Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 december 2023, 16:15   #1
Madhair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2012
Berichten: 7
Serieuze bijwerking Minoxidil

Ik heb het forum al afgezocht en ben wel het een en ander hierover tegen gekomen, maar nu heb ik sinds een week serieuze bijwerkingen van de Minoxidill (Kirkland 5%). Na 3 weken smeren werd ik licht en zwak in mijn hoofd en lichaam. Mijn hart begon sneller te kloppen en een benauwd gevoel op mijn borst. Ik ben direct gestopt met minoxidill omdat dit in zeldzame gevallen tot deze bijwerkingen kan leiden.

Aangezien ik de bijwerkingen nog steeds heb en het middel nu wel uit mijn lichaam moet zijn (na een week) vroeg ik mij af of er lotgenoten aanwezig zijn die dit ook hebben gehad en hoe lang het duurt voordat de bijwerkingen verdwenen zijn. Ik ben al bij de huisarts geweest en in het ziekenhuis. Ongeveer alle tests gedaan en die waren allemaal positief, geen hartafwijking, gewoon gezond. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ook gestopt zijn met minox vanwege deze bijwerkingen.
Madhair is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2023, 17:48   #2
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madhair Bekijk bericht
Ik heb het forum al afgezocht en ben wel het een en ander hierover tegen gekomen, maar nu heb ik sinds een week serieuze bijwerkingen van de Minoxidill (Kirkland 5%). Na 3 weken smeren werd ik licht en zwak in mijn hoofd en lichaam. Mijn hart begon sneller te kloppen en een benauwd gevoel op mijn borst. Ik ben direct gestopt met minoxidill omdat dit in zeldzame gevallen tot deze bijwerkingen kan leiden.