
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2018
Berichten: 11
Geslacht:
In Turkije en dus Esteworld kan dat wel. In 1 behandeling kunnen ze ca. 4500 grafts max plaatsen en bij een dubbele behandeling 6000-7000. Zie andere posts hier op het forum.
aznfury27 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2022, 11:20   #5
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aznfury27 Bekijk bericht
In Turkije en dus Esteworld kan dat wel. In 1 behandeling kunnen ze ca. 4500 grafts max plaatsen en bij een dubbele behandeling 6000-7000. Zie andere posts hier op het forum.
dat kan wel maar alleen als het donor dit toe laat. Bij mij toen niet en ik heb dus eerst een enkele gedaan.

Kijk, heb je een donor van 12000 grafts dan kan je er prima 6000 grafts uithalen en heb je er nog steeds 6000 over.
Heb je een donor van 6000 tja dan kan dat niet en is een grote sessie niet mogelijk. Je donor bepaald dus.

Hoe beter je maagdelijker donor hoe meer er in de eerste behandeling uit kan worden gehaald.

Daarnaast moet je natuurlijk ook wel kijken of zo een grote behandeling slim is om te doen.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2022, 14:08   #6
Marco Veen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2022
Berichten: 38
Geslacht:
Bij weinig donor “materiaal” is het benutten (deels) van alternatieven (baard of borst) ook mogelijk heb ik gehoord tijdens mijn gesprek. Maar dat is wel voor plekken waar je vooral opvulling wenst (zoals kruin en midden van het hoofd). Voor de haarlijn is toch echt het donorgebied op het achterhoofd nodig. Maar nu papegaai ik na wat ik gehoord heb.
Marco Veen is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2023, 17:24   #7
cococo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2022
Berichten: 7
Geslacht:
ik ben nu bijna 7 maanden verder en ben erg tevreden over het resultaat. Mijn hoofd wordt steeds voller
Ik heb maanden last gehad van een volledig doods gevoel op een gedeelte van mijn hoofd maar dat begint eindelijk weg te trekken. (mij was door Esteworld al verteld dat dit maanden kan duren).
Terugkijkend ben ik erg tevreden. Direct na de behandeling ziet het er natuurlijk allemaal best heftig uit, maar dat trok heel snel weg. Ik had mijn haar altijd best kort (16 mm bovenop) dus het duurde niet lang voordat ik weer terug was op mijn normale kapsel. Daardoor was er een tijd dat anderen niet konden zien dat het was gebeurd, wat ik wel prettig vond. Nu valt het niet meer te ontkennen
Mijn grootste angst van tevoren was dat het er niet natuurlijk uit zou zien. Dat bleek volledig onterecht, je ziet het echt niet.

Voor de transparantie: Esteworld heeft mij gevraagd om, als ik positief was over het resultaat, om dat te vertellen op dit forum (zoals die bordjes die je vaak ziet: "Ben je ontevreden, vertel het ons, ben je tevreden, vertel het anderen"). Ik ben tevreden, dus daarom doe ik dit. Ik ben op geen enkele manier onder druk gezet, betrokken bij die organisatie of gepaaid met aanbiedingen of iets dergelijks.
cococo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2023, 17:29   #8
vortex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Heb je voor en na foto's?
vortex is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2023, 18:46   #9
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.320
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cococo Bekijk bericht
ik ben nu bijna 7 maanden verder en ben erg tevreden over het resultaat. Mijn hoofd wordt steeds voller
Ik heb maanden last gehad van een volledig doods gevoel op een gedeelte van mijn hoofd maar dat begint eindelijk weg te trekken. (mij was door Esteworld al verteld dat dit maanden kan duren).
Terugkijkend ben ik erg tevreden. Direct na de behandeling ziet het er natuurlijk allemaal best heftig uit, maar dat trok heel snel weg. Ik had mijn haar altijd best kort (16 mm bovenop) dus het duurde niet lang voordat ik weer terug was op mijn normale kapsel. Daardoor was er een tijd dat anderen niet konden zien dat het was gebeurd, wat ik wel prettig vond. Nu valt het niet meer te ontkennen
Mijn grootste angst van tevoren was dat het er niet natuurlijk uit zou zien. Dat bleek volledig onterecht, je ziet het echt niet.

