Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 september 2002, 11:45   #1
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
zwijndrecht

Hoi wendy,

Ik ben ff het bericht kwijt (althans kan het niet zo snel meer vinden hier op dit forum) over ziekenhuis Zwijndrecht. ik kan me nog herinneren dat jij een berichtje had geplaatst hierover, dat dit ziekenhuis mensen met hirsutisme behandelt dmv laser of flitslamp...klopt toch he????

Nu is mijn vraag, weet je 110% zeker dat dit onder het ziekenhuis valt????? geen privekliniek in het ziekenhuis dat gewoon van de ziekenhuisfaciliteiten gebruik mag maken??? Weet je soms ook of er iets op het net over te vinden is??? Anders zoek ik zelf nog wel, maar als jij dat al weleens gedana hebt hoef ik het niet meer te doen..........

Ga nu douchen........wel laat he

Liefs, Diana!
Diana is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2002, 11:50   #2
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Hoi langslaper,
Kijk ffe op deze link
http://www.kliniekeninfo.nl/handboek...esentatieid=11
__________________
We mogen ons niet op de borst kloppen voor onze talenten, het enige wat telt is hoe we ze gebruiken.
Wendy is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2002, 21:18   #3
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
Unhappy i dont think so

Hey wen,

Ik heb net ff op de site gekeken en volgens mij gaat het hier dus weer om een zelfstandig opererende kliniek die wel in het ziekenhuis zit en dus van de faciliteiten gebruik kan maken maar is wel prive; het heeft ook een aparte naam : cosmetic care drechtsteden als ik het goed onthouden hebt.

Denk, denk denk...bestaan er dus ziekenhuizen die wel ontharingsbehandelingen doen??????

Er schiet me opeens iets te binnen...als ik het goed heb zou Linda in Vlissingen (of Middelburg??) in het ziekenhuis toch beginnen aan een laserbehandeling???

Bij deze dus een vraagje hier aan Linda; weet jij of die laserbehandelingen uitgevoerd worden door ziekenhuispersoneel of is het ook weer een zelfstandige kliniek gehuisvest in het ziekenhuis????En om wat voor soort behandelmethode gaat het dan precies????


Grts, diana!

PS: ik was al lang uit bed hoor wendy, maar kon niet douchen vanwege dat ze nu daar aan het schuren en schilderen waren.
Diana is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2002, 21:40   #4
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Hoi Diaan,
Volgens mij heeft Dijkzigt in Rotterdam ook zo'n kliniek maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Misschien is verbonden zijn aan een ziekenhuis ook al voldoende om meer zoniet alles vergoed te krijgen???
Waar zitten die verzekeraars toch???

Groetjes, Wendy
__________________
We mogen ons niet op de borst kloppen voor onze talenten, het enige wat telt is hoe we ze gebruiken.
Wendy is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2002, 22:29   #5
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
Geen idee, spelen vast en zeker verstoppertje met ons.....als wij nu dan eens gingen spoorzoeken ...kijken wie van ons dan als winnaar uit de bus komt

I'm Ready!!!!!


Diana!
Diana is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2002, 23:56   #6
fender
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 27
zwijndrecht

Hallo, hallo,

Even een paar dagen niet gekeken. Het ziekenhuis hier : daar is cosmoderm in gevestigd. De dermatoloog "hoort" bij het ziekenhuis. Cosmoderm is denk ik inderdaad weer een prive gebeuren inhet ziekenhuis. Ze passen daar overigens de flitslamp techniek (met epilight toe). Ik ben benieuwd, maarik heb besloten niet met m'n gezicht te beginnen. Ik wil eerst op minder riskante plaatsen kijken hoe e.e.a uitpakt voordat ik nog verder van huis ben.

Houd jullie op de hoogte !

Doeiiiiiiii

Linda
fender is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2002, 11:41   #7
tara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2002
Berichten: 23
Re: zwijndrecht

beste linda,
Ik vroeg me af of als de dermatoloog dus bij het ziekenhuis hoort er wel een groot deel van de behandelingen vergoedt worden of niet??
En is dit de eerste behandeling die je gaat doen met epilight of heb je ook andere geprobeerd ik wil het namenlijk ook gaan doen en vind het zo riskant,
Zou graag willen weten hoe het allemaal gaat?
Alvast bedankt,
liefs tara
tara is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2002, 12:36   #8
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Beste Tara.
Heb vertrouwen in de mensen die je zullen behandelen, vraag desnoods om een proefshot.
Zeker in een ziekenhuis kunnen ze zich niet permiteren fouten te maken.
Ik heb al 13 behandelingen flitslamp gehad en ik heb er geen schade van ondervonden...
Groetjes, Wendy
__________________
We mogen ons niet op de borst kloppen voor onze talenten, het enige wat telt is hoe we ze gebruiken.
Wendy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2002, 18:55   #9
fender
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 27
zwijndrecht

Hallo Tara,

ik ben zelf ook erg benieuwd maar ik ga jullie op de hoogte houden.

