Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 november 2016, 09:36   #1
darkrider
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Gebruik van Regenepure DR, bang voor shedding

Hallo Heren,

Ik zal mij eerst voorstellen:

Ik ben Murat, ben 31 jaar, januari wordt ik 32 en bij ons in de familie zit AGA. Mijn vader heeft het op jonge leeftijd al last van gehad, vanaf zijn 20ste jaar ongeveer. Ik heb een broer van 38 en die heeft inhammen (doet altijd standje 1), de ander broer is 44 en die heeft op dezelfde manier inhammen links en rechts. Echt kaal zijn ze nog niet, maar mijn vader is echt helemaal kaal aan de bovenzijde. Ik ben gelukkig nog niet kaal, op welke plek dan ook. Ik heb last van dun wordend haar op de kruin en links en rechts wordt het haar ook wat dunner. Ik verlies ongeveer per dag rond de 40 /50 haartjes.
Ik heb nooit alcohol gehad en ook nooit gerookt. Ben een zeer actieve sporter sinds mijn 6de leeftijd, eerst 13 jaar taekwondo gedaan en nu tot heden fitness. Ik eet zeer gezond, neem altijd alle nodige vitamienen in sinds 4 jaar: Multi vitamine, omega 3, biotine 10000mcg, vit b6, calc+magn., vit d3 5000mcg en zink.
Ik heb na vele onderwerpen te hebben gelezen, toch de Regenepure DR bestelt. Echter ben ik superbang om deze te gebruiken, gezien ik veel lees over shedding. Wat ik daarmee bedoel is, dat ik niet mijn huidige haar kwijt wil door shedding en dat ik dus in zeer korte tijd kaal wordt, veel haar verlies. Ik heb namelijk lang haar (geen staart ofzo, maar soort van david beckham kapsel). Ik heb wel gelezen en gehoord dat Revita shampoo dan wel milder is en geen shedding zorgt? Maar in beide zit toch 1% ketoconazole in? Dus zou op beide toch zelfde moeten reageren? Want anders wil ik Regenepure DR terug sturen en de Revita shampoo bestellen.

Ik wil dus heeeeel graag mijn haar behouden wat ik nu heb en mijn dun wordend haar weer herstellen en mogelijke haar uitval voorkomen!

Ik gebruik trouwens op dit moment shampoo van merk mecitefendi, knoflook shampoo. Al geruime 1,5 jaar. Deze is zeer goed voor dun en futloos haar. ook goed voor haarverlies, echter niet voor AGA haarverlies zover ik gelezen heb.

Heb dus heel graag jullie ervaring en advise hierin nodig!

Wat zeggen jullie?

Alvast hartelijk dank!

PS: Hierbij 3 foto's van de status van mijn haar, haar is droog en zit niets in. Ook is de licht erg vel en direct op geschenen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_5583[1].jpg‎ (142,7 KB, 56x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_5584[1].jpg‎ (142,8 KB, 38x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_5585.jpg‎ (143,2 KB, 47x gelezen)

Laatst gewijzigd door darkrider; 1 november 2016 om 09:43 Reden: Verkeerde naam van shampoo vermeld!
darkrider is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2016, 13:11   #2
darkrider
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Iemand?
darkrider is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2016, 17:53   #3
darkrider
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
Vandaag heb ik ook de conditioner van Regenepure bestelt, de biotin volume conditoner. Wanneer is de Regenepure DR effectief icm conditioner? Ik was mijn haren om de dag. Dus 3 tot 4 x per week. Is dit voldoende? Of is elke dag ermee wassen een must? Volgens mij is elke dag je haren wassen niet goed toch? Ivm behoud van je eigen hoofd olien?

Someone?

Laatst gewijzigd door darkrider; 2 november 2016 om 18:07
darkrider is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2016, 15:42   #4
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
De regenepure shampoo met evt. conditioner zal naar alle waarschijnlijkheid niks veranderen aan jouw status haaruitval.
Hiervoor is toch echt minstens minoxodil nodig.

Minoxidil is de basis (met evt. medicatie zoals finasteride) en men neemt als ondersteuning een shampoo zoals regenepure.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2016, 11:11   #5
Justin69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2014
Berichten: 140
Geslacht:
De Revita shampoo is milder omdat deze 0,25% ketoconazol bevat.

De Regenepure is een prima shampoo ter ondersteuning van je regime wanneer je deze 4-5 keer per week gebruikt. Daarnaast raad ik je aan om een conditioner te gebruiken Dit hoeft geen dure te zijn maar het is belangrijk om je haar geconditioneerd te houden. De ketoconazol kan de hoofdhuid en het haar namelijk uitdrogen.

Verder zou ik zeker een Minoxidil of de Nanoxidil lotion gaan gebruiken. Zoals zyzzalive hierboven aangeeft is dit vele malen effectiever dan alleen een shampoo. Succes!
__________________
Huidig:
17-09-2015 Regenepure DR Shampoo
17-09-2015 Regenepure Intense Biotin Conditioner
05-02-2015 Foligain.P5 Minoxidil 5%
01-01-2015 Regenepure Capules & Foligain Capsules [Om de dag]

Gestopt:
19-03-2015 - 31-12-2015 Finasteride 1,25mg
17-01-2014 - 26-03-2014 Minoxidil 2% Apotheek
26-03-2014 - 05-02-2015 Minoxidil 5% Spectral.UHP
27-03-2014 - 17-09-2015 Revita Shampoo
15-05-2014 - 17-09-2015 Revita.COR Conditioner
Justin69 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.