Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 6 februari 2009, 19:04   #106
blop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2008
Berichten: 40
omdat het langzamer gaat, kleinere laser.
hoeveel Joule / cm2 geeft die af?? dat is intresant om te weten
blop is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2009, 01:04   #107
blop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2008
Berichten: 40
De Salon Laser Hair Remover heeft een maximale pulsenergie van 28 J/cm2. Dit is niet instelbaar.

zo vertelde mij een mederwerker van het bedrijf die die apparaten verkoopt per email

Laatst gewijzigd door blop; 21 februari 2009 om 17:25 Reden: juiste formulering
blop is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2009, 19:18   #108
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
hartelijk bedankt blop!!!
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2009, 00:19   #109
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blop Bekijk bericht
De Salon Laser Hair Remover heeft een maximale pulsenergie van 28 J/cm2. Dit is niet instelbaar.

zo vertelde mij een mederwerker van het bedrijf die die apparaten verkoopt per email
28 j/cm2? Leuk maar voor hoelang de kracht is joules maal de tijd. Je moet dus ook weten hoelang de flits duurt....
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2009, 15:38   #110
nynke1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2009
Berichten: 1
hallo allemaal.

Ik heb ook lang getwijfeld.
Ik heb uiteindelijk toch het apparaatje van tellsell gekocht.

Ik moet wel zeggen dat ik geluk heb: ik ben heel licht van huidskleur en mijn haren zijn pikzwart.

Ik heb het apparaat vooral gebruikt voor de lijn onder mijn navel.

Het klopt idd dat het extreem tijdrovend is en dat je jezelf echt moet motiveren om het steeds weer opnieuw te doen.

Ik moest voorheen de haartjes steeds om de 2 dagen opnieuw eruit trekken omdat er weer een scherp zwart stukje uitstak en dit was echt vreselijk. Het bellemerde mij echt om met mijn vriend naar bed te gaan omdat hij dan die stoppeltjes kon voelen.

Ik heb gelijktijdig ook de bioxet creme gekocht omdat ik hoopte dat dit samen met de ontharing voor resultaat zou zorgen.

Ik moet eerlijk bekennen: bij mij werk het wel.

Niet meeega ofzo, de haartjes komen nog steeds terug maar minder dik en minder snel, sommige zijn echt weer veranderd in donshaartjes.
Ik hoef geen volledige ontharing dus ik ben al blij met donshaartjes, als de haartjes maar onopvallend zijn en niet stug aanvoelen, dus wat dat betreft werkt het apparaat voor mij wel. De zwarte haartjes epileer ik tussendoor nog wel eens.

Ik heb het apparaat toch gekocht op afraden van iedereen. Maar omdat ik echt géén geld heb om mij te laten behandelen in een kliniek of om een tria of weet ik t wat te kopen/delen was dit eigenlijk toch mijn enigste kans.

In de instructie staat wel duidelijk dat de beste behandeling alleen het best op donker haar lukt en een 'getinte' huid niet goed in voor de behandeling. Ik ben dus ook al een tijd niet meer onder de zonnebank geweest.

Ik hoop dat het resultaat blijft vorderen en ze allemaal veranderen in donshaartjes.

Het is heel verwarrend denk ik om hier weer een positieve reactie te horen over het tellsell apparaat maar ik weet zeker dat er mensen zijn die net zoals mij niet in een goede financiele toestand zitten om een dure mogelijkheid te kunnen betalen en dan verdwijnt de hoop al snel.

Wat betreft die 2 weken garantie, die is bullshit. Ik heb 2 jaar geleden eens zo'n haarding gekocht waardoor je haren steil zouden worden tijdens het fohnen (zo'n kop die vanzelf ronddraait en het haar 'supersteil en zacht zou maken')
Doe bleef steeds hangen en werkte niet.
Maar omdat het aparaat al gebruikt was(uit de verpakking was gehaald) konden ze deze niet terug nemen ivm 'hygienische zaken' ... dus dat zal voor dit apparaatje ook wel gelden.

conclusie: ik raad het dus wel alleen maar echt aan als je super licht van huidskleur bent, pikzwarte haartjes hebt (en dat je tevreden bent als de haren in donshaartjes veranderen).
nynke1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2009, 13:13   #111
sportguy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 mei 2009
Berichten: 2
hey, ik heb ook zo'n toestel van TellSell, ik ga mij niet uitspreken over de efficientie van het toestel daar ik het heel weinig gebruikt heb, ik heb de scanning remover (wat dus 20 haren tegelijk kan behandelen). Het is wel zo dat het tijdrovend is, het gaat ontzettend traag.

Daarom dat ik nog maar een paar keer altijd op dezelfde plaats gelasered heb. Moet wel zeggen dat het aardig begon te stinken en af en toe zelfs klein beetje rook uitkwam, het gaf een licht prikkelend effect, ik denk dus eigenlijk dat het wel effectief haartjes tot in de wortel vernietigd. Op de behandelde plaatsen komt nog steeds haar maar die zijn beduidend dunner.
sportguy is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2012, 00:11   #112
melanie34
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2012
Berichten: 1
TRiA

Hallo, ik heb alles gelezen van deze forum, en ben erg enthoesiast over wat de mensen zeggen over de TRIA, maar ik ben op de site gegaan ( http://www.triabeauty.co.uk/home-laser-hair-removal ) en ik zie dat hij maar 375 pounds cost, dus ik dit wel de goede ? is dit wel degeene waar jullie het over hebben ? want jullie hebben het over 1 000 euros...
???

alvast bedankt voor het antwoord.
melanie34 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2017, 06:04   #113
matere
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2017
Berichten: 5
Geslacht:
Ook ik heb laserbehandelingen gehad in het verleden (bovenlip) en wil eigenlijk mijn benen laten doen. En ook ik dacht aan het Tellsellapparaat. Is kennelijk niks. Omdat professioneel laseren zo duur is, lijkt de Tria mij wel wat.
matere is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
eigen laserapparaat aanschaffen? martine Hirsutisme - Behandelingen 14 13 maart 2008 14:45
Split Ender van Tell Sell anoniem20 Haarwerken 3 17 juli 2004 21:10
TV: 16-02-2002 Vara 'Kassa!' over Tell Sell ontharingsspray 'Epil Stop & Spray' Webmaster Hirsutisme - Behandelingen 0 9 mei 2002 14:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.