Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 maart 2024, 22:05   #1
Jordy333
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2021
Berichten: 1
Geslacht:
Minoxidil shedding na 3 maanden

Ik kijk al een jaar of 2 mee op deze website en heb al aardig wat berichten gelezen. Per 1 december uiteindelijk de knoop doorgehakt om te starten met minoxidil, ik gebruik minoxidil van het merk Linn Pharma.

Tot ongeveer een week geleden heb ik geen last gehad van shedding, maar nu dus toch ineens last van flinke shedding. De eerste 2 weken van het gebruik, gebruikte ik het 2 keer per dag. Na deze 2 weken ben ik over gegaan op 1 keer per dag, dit voor gemak en om ervoor te zorgen dat ik consistent door blijf gaan met 1 keer per dag.

Heeft iemand ervaring met shedding na 3 maanden gebruik? Zo ja, hoe lang duurde deze shedding? Ik kon helaas niks vinden over deze ‘late’ shedding op de website.

Ik schrok ervan hoeveel haren ik nu elke dag weer verlies, het gebruik blijf ik wel doorzetten.
Jordy333 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2024, 19:00   #2
Lowlandlion
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2021
Berichten: 70
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jordy333 Bekijk bericht
Ik kijk al een jaar of 2 mee op deze website en heb al aardig wat berichten gelezen. Per 1 december uiteindelijk de knoop doorgehakt om te starten met minoxidil, ik gebruik minoxidil van het merk Linn Pharma.

Tot ongeveer een week geleden heb ik geen last gehad van shedding, maar nu dus toch ineens last van flinke shedding. De eerste 2 weken van het gebruik, gebruikte ik het 2 keer per dag. Na deze 2 weken ben ik over gegaan op 1 keer per dag, dit voor gemak en om ervoor te zorgen dat ik consistent door blijf gaan met 1 keer per dag.

Heeft iemand ervaring met shedding na 3 maanden gebruik? Zo ja, hoe lang duurde deze shedding? Ik kon helaas niks vinden over deze ‘late’ shedding op de website.

Ik schrok ervan hoeveel haren ik nu elke dag weer verlies, het gebruik blijf ik wel doorzetten.
Shedding na 1, 2 of 3 maanden door gebruik van minox is niets vreemds. De minox zorgt voor stimulatie van groei en als gevolg daarvan kan het eerst uitvallen. Dit is met name het punt dat je het moet blijven gebruiken. Na 4 tot 6 maanden zie je vaak pas daadwerkelijk het effect van minox.

Ik zou deze video eens bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=jztEaZKVz1Y
Lowlandlion is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.