Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 augustus 2013, 23:59   #31
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vegetto Bekijk bericht
klopt ja heb paar uur geleden nog een aanbiedingSpakket van 6 bussen besteld voor 60 eu..staat dat je er wel eenhalf jaar zoet mee zal zijn dus nou ik ben benieuwd wat die kirkland minoxidil bij mij voor resultaat bied reet
En je weet dat Minoxidil uitzonderlijk weinig resultaat biedt? Het remt nauwelijks haaruitval, en is voornamelijk werkzaam op de kruin.

Goed om mee te beginnen in ieder geval, maar als enig regiem nauwelijks effectief. Na 6 maanden (hopelijk) pas resultaat en je zou het je leven lang moeten nemen. Dat zijn aardig wat Haartransplantaties aan het einde van de rit
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2013, 16:19   #32
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdJeroen Bekijk bericht
En je weet dat Minoxidil uitzonderlijk weinig resultaat biedt? Het remt nauwelijks haaruitval, en is voornamelijk werkzaam op de kruin.

Goed om mee te beginnen in ieder geval, maar als enig regiem nauwelijks effectief. Na 6 maanden (hopelijk) pas resultaat en je zou het je leven lang moeten nemen. Dat zijn aardig wat Haartransplantaties aan het einde van de rit
ik heb het pakketje inmiddels al een paar dagen binnen!
geen idee wat voor resultaat het bied maar wat jij suggereerde nou dat is het mij niet waard 85 eur elke maand alleen om haaruitval tegen te gaan. wil je zeggen dat als ik eventueel een transplantatie zou ondergaan ik nog steeds elke maand die troep moet gebruiken? :O
haha ik zag al ja dat het voor de kruin zou wezen en dat et maar op een kleine schaal haaruitval effectief zou zijn, maar heb al paar dagen geleden tondeuze erovergedan voor die minoxidil aan te brengen en het bevalt me wel.het draagt alleen wel bij aan het feit dat ik voor mijn gevoel al een oude man ben , maar zie wel wat de haarzakjes me gaan brengen

bedankt jij ook sucess met het fenomeen
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2013, 00:12   #33
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vegetto Bekijk bericht
ik heb het pakketje inmiddels al een paar dagen binnen!
geen idee wat voor resultaat het bied maar wat jij suggereerde nou dat is het mij niet waard 85 eur elke maand alleen om haaruitval tegen te gaan. wil je zeggen dat als ik eventueel een transplantatie zou ondergaan ik nog steeds elke maand die troep moet gebruiken? :O
haha ik zag al ja dat het voor de kruin zou wezen en dat et maar op een kleine schaal haaruitval effectief zou zijn, maar heb al paar dagen geleden tondeuze erovergedan voor die minoxidil aan te brengen en het bevalt me wel.het draagt alleen wel bij aan het feit dat ik voor mijn gevoel al een oude man ben , maar zie wel wat de haarzakjes me gaan brengen

bedankt jij ook sucess met het fenomeen
Hallo Vegetto,

Hoe gaat het nu? merk je al enig verschil nu je met Minoxidil bent begonnen?

Om antwoord te geven op je vraag: om verdere (erfelijke) haaruitval tegen te gaan zou je medicatie moeten blijven gebruiken inderdaad.
Wanneer je stopt met je medicatie vallen deze haren alsnog binnen 3-6 maanden uit. Spijtig maar helaas. Met een HT kun je deze plekken natuurlijk wel opvullen. Succes!
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2013, 18:20   #34
wanderman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2013
Berichten: 17
Hoeveel kost een transplantatie eigenlijk?
wanderman is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2013, 14:33   #35
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdJeroen Bekijk bericht
Hallo Vegetto,

Hoe gaat het nu? merk je al enig verschil nu je met Minoxidil bent begonnen?

Om antwoord te geven op je vraag: om verdere (erfelijke) haaruitval tegen te gaan zou je medicatie moeten blijven gebruiken inderdaad.
Wanneer je stopt met je medicatie vallen deze haren alsnog binnen 3-6 maanden uit. Spijtig maar helaas. Met een HT kun je deze plekken natuurlijk wel opvullen. Succes!
hallo jeroen!

haha zou ik wat moeten merken dan na paar weken? opzich de bijwerkingen heb ik geen last van, maar verder enige veranderingen ondervinden gaat moeilijk met een korte 2 mm coupe.. anyway gaat lekker ermee sinds ik meer me eige controle erover probeer te houden.. en op deze lengte zijn er geen kale plekken dus daar ben ik in iedergeval blij mee en om nou een kapsel van een paar centimeter te nemen dat is ook niks het is super kort halflang of lang voor mij .. ik heb wel stiekem in min achterhoofd het idee dat het een wondermiddel zou kunnen zijn dus zou dat zo wezen dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen dan valt er weer te experimentere mischien tege die tijd na zoveel pindakaas en ijzer te hebbe gevrete dat ik denk jaaa dit is wel een match in iedergeval komen er spannende tijden aan

nog enige vraag!! als je een HT ondergaan hebt zijn die haren die je hebt laten transporteren voor eeuwig of raken die ook weer uitgestorven zonder medicatie? en hoe was jou gesprek bij de dermatoloog?