Voor de transparantie: Esteworld heeft mij gevraagd om, als ik positief was over het resultaat, om dat te vertellen op dit forum (zoals die bordjes die je vaak ziet: "Ben je ontevreden, vertel het ons, ben je tevreden, vertel het anderen"). Ik ben tevreden, dus daarom doe ik dit. Ik ben op geen enkele manier onder druk gezet, betrokken bij die organisatie of gepaaid met aanbiedingen of iets dergelijks.
Wanneer begon het echt te groeien? Ik zit nu op 4,5 maanden, het begint wel maar vind het nog erg dun allemaal. Te ongedurig vast.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2023, 22:40   #10
cococo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2022
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vortex Bekijk bericht
Heb je voor en na foto's?
Bij deze
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Na.jpg‎ (47,5 KB, 198x gelezen)
Bestandstype: jpeg Voor.jpeg‎ (86,3 KB, 187x gelezen)
cococo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2023, 22:42   #11
cococo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2022
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Wanneer begon het echt te groeien? Ik zit nu op 4,5 maanden, het begint wel maar vind het nog erg dun allemaal. Te ongedurig vast.
Bij mij was het op 4,5 maand al heel veel voller, behalve op mijn kruin. Ik merk wel dat het nog steeds meer wordt, terwijl ik nu al tevreden ben met het resultaat.
cococo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2023, 22:55   #12
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.320
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cococo Bekijk bericht
Bij mij was het op 4,5 maand al heel veel voller, behalve op mijn kruin. Ik merk wel dat het nog steeds meer wordt, terwijl ik nu al tevreden ben met het resultaat.
Thnx. Ik hou goede hoop.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2023, 10:49   #13
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 375
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Thnx. Ik hou goede hoop.
Goeiemorgen,Limbo,ik heb behandeling gehad van 200 grafts half oktober,nog altijd noppes, blijkbaar duurt het bij 2e ht stuk langer....
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2023, 13:36   #14
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.320
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezel Bekijk bericht
Goeiemorgen,Limbo,ik heb behandeling gehad van 200 grafts half oktober,nog altijd noppes, blijkbaar duurt het bij 2e ht stuk langer....
Oje. Bij mij komt het goed door maar wel nog genoeg huid zichtbaar en aan de rechterkant gebeurt eigenlijk weinig. Geduld is een schone zaak...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2023, 16:08   #15
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vortex Bekijk bericht
4200 grafts in 1x is inderdaad veel. Bedoel je niet haren? Weet namelijk niet of 4200 grafts in 1 sessie realistisch is.
Tot 4500 grafts is heel realistisch per haartransplantatie behandeling in Turkije. In Turkije zijn de kosten lager en is dit ook makkelijk haalbaar. Wel moet patiënt er geschikt voor zijn. Het is dus bijvoorbeeld niet de bedoeling dat er 4500 grafts wordt overgeplaatst aan een jong persoon die waarschijnlijk later nog kaler gaat worden en opnieuw een haartransplantatie nodig heeft.

Of iemand met te weinig donorgebied. Mocht iemand de leeftijd en de donorgebied er voor hebben, is 4500 grafts voor een haartransplantatie heel realitisch en haalbaar in een behandeling.

In Nederland zijn de haartransplantatie kosten hoger en komt het ook minder voor. Maar in Istanbul komt het vaak voor, bij patiënten die er geschikt voor zijn. Meestal zijn dit ook wat oudere mannen, en meestal hebben mensen wel meer dan 4500 donorcapaciteit dus ook de donorgebied ziet er na de haartransplantatie er nog goed uit.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.