Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 augustus 2015, 12:04   #16
K1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 89
Geslacht:
Ik vind die regenepure shampoo een fijne shampoo, ik vind hem ook heerlijk ruiken. Het enige verschil wat ik nu merk is dat mijn hoofdhuid na het douchen minder trekkerig aanvoelt, de schilfering lijkt ook iets geminderd.

Maar nog wel steeds die vervelende jeuk, die niet verminderd is.
Wat ik altijd heb: ik krijg bijv. jeuk vlak boven mijn linkse oor, dus ik krabben. Vervolgens begint het aan de rechtse kant te jeuken, weer krabben. Dan begint het aan mijn kruin te jeuken, weer krabben. Kortom, als ik eenmaal aan mijn haar zit begint alles opeens te jeuken.
Mijn hoofdhuid voelt gewoon nog steeds niet gezond aan, en het is zo verdomd lastig om er af te blijven als je jeuk hebt.
K1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2015, 13:55   #17
haarisleuk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2015
Berichten: 28
Geslacht:
kan je van regenpure dr en regenpure nt een duizelig gevoel krijgen? iemand ervaring mee?
haarisleuk is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2015, 21:41   #18
Kevin.L
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2009
Berichten: 25
Sinds 1 ½ maand slik ik 1 B12 smelttablet + 1 B complex capsule per dag.
Omdat de klachten die ik heb veel op die van een B12 tekort lijken.

Vitamine B zou juist goed voor je haar moeten zijn, maar daar merk ik heel weinig van. Ik had al heel veel haaruitval, maar sinds 2 weken is dit gigantisch meer geworden !! Niet normaal, als ik mijn haar kam na het douchen was de uitval altijd juist wat minder, omdat de meeste haren dan toch al weggespoeld zijn. Maar nu zelfs na het douchen het ik zeker 20 haren geteld in mijn kam, buiten dat zie ik gedurende de dag ook veel haren uitvallen, mijn kraag zit er onder. Het lijkt wel steeds erger te worden. Zou dit gewoon een 'AGA' aanval zijn of hebben die extra vitamine's B juist een tegenovergesteld effect ?
Kevin.L is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2015, 23:52   #19
Kevin.L
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2009
Berichten: 25
Het is net alsof ik aan de fina zit en een shedding heb, maar ik zit niet aan de fina.

Ik hoor ook wel eens dat je in de herfst wat meer haaruitval kan hebben, maar hoe lang kan dat duren .. 2 weken of wel een maand ?
Er vallen ook niet alleen maar slechte en dunne haren uit, maar ook de betere haren. De laatste dagen valt het me ook op dat er ook veel korte haren tussen zitten (2 cm ofzo), terwijl mijn haar nu wel zo'n 4 a 5 cm lang is.
Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken ...

Laatst gewijzigd door Kevin.L; 18 oktober 2015 om 01:04
Kevin.L is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2015, 00:12   #20
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Gewoon volhouden met finasteride, Kevin. Het gevoel kan inderdaad klote zijn. Door gewoon door te zetten en de zogenoemde shedding daarbij te accepteren, kun je alleen resultaat verwachten.

Ik geloof dat mijn shedding wel een paar maanden op een bepaalde wijze heeft aangehouden, of een beetje in een soort van jojo effect is gegaan. Dat gaat naar mijn idee en ervaring heel geleidelijk. Een shedding begint niet ineens en zal ook niet ineens stoppen. Zo en dan mindert het en keert het terug.

Laatst gewijzigd door 123hallo; 16 oktober 2015 om 00:17
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2015, 00:42   #21
piey75
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2015
Berichten: 43
Geslacht:
123hallo laat je bloedprikken ivm fina duta en hoe zyn je leverwaarden
piey75 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2015, 13:55   #22
beestig47
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2015
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarisleuk Bekijk bericht
kan je van regenpure dr en regenpure nt een duizelig gevoel krijgen? iemand ervaring mee?
Lol, de kans dat je onder de douche een duizelig gevoel krijgt door koud of warm water is groter volgens mij
beestig47 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2015, 21:28   #23
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
@Piey75 , Ik wil je prive bericht terugsturen. Ik probeer maar er lukt steeds iets niet.

