Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 november 2006, 22:52   #16
Ed1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2006
Locatie: Nederland
Berichten: 113
Goed te horen dat de resultaten toch positief zijn, zeker ervan dat het door dat product komt? Ik heb sinds vorige week Fine binnen en sinds vandaag ook Minoxidol 5% én champoo (Rozive geloof ik uit het hoofd..).

Ook hier benieuwd, ik ben nog jong dus misschien ook goede kans op enig herstel

Helaas zijn de prijzen niet zo laag, dus voor een 'student' als mij zit het aardig in de beurs En dat voor iets waarvan ik dacht op mijn leeftijd nog lang geen last van te zullen hebben/krijgen...
Ed1 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2006, 12:23   #17
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Same here....en zo ken ik nog 2 vrienden..
In 1e instantie dacht ik dat ik de persoon was met de minst slechte dingen...maar als ik mn andere vrienden zie waarvan 1 ook fina gebruikt, denk ik dat het bij mij het langzaamst gaat....ook al is er binnen 3 kwart jaar een grote achteruitgang geboekt...
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2006, 18:42   #18
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Ja het is echt wel geduld hebben, en zeker als je al iets ouder bent als ik (42) .Ik dacht ook dat het niet zou helpen ,en mijn moed was zo goed als weg ,maar het begon pas na 7.5 maand bij mij dus ,allemaal nieuwe haren op mijn inhammen , en ook men haar begint voller te worden ,want je zag er echt zo door al . Het verschilt ook van persoon tot persoon ,de ene zal vlugger resultaat hebben dan de andere denk ik...maar geduld word beloond .In het begin stond ik elke dag voor de spiegel pffff ,wel normaal dat het dan lang duurt eigenlijk . Sinds vandaag ben ik ook Nizoral beginnen gebruiken ,(geen gel), maar een shampoo met 20mg ketoconazole per g shampoo ,zou dit veranderd zijn ? ,want ik las hier op het forum dat het een gel was maar geen shampoo ,maar nu is dat wel degelijk een shampoo,(lopende vloeistof) iets meer dan 10 euro voor 100ml bij de apotheek .

Hier een onderzoek naar Minoxidil ,waarin beweert word dat het niet alleen maar op de Vertex werkt :
http://www.dermatologytimes.com/derm...l.jsp?id=51115


Minoxidil 5% - Capiplus of Alopesan - Multi vitaminen en mineralen (voor sporters) - Groene Chinese Gunpower Thee. - Rozemarijn Shampoo (Weleda) - Nizoral shampoo....en elke avond 3km lopen

Laatst gewijzigd door Dundee; 27 november 2006 om 18:00
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2006, 22:09   #19
Ed1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2006
Locatie: Nederland
Berichten: 113
Vandaag bij de kapper geweest, valt altijd even tegen... Flink kort, dus ja... Maar blijf positief, zo'n fris kopje staat toch stukken beter... Bovendien kan ik de spray veel beter aanbrengen zo en bereikt makkelijker de hoofdhuid natuurlijk... Inhammen zijn misschien ook groter als ik dacht, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit wel haar gehad heb, dusja... Nu eenmaal thuis valt het mee, zeker als het wat donkerder is... Kapper, groot fel licht, veel spiegels... Voor mij een drama om naartoe te stappen
Ed1 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2006, 00:45   #20
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed1
Vandaag bij de kapper geweest, valt altijd even tegen... Flink kort, dus ja... Maar blijf positief, zo'n fris kopje staat toch stukken beter... Bovendien kan ik de spray veel beter aanbrengen zo en bereikt makkelijker de hoofdhuid natuurlijk... Inhammen zijn misschien ook groter als ik dacht, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit wel haar gehad heb, dusja... Nu eenmaal thuis valt het mee, zeker als het wat donkerder is... Kapper, groot fel licht, veel spiegels... Voor mij een drama om naartoe te stappen
Dat is hier idem ,soms sta ik voor de spiegel in een iets donkerdere kamer, en zeg ik bij mezelf ,ach..dat komt allemaal wel goed ,maar als ik dan mijn badkamer binnenstap ,met die lamp boven mijn hoofd aan mijn spoelbak pff ,dan staat er niet veel meer op ,ik zie dan mijn hoofdhuid er volledig door tot aan mijn kruin ...angstig ,een mens met haarverlies zou geen spiegels in huis mogen hebben . En zeker nu de herfst, dat is een slechte periode...meer haarverlies.
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2007, 15:04   #21
Ed1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2006
Locatie: Nederland
Berichten: 113
Inmiddels een maandje verder geloof ik (voor ik begon met Alopesan 400). Nog te vroeg om iets te zeggen over vooruitgang natuurlijk, maar ik merk nog niet veel iig... Ik heb wel de indruk dat m'n haar minder snel uitvalt (minder haar in de borstel; ook wanneer ik gel in m'n haren doe blijven niet meer 10tallen haren aan m'n haren plakken, gelukkig!).

