Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Koopjeshoek

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 januari 2017, 16:23   #1
kalekip
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2016
Berichten: 25
Geslacht:
Aangeboden starterspakket: fina, minox en keto

Ik heb besloten ermee te stoppen. Het levert mij meer stress op dan goed. Ik zeg niet dat ik daadwerkelijk iets ervan kreeg, geen libido effect of iets, maar de vrees voor manboobies maakt mij echt paranoide.

- 16 x 5mg finasteride van fincar. Google maar, gewoon legit spul.
- 1 fles minox foam van qgain, helemaal nieuw en onaangeraakt.
- keto shampoo van Nizoral. Grote fles 200ml. Ik heb hier 3x mijn haren meegewassen en echt een klein beetje per keer uit de fles gehaald, dus vrijwel nieuwe fles.

De minox en foam heb ik van ebay. De fin komt van inhousepharmacy. Ik kan je de bon laten zien om te bewijzen dat ik je geen rotzooi geef.

Zeker als je microdoseert, wat net zo veel effect heeft, lijkt mij dit een goede complete starterskit. Heb je meteen alles in huis voor maanden. Mooi om te testen of je niet zelfs paranoid.

Vraagprijs 50 euro totaal. Ophalen kan in Rotterdam.

Laatst gewijzigd door kalekip; 30 januari 2017 om 16:26
kalekip is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2017, 08:28   #2
Kevin_Fox
HaarWeb lid
 
Kevin_Fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2016
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekip Bekijk bericht
Ik heb besloten ermee te stoppen. Het levert mij meer stress op dan goed. Ik zeg niet dat ik daadwerkelijk iets ervan kreeg, geen libido effect of iets, maar de vrees voor manboobies maakt mij echt paranoide.

- 16 x 5mg finasteride van fincar. Google maar, gewoon legit spul.
- 1 fles minox foam van qgain, helemaal nieuw en onaangeraakt.
- keto shampoo van Nizoral. Grote fles 200ml. Ik heb hier 3x mijn haren meegewassen en echt een klein beetje per keer uit de fles gehaald, dus vrijwel nieuwe fles.

De minox en foam heb ik van ebay. De fin komt van inhousepharmacy. Ik kan je de bon laten zien om te bewijzen dat ik je geen rotzooi geef.

Zeker als je microdoseert, wat net zo veel effect heeft, lijkt mij dit een goede complete starterskit. Heb je meteen alles in huis voor maanden. Mooi om te testen of je niet zelfs paranoid.

Vraagprijs 50 euro totaal. Ophalen kan in Rotterdam.
Als ik u een tip mag geven:
Gooi de finasteride gewoon weg, ja je bent u geld kwijt maar dan speel je ook op veilig want: 1) jij mag dit niet verkopen, als iemand blijvende effecten ervaart ben jij medeverantwoordelijk etc... de 50€ niet waard lijkt me...
Kevin_Fox is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.