Laatst gewijzigd door Vegetto; 4 september 2013 om 14:48
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2013, 14:43   #36
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wanderman Bekijk bericht
Hoeveel kost een transplantatie eigenlijk?
Wat wil je? FUT? FUE? FUE is ca. 2 euro per graft. FUT is goedkoper.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 4 september 2013, 16:51   #37
wanderman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2013
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Wat wil je? FUT? FUE? FUE is ca. 2 euro per graft. FUT is goedkoper.
ik ben er nog niet van bekend wat het verschil tussen FUT en FUE is, maar FUE is neem ik aan de betere optie.

Ik heb op het moment maar 1 inham en bij mijn voorhoofd iets dunner haar, dus de hoeveelheid grafts ervoor nodig zou ik in zo verre niet kunnen weten.
Ik heb ook liever niet dat het iemand opvalt, mijn haar heeft enigszins een reputatie.

Ik kan in ieder geval op het moment nog dusdanig door dat niemand mijn kaling ziet in ieder geval.
Samen met fina en dan wat laten "bijwerken" met grafts zou ik safe moeten zijn toch?
wanderman is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2013, 15:54   #38
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
was ik weer met nieuwe bevindingen na 3 maanden verder... ik merk dat het spul toch wel goed werkt bij mij. ik smeer het niet eens op me kruin maar meer van voren en er beginnen haartjes te groeien op de inhammen en het krijgt meer dichtheid allemaal ..voor ik hier mee begon had ik zeker weten daar een kale hoefijzer zitten wat nu verdwenen is

Laatst gewijzigd door Vegetto; 9 oktober 2013 om 15:56
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2013, 16:28   #39
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Wat wil je? FUT? FUE? FUE is ca. 2 euro per graft. FUT is goedkoper.
Fut is idd goedkoper en je krijgt er nog een gratis smiley bij op je achterhoofd ook..ik zou het ook wel weten hoor
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2013, 18:23   #40
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vegetto Bekijk bericht

na een paar keer aandringen van dat ik medicijnen wou heeft ie toch maar een recept staan schrijven voor de apotheek genaamd Minoxidil OPL CUTAAN 50MG/ML.. allemaal leuk en aardig maar die huisarts zeii dat het me 30 in de maand zou kosten.. en nu is me pa langs de apotheek geweest en die zegt dat dat flesje 85 euro gaat kosten..

nou dat vind ik vrij prijzig en dat heb ik er niet voor over elke maand..kan iemand mij daar enige verlichting over geven hoelang je met zoiets doet?,want ik heb via het internet bekeken en daar kost een flesje minoxidil zon 35 euro zit daar enige verschil tussen? ikzougraag met minoxidil gaan beginnen want ik lees zowat alleen maar positive reacties hier erover.. hopelijk zijn er mensen met ervaring hier die me iets goedkopers kunnen aanbieden via internet. zou graag ook een goeie shampoo willen hebben die een goed effectt samen met Minoxidil zou hebben

bedankt mensen
Ik betrek mijn Minox ook uit een apotheek en betaal voor 100 ml 15 euro. Je moet in dit geval een beetje shoppen. Of je koopt het gewoon via het internet. Krijg je Amerikaanse Minox die op enkele stofjes na precies het zelfde is als die dure apothekers Minox, maar is wel veel goedkoper.

Trouwens op 28 oktober heb ik voor de tweede keer een consult in de haarkliniek in Maastricht, ze gaan dan kijken en vergelijken wat er veranderd is tov het laatste consult van juli 2010. Ze zullen wel schrikken van mijn lange haartjes. mar het gaat hier vooral om mijn inhammen waar naar gekeken zal worden. Ik had ze al de link met foto's toegestuurd waarin ik fotos vanaf 2010 tot heden had geplaats.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.

