Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 april 2011, 15:47   #1
stijnvr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2011
Berichten: 5
HairSoReal schadelijk?

Dag mensen,

mezelf even voorstellen, ik ben Stijn, 20 jaar oud, en heb DPA (bovenkant zeer hard dunner geworden, je ziet er zeer hard door)

nu had ik hier wat rondgekeken en hairsoreal geprobeerd, werkt zeer goed.

MAAR, ik heb de indruk dat het van dit spul nog veel erger wordt, ik kan de haren met 2,3 tegelijk uit mijn hoofd plukken, terwijl het niet zo drastisch was voordien..

Ik heb HairSoReal nog maar 3 dagen gedragen maar ik heb er al heilige schrik van gekregen.. Ik merk dat veel van dat spul gewoon op je hoofdhuid ligt ipv zich aan het haar te hechten.. Zou het kunnen dat het zoveel verergerd is door HSR, of heeft dan dan toch een andere oorzaak?
stijnvr is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2011, 15:57   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnvr Bekijk bericht
Dag mensen,

mezelf even voorstellen, ik ben Stijn, 20 jaar oud, en heb DPA (bovenkant zeer hard dunner geworden, je ziet er zeer hard door)

nu had ik hier wat rondgekeken en hairsoreal geprobeerd, werkt zeer goed.

MAAR, ik heb de indruk dat het van dit spul nog veel erger wordt, ik kan de haren met 2,3 tegelijk uit mijn hoofd plukken, terwijl het niet zo drastisch was voordien..

Ik heb HairSoReal nog maar 3 dagen gedragen maar ik heb er al heilige schrik van gekregen.. Ik merk dat veel van dat spul gewoon op je hoofdhuid ligt ipv zich aan het haar te hechten.. Zou het kunnen dat het zoveel verergerd is door HSR, of heeft dan dan toch een andere oorzaak?
Een verband lijkt me twijfelachtig.

Normaal gesproken moet een haarwortel de haar eerst loslaten en vervolgens moet de haar naar buiten geduwd worden. Vaak valt een haar pas een week of 2 nadat de groei in de wortel gestopt is ook daadwerkelijk uit. Het proces kan worden versneld door aan de haar te trekken, met goede plakkende gel en hard kammen bijvoorbeeld. Maar een reactie binnen 3 dagen is erg vlot.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2011, 00:23   #3
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Ik zou me daar niet teveel zorgen om maken. Ik merk toch geen negatieve invloed van HairSoReal, in elk geval en ik gebruik het nagenoeg elke dag sinds de zomer van vorig jaar... .

Laatst gewijzigd door Ben79; 29 april 2011 om 00:51
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2012, 16:30   #4
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Misschien vallen de haren die uitvallen gewoon meer op omdat ze donkerder/dikker lijken door HSR.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2012, 15:47   #5
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Schiet me trouwens nog iets te binnen.
Als je (te) veel concealer gebruikt (toppik, hairsoreal, whatever) komt dit op je hoofdhuid te liggen en niet op je haar. Dit kan wel jeukend gevoel opleveren en voelt erg onprettig aan. Hoewel de voeding voor je haren van binnen komt weet ik niet of het goed is om dit dag in dag uit te hebben.

Mijn hoofdhuid voelt altijd net wat lekkerder aan als ik mijn haren gewassen heb.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2013, 00:35   #6
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnvr Bekijk bericht
Dag mensen,

mezelf even voorstellen, ik ben Stijn, 20 jaar oud, en heb DPA (bovenkant zeer hard dunner geworden, je ziet er zeer hard door)

nu had ik hier wat rondgekeken en hairsoreal geprobeerd, werkt zeer goed.

MAAR, ik heb de indruk dat het van dit spul nog veel erger wordt, ik kan de haren met 2,3 tegelijk uit mijn hoofd plukken, terwijl het niet zo drastisch was voordien..

Ik heb HairSoReal nog maar 3 dagen gedragen maar ik heb er al heilige schrik van gekregen.. Ik merk dat veel van dat spul gewoon op je hoofdhuid ligt ipv zich aan het haar te hechten.. Zou het kunnen dat het zoveel verergerd is door HSR, of heeft dan dan toch een andere oorzaak?
Ik ken dit product niet. Gebruik het afswisselend twee weken wel en dan weer twee weken niet, enzovoort. Dan kun je kijken of de veranderingen in je haargroei en haaruitval samenhangen met dat behandelingspatroon. Als een product niet vloeibaar is bij het opbrengen en droog blijft, lijkt het me niet waarschijnlijk dat het in de de hoofdhuid en haarwortels zal doordringen en daarop effect zal hebben.
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.