Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 november 2019, 22:46   #1
Niels09
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2019
Locatie: Rotterdam
Berichten: 7
Geslacht:
FUE 2300 grafts bij Zantman Kliniek Rotterdam, 11 oktober 2019

Beste haarweb'ers,

Gisteren mezelf maar eens aangemeld op dit forum. Vorige maand heb ik namelijk een FUE behandeling gehad. Uiteraard na jarenlange irritatie aan mijn steeds groter wordende inhammen en dunner wordende kruin. Toen ik mijn besluit had genomen om voor een FUE te gaan heb ik een intakegesprek gehad bij twee verschillende klinieken, namelijk Beauclinic en Zantman. Aangezien ik geen goed gevoel heb bij het slikken van structureel veel medicijnen (hormonen) heb ik voor de laatste kliniek gekozen.

Tot nu toe is het natuurlijk nog lastig te zeggen of ik tevreden ben. De behandeling zelf is goed verlopen. Het was een lange dag, maar dat is iets wat je van tevoren weet. Het enige vreemde vind ik dat de eerste controle pas na een jaar plaatsvindt. Bij een vraag tussendoor werd ik overigens wel snel terug gebeld door de chirurg die de behandeling heeft uitgevoerd, maar toch is het soms lastig in te schatten of het nou goed gaat of niet. Ook een reden om hier op het forum e.e.a. te lezen en te plaatsen.

De behandeling vond plaats op vrijdag 11 oktober. Ik zal hieronder van iedere week een foto plaatsen en dit updaten. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik kan niet wachten!

Groeten,
Niels
Niels09 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2019, 22:49   #2
Niels09
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2019
Locatie: Rotterdam
Berichten: 7
Geslacht:
Voor de behandeling:
Week 0 - 2019-10-10.jpg

Eind week 0 (1 dag na de behandeling):
Week 0 - 2019-10-12.jpg

Eind week 1:
Week 1 - 2019-10-20.jpg

Eind week 2:
Week 2 - 2019-10-26.jpg

Eind week 3:
Week 3 - 2019-11-02.jpg
Niels09 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2019, 22:51   #3
Niels09
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2019
Locatie: Rotterdam
Berichten: 7
Geslacht:
Eind week 4:
Week 4 - 2019-11-10.jpg

Eind week 5:
Week 5 - 2019-11-17.jpg

Eind week 6:
Week 6 - 2019-11-24.jpg
Niels09 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2019, 00:12   #4
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Aangezien ik geen goed gevoel heb bij het slikken van structureel veel medicijnen (hormonen) heb ik voor de laatste kliniek gekozen.
Een kliniek bepaald toch niet welke medicijnen je al dan niet moet nemen ,dat bepaal je toch zelf en daar bazeer je toch je keuze niet op wat betreft een haarkliniek.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2019, 12:42   #5
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Ziet er tot nu toe prima uit, ik ben erg benieuwd naar het resultaat van aankomende maanden tot een jaar, ik zal je volgen!

Toevallig zelf ook een consult bij Beauclinic staan over twee weken, heb een soort gelijke situatie als jij dus ben benieuwd!

Hoeveel heb je betaald voor alles als ik vragen mag? En waren de prijzen van de twee klinieken enigszins hetzelfde?
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2019, 14:16   #6
Niels09
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2019
Locatie: Rotterdam
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Aangezien ik geen goed gevoel heb bij het slikken van structureel veel medicijnen (hormonen) heb ik voor de laatste kliniek gekozen.
Een kliniek bepaald toch niet welke medicijnen je al dan niet moet nemen ,dat bepaal je toch zelf en daar bazeer je toch je keuze niet op wat betreft een haarkliniek.
Dat klopt, maar dat is voor iedere persoon anders denk ik. Als de ene kliniek medicijngebruik na de behandeling echt aanprijst en er groot voorstander van is en er bij de andere kliniek geen noodzaak voor wordt gezien, dan is dat voor mij wel iets wat doorslaggevend kan zijn.
Niels09 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2019, 14:21   #7
Niels09
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2019
Locatie: Rotterdam
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomUng Bekijk bericht
Ziet er tot nu toe prima uit, ik ben erg benieuwd naar het resultaat van aankomende maanden tot een jaar, ik zal je volgen!

Toevallig zelf ook een consult bij Beauclinic staan over twee weken, heb een soort gelijke situatie als jij dus ben benieuwd!

Hoeveel heb je betaald voor alles als ik vragen mag? En waren de prijzen van de twee klinieken enigszins hetzelfde?
Komt goed, ik ben ook benieuwd. Voor mijn gevoel gaat het heel langzaam, maar als ik de foto's achter elkaar zie is de progressie wel heel goed zichtbaar. Het blijft een kwestie van geduld.

Bij Beauclinic had ik een offerte voor 2.500 grafts voor € 6.500,- maar als ik een lege plek zou opvullen (de ingreep was dan vrij snel na het consult) werd het € 5.500,-.

Bij Zantman had ik een offerte voor 2.250 grafts voor € 4.700,-. Hier zat volgens mij ook weer een korting in.

De prijs is voor mij in ieder geval geen doorslaggevende factor geweest.

Hopelijk heb je hier iets aan.
Niels09 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2019, 16:33   #8
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels09 Bekijk bericht
Komt goed, ik ben ook benieuwd. Voor mijn gevoel gaat het heel langzaam, maar als ik de foto's achter elkaar zie is de progressie wel heel goed zichtbaar. Het blijft een kwestie van geduld.

Bij Beauclinic had ik een offerte voor 2.500 grafts voor € 6.500,- maar als ik een lege plek zou opvullen (de ingreep was dan vrij snel na het consult) werd het € 5.500,-.

Bij Zantman had ik een offerte voor 2.250 grafts voor € 4.700,-. Hier zat volgens mij ook weer een korting in.

De prijs is voor mij in ieder geval geen doorslaggevende factor geweest.

Hopelijk heb je hier iets aan.
Bedankt voor de info! Prijzen liggen nauw bij elkaar en zal voor mij inderdaad ook geen doorslaggevende factor zijn. Het moet gewoon goed voelen.

Het is nu inderdaad heel veel geduld hebben! Gewoon niet teveel aan proberen te denken lijkt me en de tijd vliegt voorbij (hopelijk).

Ik heb nog twee consults staan en dan rest alleen nog een besluit nemen en de behandeling ondergaan!

Sterkte en ik zie de foto`s wel verschijnen!
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2019, 20:00   #9
Niels09
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2019
Locatie: Rotterdam
Berichten: 7
Geslacht:
Even een kleine update. Inmiddels zijn we weer twee volle weken verder. Gisteren was de behandeling precies twee maanden geleden.

Eind week 7:
Week 7 - 2019-12-01.jpg

Eind week 8:
Week 8 - 2019-12-08.jpg
Niels09 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2019, 20:12   #10
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Mooi dat je je verslag zo nauwkeurig met een soortgelijke wekelijkse foto bijhoudt!
Al in het op een gegeven moment ook interessant een vooraanzicht te hebben, zie vaak voorbeelden waar bovenaanzicht goed is maar vooraanzicht stukken minder.

Succes!
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2019, 21:39   #11
Niels09
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2019
Locatie: Rotterdam
Berichten: 7
Geslacht:
Goeie! Zal eind deze week ook een vooraanzicht posten. Het is vooral leuk om zelf progressie te zien.
Niels09 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2020, 15:47   #12
Raul
Raul
 
Geregistreerd: 26 november 2019
Berichten: 10
Geslacht:
Update van situatie? Je zit nu voorbij 6 maand dus moet al goed idee kunnen geven van eindresultaat
Raul is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.