Laatst gewijzigd door Hakuna; 9 oktober 2013 om 18:25
Hakuna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2013, 02:06   #41
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
het is nu zon 3 maanden geleden dat ik met minoxidil ben gestart en ik heb geen last meer van enige kaalheid terwijl me haar vanaf dat ik het kaal scheerde nu toch zon paar centimeter is gegroeid met volle dikte..ik vind dit heel vreemd aangezien ik op mijn id kaart van een half jaar terug mijlenver boven de beginfase zat van kaalheid .. waar overal uitdunning te zien was en er dunne sprietjes overbleven aan de voorkant met een hoefijzer en op de kruin alles erg dun was.. ik was van de veronderstelling dat minoxidil toch niets zou uitmaken ,omdat het voornamelijk werkt op de kruin ,maar ik heb et dan vooral van voren gestrooid en ik heb nu dan gewoon weer een normale haarlijn op een norwood schaal van nw1 lichtjes nw2 kan er niks meer van maken terwijl het toen op een nw3 richting nw4 leek...

Veranderingen ten opzichte van toen
1:Elke dag 2 keer 1 ML 5% minoxidil aanbrengen
2:Elke dag 1 Vitamine B pil
3:Was me haar nu met Shampoo
4: Draag geen muts of pet meer de hele dag door
5: Voel haast geen stress en enige jeuk op me hoofd meer

zou iets anders dan de oorzaak kunnen geweest zijn ipv AGA? ik post morgen een foto

Laatst gewijzigd door Vegetto; 25 november 2013 om 03:18
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2013, 08:30   #42
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Minoxidil is gewoon een topproduct. Het enige wat ook bij mij echt gewerkt heeft is enkel minoxidil, zelfs die van kirkland. Alleen nog een wapen vinden om de DHT van de hoofdhuid flink te verlagen... RU durf ik nog niet aan en finasteride komt er de rest van m'n leven niet meer bij.

@ Vegetto,

Als je gewoon al je haren weer terug hebt dan zal de reden van jou haaruitval waarschijnlijk ergens anders aan hebben gelegen. Ik ben blij voor je!
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2013, 12:08   #43
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vegetto Bekijk bericht
het is nu zon 3 maanden geleden dat ik met minoxidil ben gestart en ik heb geen last meer van enige kaalheid terwijl me haar vanaf dat ik het kaal scheerde nu toch zon paar centimeter is gegroeid met volle dikte..ik vind dit heel vreemd aangezien ik op mijn id kaart van een half jaar terug mijlenver boven de beginfase zat van kaalheid .. waar overal uitdunning te zien was en er dunne sprietjes overbleven aan de voorkant met een hoefijzer en op de kruin alles erg dun was.. ik was van de veronderstelling dat minoxidil toch niets zou uitmaken ,omdat het voornamelijk werkt op de kruin ,maar ik heb et dan vooral van voren gestrooid en ik heb nu dan gewoon weer een normale haarlijn op een norwood schaal van nw1 lichtjes nw2 kan er niks meer van maken terwijl het toen op een nw3 richting nw4 leek...

Veranderingen ten opzichte van toen
1:Elke dag 2 keer 1 ML 5% minoxidil aanbrengen
2:Elke dag 1 Vitamine B pil
3:Was me haar nu met Shampoo
4: Draag geen muts of pet meer de hele dag door
5: Voel haast geen stress en enige jeuk op me hoofd meer

zou iets anders dan de oorzaak kunnen geweest zijn ipv AGA? ik post morgen een foto
Onlangs was er een onderzoek bij tweelingen en daaruit bleek dat het dragen van een hoofddeksel zelfs een positief effect had mbt haaruitval
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2013, 16:01   #44
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairpilot Bekijk bericht
Onlangs was er een onderzoek bij tweelingen en daaruit bleek dat het dragen van een hoofddeksel zelfs een positief effect had mbt haaruitval
allereerst bedankt memember, opzich heb ik helemaal geen last van minoxidil aanbrengen ik heb vernomen dat het erg brand op je hoofdhuid

ja hairpilot ik sta er zelf ook van te kijken aangezien ik 5 jaar lang met het idee in mijn hoofd rondliep volledig kaal te worden.. nu dat je het zegt wie weet is het wel mijn redding geweest het hoofddeksel aangezien AGA sterk in de familie zit en al mijn 3 broers al volledig kaal werden rond de 23 dusja ik dacht nou daar is geen ontkomen aan voor mij.... nouja ik heb fototjes gemaakt ik weetnietprecies hoe je dat op een forum zet ..wellicht helpt het een ander want ik zat zwaar in de nw4 fase






Als bewijsmateriaal dat ik geen onzin verhaal loop te verkondigen!! zoals je ziet is er drastisch verschil op te merken...heel erg vreemd vind ik het zelf ik ga mijzelf dan ook laten onderzoeken binnenkort

Laatst gewijzigd door Vegetto; 25 november 2013 om 16:38
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2013, 17:08   #45
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
WOOOWW?! En dat alleen van de Minoxidil? Geen Finasteride erbij of wat dan ook? Is wel het beste resultaat 'ever' dat ik heb gezien dan! Of is de man op die ID-kaart soms je broer ;-) ?
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.