Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 januari 2024, 20:55   #31
Johannes1983
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juli 2023
Berichten: 15
Geslacht:
Update 6 maanden

Inmiddels is mijn haartransplantatie alweer 6 maanden geleden. De afgelopen periode is goed verlopen. Ik heb een haarbehandeling met vitaminen ondergaan en tevens nog een prp behandeling. Al jarenlang gebruik ik minoxidil, dat doe ik uiteraard nog steeds. Verder heb ik een "doucheborstel voor hoofdhuid" bij de Hema gekocht waarmee ik mijn hoofdhuid elke keer bij het wassen masseer. Dit alles om zo goed mogelijk voor mijn originele haren én mijn getransplanteerde haren te zorgen. Wat opvalt is dat mijn transplantatiegebied nog wel steeds wat gevoelig is, ik voel dat enkel bij het masseren. Dit wordt nog wel steeds wat minder.

Ik ben al best tevreden met het resultaat en ik zit pas op 30-50% van het eindresultaat. Die tevredenheid komt wel mondjesmaat. Het begint eigenlijk met een soort van twijfel of het allemaal wel mooi wordt, zeker wanneer je bijvoorbeeld op sommige plekken nog geen haar ziet of dikkere en dunnere haren naast elkaar in het transplantatiegebied. Maar het is echt 100% een kwestie van geduld. En dan ineens realiseer je je dat het nu al veel beter is dan het was en het ook nog veel beter zal gaan worden. Dat geldt ook voor de kruin die in het begin nog wat achterbleef, hetgeen ook vooraf geschetst was.

Ik ben vooral tevreden over het natuurlijke resultaat tot zover, ik heb nog niet meegemaakt dat iemand die niet van mijn transplantatie weet naar mijn hoofd kijkt en vraagt of ik een transplantatie heb ondergaan (en dat zouden mensen bij mij echt doen :-)). Wel mensen die het opvalt dat mijn 'inhammen wat dunner worden' haha...Die inhammen waren voorheen gewoon kaal en daar groeit nu juist het nieuwe haar. Grappig dat ik dan kan reageren dat mijn inhammen de komende tijd juist alleen maar dichter zullen worden. Natuurlijk is dat ook een stille hoop, want het blijft uiteraard afwachten! Ik hou jullie op de hoogte en zal rond 9 maanden weer een update sturen.

P.S. De foto's van de voorkant zijn met flits genomen. Dat geeft een zo realistisch mogelijk beeld.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_7698.jpg‎ (147,6 KB, 161x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_7699.jpg‎ (144,2 KB, 151x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_7700.jpg‎ (145,3 KB, 141x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_7706 (002).jpg‎ (131,8 KB, 121x gelezen)

Laatst gewijzigd door Johannes1983; 28 januari 2024 om 21:00
Johannes1983 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2024, 16:51   #32
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Ik zie een mooi resultaat! Proficiat
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2024, 21:44   #33
Huybson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2023
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davidad Bekijk bericht
Nou ik heb bij 2500 grafts wel een hogere haardichtheid gezien dan wat hier wordt getoond. Als dit jullie grade-A is, dan hebben jullie ook nog wel wat te verbeteren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johannes1983 Bekijk bericht
Inmiddels is mijn haartransplantatie alweer 6 maanden geleden. De afgelopen periode is goed verlopen. Ik heb een haarbehandeling met vitaminen ondergaan en tevens nog een prp behandeling. Al jarenlang gebruik ik minoxidil, dat doe ik uiteraard nog steeds. Verder heb ik een "doucheborstel voor hoofdhuid" bij de Hema gekocht waarmee ik mijn hoofdhuid elke keer bij het wassen masseer. Dit alles om zo goed mogelijk voor mijn originele haren én mijn getransplanteerde haren te zorgen. Wat opvalt is dat mijn transplantatiegebied nog wel steeds wat gevoelig is, ik voel dat enkel bij het masseren. Dit wordt nog wel steeds wat minder.

Ik ben al best tevreden met het resultaat en ik zit pas op 30-50% van het eindresultaat. Die tevredenheid komt wel mondjesmaat. Het begint eigenlijk met een soort van twijfel of het allemaal wel mooi wordt, zeker wanneer je bijvoorbeeld op sommige plekken nog geen haar ziet of dikkere en dunnere haren naast elkaar in het transplantatiegebied. Maar het is echt 100% een kwestie van geduld. En dan ineens realiseer je je dat het nu al veel beter is dan het was en het ook nog veel beter zal gaan worden. Dat geldt ook voor de kruin die in het begin nog wat achterbleef, hetgeen ook vooraf geschetst was.