Dit wilde ik schrijven:

Hoi Piey.
Ik krijg fina/ duta op recept via de huisarts. Hiervoor heb ik nooit bloed laten prikken.

Ik rook en drink niet, maar heb in mijn twintiger jaren dagelijks wiet gerookt en dronk af en toe. Ik ben van '83
En verder heb ik in mijn twintiger jaren geëxperimenteerd met diverse drugs. Ben gestopt met wiet vlak voor
mijn dertigste. Ik had toen een vollere bos haren, geen inhammen (oftewel ik merkte dat niet).

Laatst gewijzigd door 123hallo; 16 oktober 2015 om 21:39
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2015, 01:12   #24
Kevin.L
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2009
Berichten: 25
@ 123hallo: Ik zit niet aan de fina. Mijn vorige post heb ik even aangepast, ter verduidelijking.

Maar zit er nog wel over te denken, als het erger en erger wordt ga ik er toch aan beginnen denk ik.

Maar wat ik eigenlijk wil weten: zijn er ervaringen van mensen hier die vitamine B hebben geslikt, die niet aan de fina zitten, en toch een soort shedding daarvan hebben gekregen ?

Ik heb al op google gezocht, maar de link naar haaruitval door vitamine B capsules heb ik nog niet gevonden.
Kevin.L is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2015, 16:49   #25
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
@Kevvin, het is bekend dat het beter is op tijd ermee te beginnen. Wanneer je inhammen krijgt en/ of merkt dat je haar dunner wordt is fina de stop "finito". Vitamine B is altijd goed om erbij te nemen, maar draagt zonder finasteride niets bij om erfelijke kaalheid bij de bron aan te pakken.

ps: ik denk dat het wel offtopic gaat worden zo, omtrent het onderwerp voor Regenepure en Revita.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2015, 12:42   #26
ibuprofen23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2015
Locatie: Drachten
Berichten: 18
Geslacht:
Eens met K1987, de Regenepure DR is een super shampoo!
ibuprofen23 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2015, 16:04   #27
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Ik heb ze ook allebei een keer geprobeerd en mijn voorkeur, als ik een van deze zou kopen, gaat uit naar Regenepure. Deze schuimt slecht, wat juist goed is.

De conditioner van Regenepure is werkelijk zeer goed, een must voor als je langer haar hebt! De conditioner van Revita heb ik niet geprobeerd.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2015, 23:27   #28
Kevin.L
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2009
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 123hallo Bekijk bericht
@Kevvin, het is bekend dat het beter is op tijd ermee te beginnen. Wanneer je inhammen krijgt en/ of merkt dat je haar dunner wordt is fina de stop "finito". Vitamine B is altijd goed om erbij te nemen, maar draagt zonder finasteride niets bij om erfelijke kaalheid bij de bron aan te pakken.

ps: ik denk dat het wel offtopic gaat worden zo, omtrent het onderwerp voor Regenepure en Revita.
Ja klopt, ik zal binnenkort nog wel eens een ander topic aanmaken.


Ik was mijn haar liever niet vaker dan 3 keer per week, omdat ik een gevoelige hoofdhuid heb. Maar ik merk wel sinds ik die regenepure shampoo gebruik dat mijn haar nog sneller vet is als anders. Nu zit ik te denken dat het misschien door die siliconen komt die erin zitten. Want ik gebruik nu sls vrije shampoo en zulke shampoos wassen die siliconen niet goed uit las ik ergens. Als mijn haar pas gewassen is en opgedroogd is heeft het ook minder volume dan bij die vorige shampoos.

Ik heb nog nooit van mijn leven een conditioner gebruikt, is dat ook geschikt voor dun/fijn haar ?

Laatst gewijzigd door Kevin.L; 21 oktober 2015 om 23:43
Kevin.L is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
ketoconazol, revita, seborroisch eczeem

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.