De rooscure shampoo gebruik ik gemiddeld 2 x per week, m'n haar wassen doe ik overigens niet iedere dag, maar ik merk wel dat het sneller vet word? Hierdoor lijkt het haar op je hoofd met de hand ook wat minder dan wanneer je ze pas hebt drooggeföhnt..

Nouja, inmiddels nieuw potje Alopesan 400 besteld, de lotion heb ik nog voldoende.. Ben benieuwd... Overigens besteed ik er ook minder aandacht aan als voorheen, vast omdat ik iig weet dat ik eraan werk..

Hopenlijk pakt het goed uit, zeker omdat ik vroeg begin met maatregelen nemen.... To be continued

En ieder een goed 2007 nog!
Ed1 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2007, 02:09   #22
Ed1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2006
Locatie: Nederland
Berichten: 113
Ik met nu m'n haar érg kort, hop tondeuse eroverheen... Nu eigenlijk wel een vraag; sindsdien heb ik wat meer last van jeuk (ik probeer niet eraan te komen) is dat iets positiefs, normaal of juist negatief?

Ik ben gestopt met pillen slikken ervoor, wel gebruik ik nog om de dag die 5% spray en af en toe rooscure shampoo en soms nog de spray die bij de Alopesan 400 hoort, nog niet op ..

Hoe dan ook, misschien een bekend gevalletje?
Ed1 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2007, 03:07   #23
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Waarom ben je gestopt met de pillen slikken ?....Alopesan is gewoon Saw palmetto met wat andere kruiden en zink ,en dat is zeker niet de oorzaak ,en als je nu stopt zijn alle pillen die je al genomen hebt voor niks geweest en verloren geld eigenlijk (als het voor je werkte tenminste) . Misschien krijg je een te droge hoofdhuid (van het steeds wassen met rooscure) want dat is toch nog altijd een agressieve shampoo . Was je haar eens een paar keer met een milde shampoo als 'Rozemarijn' van weleda ,en zie wat het geeft. Het kan ook zijn dat je wat irritatie krijgt van die lotion....en nu met de zon errop ?. Heb je geen schilfertjes ?
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2007, 10:37   #24
echoes
echoes
 
Geregistreerd: 8 februari 2005
Berichten: 226
Rooscure is voor mij een klote shampoo! En wat betreft AGA, het heeft mijns inziens meer kwaads dan goeds gedaan !
__________________
Regimen:


Spectral DNC-L + Remox
Dagelijks Propecia
Hairmax Lasercomb SE om de dag ongeveer 25 a 30 minuten
echoes is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2007, 11:35   #25
Ed1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2006
Locatie: Nederland
Berichten: 113
AGA = Saw palmetto ?

Waardoor ik gestopt was is eerlijk gezegd ook de prijs ervan, momenteel kan ik (als 'bijna-student-zijde') elk geld wel gebruiken.. Bovendien merkte ik niet zoveel verschil, tot voor kort dacht ik van wel (ja oke, ik heb het te kort geprobeert...). Schilvertjes heb ik geen last van (wel plots in het gezicht zelf een beetje, na het douchen.. Maar na wat lotion is dat wel weg).

Rooscure gebruik ik niet veel meer (is ook bijna op en niet van plan om nieuwe te bestellen voorlopig). Ik las wel een tip om eens met water te gaan wassen, dat ga ik voorlopig even doen. Wel neem ik dagelijks een vitaminen pil (vanalles in een) en een tablet 'ijzer' wat nooit slecht kan zijn neem ik aan.
Ed1 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2007, 13:53   #26
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed1 Bekijk bericht
AGA = Saw palmetto ?

Waardoor ik gestopt was is eerlijk gezegd ook de prijs ervan, momenteel kan ik (als 'bijna-student-zijde') elk geld wel gebruiken.. Bovendien merkte ik niet zoveel verschil, tot voor kort dacht ik van wel (ja oke, ik heb het te kort geprobeert...). Schilvertjes heb ik geen last van (wel plots in het gezicht zelf een beetje, na het douchen.. Maar na wat lotion is dat wel weg).

Rooscure gebruik ik niet veel meer (is ook bijna op en niet van plan om nieuwe te bestellen voorlopig). Ik las wel een tip om eens met water te gaan wassen, dat ga ik voorlopig even doen. Wel neem ik dagelijks een vitaminen pil (vanalles in een) en een tablet 'ijzer' wat nooit slecht kan zijn neem ik aan.
AGA = saw palmetto ? ....ik weet niet wat je hiermee bedoelt ? . Saw palmetto is gewoon een kruid >> de vrucht (bessen) van de zaagtandpalm ,een plant die het meest in amerika voortkomt.
Dat het duur is dat klopt ,zeker voor iemand die student is idd .Maar als je ook al vitamine pillen neemt ,hoef je helemaal geen dure Alopesan meer te nemen hoor. Neem gewoon saw palmetto ,met wat B vitaminen en zink , dat is (stukken goedkoper) en heeft hetzelde effect .....doe ik ook .
Saw palmetto Supreme Nutrition - 100 capsules - 12.50 euro , 2 per dag, hiermee doe je bijna 2 maand dus voor die prijs .
http://www.perfectbody.nl/