Ik heb wel besloten om niet met m'n gezicht te beginnen, omdat ik eerst wil weten hoe het gaat.

Linda
fender is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2002, 17:38   #10
mandy'77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2002
Berichten: 2
Hallo allemaal,

ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij die kliniek in Zwijndrecht, een intake gesprek zoals ze dat noemden met een dermatoloog uit het ziekenhuis waarin ze gevestigd zijn.

Mijn dokter heeft mij naar deze man toe verwezen. Dus ik ben heel benieuwd, wat ze daar voor me kunnen doen.
Het wordt in ieder geval niet in zijn geheel vergoed.
Ik zit bij het Zilvere Kruis en zoals de mensen uit die kliniek aan mij vertelde is dat je 1x in de 3 jaar EUR 460,00 vergoed krijgt.

Je krijgt elke keer 75% van de rekening, tot de 460,00 op is.

Hebben jullie ook deze ervaring of weten jullie iets meer?

groetjes
Mandy
mandy'77 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2002, 19:34   #11
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Hoi Mandy,
Ik zit bij het IZA (ambtenarenverzekering) en die vergoeden 90 % van een behandeling tot een maximum van €400.- per kalenderjaar (01-01-31-12) en dan nog alleen als je vooraf een machtiging hebt gevraagd bij hen. Bovendien geldt deze regeling alleen voor het gezicht.

Een schijntje dus...

Groetjes, Wendy
__________________
We mogen ons niet op de borst kloppen voor onze talenten, het enige wat telt is hoe we ze gebruiken.
Wendy is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2002, 22:05   #12
Daniella
HaarWeb lid
 
Daniella's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2002
Berichten: 91
Vreemd toch al die verschillende vergoedingsreg. Mijn verzek. ( ZAO/ Agis vergoedt eenmalig 900,00 dus niet per kalenderjaar eenmalig en alleen in het gezicht.
Puntje vd toekomstige werkgroep overleg met verzekeraars met als doel zoveel mogelijk gelijke vergoedingen en dan natuurlijk liefst meer dan nu.
Daniella is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2002, 16:11   #13
tara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2002
Berichten: 23
(verzekeringen)

Beste wendy,
ik als student kan die ambtenaren verzekering zeker niet nemen ?
Ik ben momenteel bezig om mijn huidige verzekering op te zeggen ,maar ik heb geen idee waar ik op moet over gaan en ik heb heel het internet al afgezocht en het schiet maar niet op heb jij enig idee van een goede verzekering!!
alvast onwijs bedankt,
tara.

Als iemand anders ook een goede verzekering weet zou die dat aan mij kunnen doorgeven, alsjeblieft dit zou mij erg helpen alvast bedankt!
tara is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2002, 16:46   #14
mandy'77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2002
Berichten: 2
Ik moet mijn verzekeringsmaatschappij trouwens eerst nog opbellen, aangezien het niet een van de duidelijkste vergoedingoverzichten heeft.

Wat ze wel zeiden bij die kliniek is dat je bij DSW geen vergoeding krijgt. Nou ja, ze zeiden dat dat een van die moeilijke doende maatschappijen was.

Ik vind het trouwens allemaal wel errug spannend, dit is mijn eerste stap tegen overbeharing. En ik vind het nog allemaal errug moeilijk om mee om te gaan.

Hebben jullie trouwens wel een ervaringen gelezen over Zwijndrecht of nog niet?

groetjes Mandy
mandy'77 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2002, 17:18   #15
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Unhappy Sorry Tara...

maar nee, die verzekering loopt via mijn werkgever, en is alleen bedoeld voor mensen die in Rijks- of gemeentedienst zijn, en hun gezinsleden.
Ceez noemde ergens een link waar veel verzerkeringmaatschappijen verzameld zijn, misschien moet je daar eens kijken. Succes, en de moed niet te gauw opgeven hoor
Groetjes, Wendy
__________________
We mogen ons niet op de borst kloppen voor onze talenten, het enige wat telt is hoe we ze gebruiken.
Wendy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.