Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 november 2013, 17:47   #46
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
WOOOWW?! En dat alleen van de Minoxidil? Geen Finasteride erbij of wat dan ook? Is wel het beste resultaat 'ever' dat ik heb gezien dan! Of is de man op die ID-kaart soms je broer ;-) ?
Ja klopt ik heb alleen maar minoxidil 5% gebruikt na mijn kop volledig kaal te hebben geschoren en gebruik het nu zon 3 maandjes en geloof mij ik sta er zelf ook van te kijken elke dag.. als goed is zie je die lege potjes nog staan . haha ik had opzich zulke reacties wel verwacht want hier is vrijwel een wonder verricht in mijn ogen! me broer lijkt wel een beetje op mij ,maar mezelf voorliegen aan mensen waar ik 5 jaar lang hetzelfde leed gevoeld heb nee ik ga geen grapjes maken over kaalheid..het lijkt mij met dit resultaat dat ik mezelf moet laten onderzoeken in de naam van de wetenschap tegen haaruitval.

Laatst gewijzigd door Vegetto; 27 november 2013 om 02:53
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2013, 18:07   #47
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Wauw..... ik geloof het haast niet maar ik zie ook geen reden waarom je hierover zou liegen. Prachtig resultaat. oO
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2013, 02:08   #48
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Wauw..... ik geloof het haast niet maar ik zie ook geen reden waarom je hierover zou liegen. Prachtig resultaat. oO
thanks man.. ik begrijp je enige vorm van wantrouwen, maar hopelijk bied het hoop voor mensen met vergelijkbare situaties.. het is wel grappig dat mensen die nooit in aanraking zijn geweest met haaruitval dit resultaat maar als vanzelfsprekend zien, maargoed tis ff afwachten wat het word als het wat langer word dan een paar centimeter..ben alleen al blij dat transplantaties niet meer aan de orde zijn..gewoon lekker druppelen overal op je hoofd die 1 ml 5% minoxidil zo doe ik het en zie het resultaat
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2013, 09:16   #49
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Wil je echt niets aanpraten ofzo hoor, maar ben dan benieuwd wat een Finasteride (bijvoorbeeld) voor je zou doen? Big afro á la Bob Ross ?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2013, 23:07   #50
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Wil je echt niets aanpraten ofzo hoor, maar ben dan benieuwd wat een Finasteride (bijvoorbeeld) voor je zou doen? Big afro á la Bob Ross ?
ahah neejoh beetje aan vrouwenhormonen beginnen, zou ook niet weten wie bob ross is daarentegen , afro komt me bekend voor en dat ontbreekt nog in me collectie dus wie weet wat de goden van de haarwortels me gezind zijn. in iedergeval het stadium waar ik me nu in verkeer vind ik 10 keer niks..4cm en erg dik dus het is erg verleidelijk er maar weer een mm coupe van te maken..ben nou niet echt dat ik god op zijn knieen zit te bedanken dat ik weer haar heb.. je weet pas wat je mist als je et niet meer heb
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2013, 15:36   #51
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
Goeiedag ,

Ben inmiddels na de dermatoloog geweest en er is geen AGA vastgesteld..hoe het te verklaren valt die id kaart situatie..Ze zeggen dat een ongezond levensritme, slechte voeding met eindeloos stress ook je haar kapot kan maken.. heb al die patronen destijds allemaal veranderd op een positieve wijze en na alles eraf te hebben gehaald groeit het weer zoals vanouds.. vind hierbij dat dit topic wel wegkan ,omdat ik wou het aan houden als hoop voor anderen, maar nu geeft het een vertekenend beeld op een echte AGA situatie en dat vind ik niet eerlijk

dank jullie allen voor de tips en support!
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.