Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 juli 2023, 19:15   #1
RafN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2023
Berichten: 16
Geslacht:
Aanbevelingen haartransplantatie Belgie

Beste leden,

Ik ben een Belgische jonge man die van plan is een FUE haartransplantatie te ondergaan.

Ik ben opzoek naar een kliniek die ik kan bereiken met het openbaar vervoer vanuit Limburg. Dus liefst Belgische klinieken.

Graag had ik jullie aanbevelingen gehad. Ik ben bovendien evenzeer geinteresseerd in jullie ervaringen en van welke klinieken ik zeker moet wegblijven.

Groeten Raf.

Laatst gewijzigd door RafN; 1 juli 2023 om 19:58
RafN is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2023, 19:32   #2
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RafN Bekijk bericht
Beste leden,

Ik ben een Belgische jonge man die van plan is een FUE haartransplantatie te ondergaan.

Ik ben opzoek naar een kliniek die ik kan bereiken met het openbaar vervoer vanuit Limburg.

Graag had ik jullie aanbevelingen gehad. Ik ben bovendien evenzeer geinteresseerd in jullie ervaringen en van welke klinieken ik zeker moet wegblijven.

Groeten Raf.
Dus jouw vraag aan ons is om te kijken welke kliniek jij met het OV kan bereiken? Ik zou zeggen maak een lijstje met welke klinieken voor jou een mogelijkheid zijn en vraag desnoods hier om advies, of beter: ga er eens langs voor een consult.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2023, 19:57   #3
RafN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2023
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Dus jouw vraag aan ons is om te kijken welke kliniek jij met het OV kan bereiken? Ik zou zeggen maak een lijstje met welke klinieken voor jou een mogelijkheid zijn en vraag desnoods hier om advies, of beter: ga er eens langs voor een consult.

Je hebt helemaal gelijk. Dat kunnen jullie niet weten wat bereikbaar is voor mij. Ik wou zeggen zowat alle klinieken/chirurgen in België. Nederland is moeilijker te bereiken met het openbaar vervoer, zelfs als het dichter bij huis is.
Mijn excuses voor de ondoordachte post die ik snel-snel gemaakt heb.


Natuurlijk is een consult een must. Maar die zijn niet gratis en bovendien vertrouw ik meer op de ervaring van lotgenoten dan de op beloftes van een plastisch chirurg. Toch wat het vergelijken betreft van resultaten.
RafN is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2023, 20:01   #4
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RafN Bekijk bericht
Je hebt helemaal gelijk. Dat kunnen jullie niet weten wat bereikbaar is voor mij. Ik wou zeggen zowat alle klinieken/chirurgen in België. Nederland is moeilijker te bereiken met het openbaar vervoer, zelfs als het dichter bij huis is.
Mijn excuses voor de ondoordachte post die ik snel-snel gemaakt heb.


Natuurlijk is een consult een must. Maar die zijn niet gratis en bovendien vertrouw ik meer op de ervaring van lotgenoten dan de op beloftes van een plastisch chirurg. Toch wat het vergelijken betreft van resultaten.
Je hoeft natuurlijk geen sorry te zeggen! maar ik wil vooral dat je een keuze maakt waar jij 100% achter staat.

Overige vraag, als je met het OV wilt dan wil je dus na de transplantatie ook met het OV terug, vind je dat niet vervelend? Zou iemand je op kunnen halen tenminste?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2023, 20:20   #5
RafN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2023
Berichten: 16
Geslacht:
ja daar zit ik wel mee in. Maar ik ga met de arts overleggen wat ik kan dragen om het te verbergen. als dat onmogelijk is, zal ik een taxi oid moeten regelen.
RafN is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2023, 22:23   #6
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 375
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RafN Bekijk bericht
ja daar zit ik wel mee in. Maar ik ga met de arts overleggen wat ik kan dragen om het te verbergen. als dat onmogelijk is, zal ik een taxi oid moeten regelen.
In België worden h.t. flink belast,ik ben er jammer genoeg ook te laat achter gekomen....
zoezel is nu online   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2023, 13:44   #7
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 430
Bisanga is in België goed en je kunt ook om dr. Kostis vragen daar. Zit in Brussel. In Brabant zit Veldhoven en die schijnt voor velen goed te zijn hier. Ook kun je weleens iets regelen bij klinieken met belastingaftrek zodat je de btw niet hoeft te betalen of andere regelingen.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2023, 16:29   #8
Ketsie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2023
Berichten: 71
Geslacht:
Waarom het openbaar vervoer?

Ik denk persoonlijk als je een paar duizenden euro's over hebt voor je haartransplantatie, dat een rit met de taxi er ook wel bij kan? 😁
Ketsie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2023, 21:54   #9
RafN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2023
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezel Bekijk bericht
In België worden h.t. flink belast,ik ben er jammer genoeg ook te laat achter gekomen....
En in Nederlands niet? hoe groot is het verschil? pak dat ik een HT van 5000 euro laat uitvoeren. hoeveel betaal ik belastingen in BE vs NL?

Laatst gewijzigd door RafN; 2 juli 2023 om 22:00
RafN is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2023, 21:55   #10
RafN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2023
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Bisanga is in België goed en je kunt ook om dr. Kostis vragen daar. Zit in Brussel. In Brabant zit Veldhoven en die schijnt voor velen goed te zijn hier. Ook kun je weleens iets regelen bij klinieken met belastingaftrek zodat je de btw niet hoeft te betalen of andere regelingen.
Dank je voor de aanbevelingen!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ketsie Bekijk bericht
Waarom het openbaar vervoer?

Ik denk persoonlijk als je een paar duizenden euro's over hebt voor je haartransplantatie, dat een rit met de taxi er ook wel bij kan? 😁

Ja voor de terugweg zal ik zeker een taxi nemen haha.
RafN is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2023, 15:45   #11
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Mwamba schijnt erg goed te zijn.
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2023, 17:39   #12
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 430
En Feriduni geloof ik maar extreem duur. Mwamba is de communicatie erg stroef mee; is vaak in the US en Congo en reageert laat. Bisanga denk ik toch de beste in die omgeving?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2023, 18:37   #13
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Mwamba schijnt erg goed te zijn.
Ik krijg gemixte verhalen over Mwamba hoor, schijnt goed te zijn met bepaalde haartypes maar vrij gemiddeld te zijn met normaal haar.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2023, 22:13   #14
RafN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2023
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
En Feriduni geloof ik maar extreem duur. Mwamba is de communicatie erg stroef mee; is vaak in the US en Congo en reageert laat. Bisanga denk ik toch de beste in die omgeving?
Is Bisanga het beste qua prijs kwaliteit of louter op kwaliteit gebaseerd? Want als feriduni mij een natuurlijker ogend resultaat oplevert, ben ik wel bereid er een 2000 meer voor te betalen oid.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Mwamba schijnt erg goed te zijn.
Interessant


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Ik krijg gemixte verhalen over Mwamba hoor, schijnt goed te zijn met bepaalde haartypes maar vrij gemiddeld te zijn met normaal haar.
Oh mss goed om erbij te vertellen. Ik ben blank maar heb heel dik zwart haar. Is dat het soort haar waar Mwamba goed mee om kan?

En is er het risico dat zwart haar met witte huid een doorzichtig/ borstelige indruk gaat geven op mijn momenteel kalen tempels?
RafN is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2023, 22:59   #15
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 430
Kijk eens op hairrestorationnetwork en dan recommended surgeons, daar staan denk ik de beste Europese artsen.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.