Ik ben vooral tevreden over het natuurlijke resultaat tot zover, ik heb nog niet meegemaakt dat iemand die niet van mijn transplantatie weet naar mijn hoofd kijkt en vraagt of ik een transplantatie heb ondergaan (en dat zouden mensen bij mij echt doen :-)). Wel mensen die het opvalt dat mijn 'inhammen wat dunner worden' haha...Die inhammen waren voorheen gewoon kaal en daar groeit nu juist het nieuwe haar. Grappig dat ik dan kan reageren dat mijn inhammen de komende tijd juist alleen maar dichter zullen worden. Natuurlijk is dat ook een stille hoop, want het blijft uiteraard afwachten! Ik hou jullie op de hoogte en zal rond 9 maanden weer een update sturen.

P.S. De foto's van de voorkant zijn met flits genomen. Dat geeft een zo realistisch mogelijk beeld.
Geef je de naam van de kliniek nog steeds niet prijs?
Huybson is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2024, 22:11   #34
Huybson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2023
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davidad Bekijk bericht
Nou ik heb bij 2500 grafts wel een hogere haardichtheid gezien dan wat hier wordt getoond. Als dit jullie grade-A is, dan hebben jullie ook nog wel wat te verbeteren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johannes1983 Bekijk bericht
Inmiddels is mijn haartransplantatie alweer 6 maanden geleden. De afgelopen periode is goed verlopen. Ik heb een haarbehandeling met vitaminen ondergaan en tevens nog een prp behandeling. Al jarenlang gebruik ik minoxidil, dat doe ik uiteraard nog steeds. Verder heb ik een "doucheborstel voor hoofdhuid" bij de Hema gekocht waarmee ik mijn hoofdhuid elke keer bij het wassen masseer. Dit alles om zo goed mogelijk voor mijn originele haren én mijn getransplanteerde haren te zorgen. Wat opvalt is dat mijn transplantatiegebied nog wel steeds wat gevoelig is, ik voel dat enkel bij het masseren. Dit wordt nog wel steeds wat minder.

Ik ben al best tevreden met het resultaat en ik zit pas op 30-50% van het eindresultaat. Die tevredenheid komt wel mondjesmaat. Het begint eigenlijk met een soort van twijfel of het allemaal wel mooi wordt, zeker wanneer je bijvoorbeeld op sommige plekken nog geen haar ziet of dikkere en dunnere haren naast elkaar in het transplantatiegebied. Maar het is echt 100% een kwestie van geduld. En dan ineens realiseer je je dat het nu al veel beter is dan het was en het ook nog veel beter zal gaan worden. Dat geldt ook voor de kruin die in het begin nog wat achterbleef, hetgeen ook vooraf geschetst was.

Ik ben vooral tevreden over het natuurlijke resultaat tot zover, ik heb nog niet meegemaakt dat iemand die niet van mijn transplantatie weet naar mijn hoofd kijkt en vraagt of ik een transplantatie heb ondergaan (en dat zouden mensen bij mij echt doen :-)). Wel mensen die het opvalt dat mijn 'inhammen wat dunner worden' haha...Die inhammen waren voorheen gewoon kaal en daar groeit nu juist het nieuwe haar. Grappig dat ik dan kan reageren dat mijn inhammen de komende tijd juist alleen maar dichter zullen worden. Natuurlijk is dat ook een stille hoop, want het blijft uiteraard afwachten! Ik hou jullie op de hoogte en zal rond 9 maanden weer een update sturen.

P.S. De foto's van de voorkant zijn met flits genomen. Dat geeft een zo realistisch mogelijk beeld.
Geef je de naam van de kliniek nog steeds niet prijs?
Huybson is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2024, 11:53   #35
Johannes1983
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juli 2023
Berichten: 15
Geslacht:
Dank, Themen!

En Huybson, nee, de naam van de kliniek volgt na het eindresultaat. Dus ongeveer na 12 maanden.
Johannes1983 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2024, 13:03   #36
broekieman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2021
Berichten: 88
Geslacht:
Het is een klein gebied dat behandeld is, maar het komt wel goed zoals ik op basis van de huidige status kan beoordelen. Ik hoop dat er weer een goede kliniek bijkomt.
broekieman is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2024, 13:21   #37
Huybson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2023
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johannes1983 Bekijk bericht
Dank, Themen!

En Huybson, nee, de naam van de kliniek volgt na het eindresultaat. Dus ongeveer na 12 maanden.
Goh wat spannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnend
Huybson is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2024, 19:19   #38
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Huybson Bekijk bericht
Goh wat spannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnend
Ik snap het ook niet zo heel goed
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2024, 17:33   #39
Huybson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2023
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Ik snap het ook niet zo heel goed
Ik ook niet. Het enigste dat ik kan bedenken dat sommige hun reactie geven positief of negatief en vervolgens in een eerder stadium zich tegen hebben gesproken op dit forum.
Huybson is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.