Zo te lezen is je hoofdhuid blijkbaar te droog geworden door de rooscure ,en door de lotion aan te brengen ,breng je er vocht in ,en dat verminderd het tijdelijk ...de jeuk etc... Met gewoon water alleen kun je je hoofdhuid nooit reinigen ...gebruik gewoon een milde shampoo zonder troep in....rozemarijn ..etc .
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2007, 15:20   #27
N.Versteeg
Banned user
 
Geregistreerd: 26 april 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 8
Posting verwijderd i.v.m. ongeoorloofde reclame-uitingen ~ Webmaster.

Laatst gewijzigd door Webmaster; 26 april 2007 om 15:41
N.Versteeg is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2007, 19:38   #28
Sec
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2007
Berichten: 3
Ik zit ongeveer met hetzelfde probleem
Ben wel een jaar jonger dan u, zijnde 19.

Mijn haar vooraan is gewoon helemaal beginnen uitdunnen, echt ergerlijk. Ik probeer dit dan wat te camoufleren en nja dat gaat wel wanneer ik elke dag mijn haar was enzo, ma bon ja dit is ook niet echt gezond.
Als het pas gewassen is en meteen met de haardroger gedroogd valt het helemaal zo hard niet op, en ik heb ook niet echt de indruk dat het verder blijft kaalworden, ik verlies gewoon erg veel haar terwijl ik vanachter echt nog enorm veel haar heb. Kheb ook een periode minoxidil gebruikt maar dat bleek niet veel te helpen.
Misschien is het voor mij ook wel best van eens naar een bekende dermatoloog te gaan want degene waar ik bij geweest ben hielp me niet echt veel verder.

Kheb gelezen dat je je haar vrij kort geschoren hebt. Viel het dan nog harder op of net minder? Kben ook wat aan het overwegen dat te doen aangezien ik het echt beu ben ver elke dag mijn haar te wassen om er wat deftig uit te zien.

Kaal worden op zich vind ik niet erg, maar nog niet op deze leeftijd, kben pas 19 :s dat het na mijn 30e ofzo voorvalt kan me helemaal niet schelen.

En idd :p bij de kapper op bezoek gaan is een ware hel, al dat licht en die spiegels. Ik ben zelfs gestopt met zwemmen enzo omdat anders mijn haar enorm lelijk is.
Kan je anders is geen foto posten van je haar zo kort om te zien wat het resultaat is? (en eventueel een foto van daarvoor?)
Sec is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2007, 21:32   #29
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sec Bekijk bericht
Kaal worden op zich vind ik niet erg, maar nog niet op deze leeftijd, kben pas 19 :s dat het na mijn 30e ofzo voorvalt kan me helemaal niet schelen.
Dit voorspel ik je:

Over 10 jaar zeg jij:Kaal worden op zich vind ik niet erg, maar nog niet op deze leeftijd, kben pas 29 :s dat het na mijn 40e ofzo voorvalt kan me helemaal niet schelen.
Over 20 jaar zeg jij:Kaal worden op zich vind ik niet erg, maar nog niet op deze leeftijd, kben pas 39 :s dat het na mijn 50e ofzo voorvalt kan me helemaal niet schelen.

Etc.etc.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2007, 21:47   #30
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dit voorspel ik je:

Over 10 jaar zeg jij:Kaal worden op zich vind ik niet erg, maar nog niet op deze leeftijd, kben pas 29 :s dat het na mijn 40e ofzo voorvalt kan me helemaal niet schelen.
Over 20 jaar zeg jij:Kaal worden op zich vind ik niet erg, maar nog niet op deze leeftijd, kben pas 39 :s dat het na mijn 50e ofzo voorvalt kan me helemaal niet schelen.

Etc.etc.
Ja dat is waar Hanna ....toen mijn haar dunner begon te worden rond mijn 27st ...zei ik ook ,och... kaal is kaal ....en ik ben toch van de straat...maar nu het al veel verder gevorderd is zou ik er eerder ziek van worden...en dat op men 42 st
Dundee is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stress en haaruitval rickie rick AGA - Algemeen 97 12 mei 2011 14:54
Haaruitval...en al de rest Dawid AGA - Algemeen 15 21 augustus 2009 11:57
de pil en haaruitval marion Haarproblemen bij vrouwen 105 15 september 2007 01:41
Onderzoek opzetten onder HaarWeb-leden zelf Mark34 Medicijnen/haargroeimiddelen 10 15 januari 2007 15:34
Silicea kuur tegen haaruitval Astarte Haarproblemen bij vrouwen 21 5 oktober 2006 19:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.