Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 januari 2005, 16:09   #1
aardappelsla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2004
Berichten: 13
probleem

Ik heb een probleem, en misschien weet iemand hier er iets meer over.
Ik heb geen haaruitval ofzo, maar ik heb van mezelf gewoon heel fijn, dun haar, dat is al mijn hele leven zo. Het is dus niet zo dat ik een of andere ziekte heb gehad en daardoor mijn haar dunner is geworden. Nu heb ik al extensions laten plaatsen en dat doet wel veel. Maar ik heb nog steeds een kaal plekje, niet echt een kaal plekje, maar het verlengde van mijn haarlijn loopt precies te ver door , en daardoor valt mijn haar altijd open. Kunnen jullie nog volgen? Echt heel irritant, als ik 's morgens mijn haar opsteek moet ik dan ook altijd met een spiegel kijken of het niet zichtbaar is...Nu is mijn vraag of iemand weet of hier iets aan te doen is met een zalfje/pilletje...? Thanx
aardappelsla is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2005, 16:17   #2
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hey aardappelsla,

Ik weet wat je bedoelt met dat je haarlijn precies te ver doorloopt.

Hier vind je een thread over wat je kan doen om je haar wat dikker te laten lijken.

Kleur je je haar? Door dat te doen word je haar wat dikker doordat er een laagje verf om het haar wordt gelegd.

Cloud
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2005, 17:59   #3
feb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Berichten: 419
Hoi Aardappelsla,

Ik heb er ook altijd last van vooral als ik 's morgens wakker word en een staartje probeer te maken. Ik zorg dan altijd dat ik een fijne kam gebruik om het glad/weg te werken. Als mijn haar wat vettig word, is het moeilijker om weg te werken.
Ik lees dat je extensions hebt laten zetten. Ik zit er ook aan te denken als mijn haaruitval minder wordt.
Waar heb je dat laten doen, welk systeem wordt er gebruikt en is het moeilijk te onderhouden? Ik heb namelijk ook heel fijn haar en ben bang dat het afbreekt?

Groet Feb
feb is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2005, 19:29   #4
aardappelsla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2004
Berichten: 13
Hey feb,
ik heb de extensions van hairdreams, dat is europees haar dat met een bondje (of hoe noem je dat) wordt vastgezet met een warme tang.
ben wel van belgie, heb ze laten zetten in antwerpen...
Tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad met haren ofzo die afbreken, en het is ook heel makkelijk in onderhoud. Enkel de eerste dagen wat lastig om mee te slapen en je zit er dan ook constant aan te voelen, maar nu ben ik het al gewoon.
Heb wel schrik dat als ik ze eruit moet laten halen, precies helemaal geen haar meer ga over hebben omdat ik het nu zo gewoon ben. Als je nog vragen hebt...
aardappelsla is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem tlieta Overige (haar)discussies - Algemeen 2 22 november 2004 13:22
Overbeharing 2x een probleem?? AndrévdW Hirsutisme - Algemeen 8 16 november 2004 14:21
Mijn probleem Water AGA - Algemeen 19 22 september 2004 23:12
Jouw probleem...hun probleem? Marike TTM - Algemeen 3 24 januari 2003 11:25
probleem zit in de stofwisseling? claudia Hirsutisme - Algemeen 21 12 september 2002 17:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.