Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 mei 2013, 18:04   #1
bronil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 1
Nieuw ipl-apparaat met andere regels?

Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje geleden een groupon gekocht om mijn benen ipl te laten ontharen. Voordat ik dit deed heb ik natuurlijk op de site van de salon gekeken en daar stond volgens mij dat ze gebruik maken van vpl. Dit klonk goed dus ik heb het gekocht. Ik kan niet checken of het er echt zo stond want de site is er niet meer. Ik heb nu 2 behandelingen gehad en ik merk wel echt dat m'n haargroei minder en langzamer is maar ik heb toch zo mijn twijfels. Degene die mij behandelde vertelde dat ze net een nieuw apparaat hadden, als een van de eerste in Nederland, en hiermee zou je na een paar dagen zelfs kunnen zonnen als je wilt.

Oja ik moet erbij vertellen dat ik eerst in een andere salon mijn oksels met ipl liet behandelen maar hier ben ik mee gestopt want ik was hier al zo lang in behandeling en nog groeiden er haartjes, wel minder maar toch. En het lag niet alleen aan mijn haargroei want mijn moeder, tante en nicht gaan er nog steeds en zijn er nog steeds niet vanaf. De reden dat ik zo lang volgehouden heb is omdat ik toch wel wat resultaat zag. Maar ik heb het idee dat ze daar dus geen echt ipl apparaat gebruikten.

In de salon waar ik nu ga kunnen ze aan een stuk door flitsen met dat nieuwe apparaat. Ook voel ik er bijna niks van, het voelt alleen een beetje warm en dan lekker warm. Maar de laatste keer toen ik ging vertelden ze mij dat ze me met dit apparaat ook vaker konden behandelen, dus ik kon eerder dan de 6 weken terugkomen namelijk na 3 weken. Maar kan dit allemaal wel? Of proberen ze ervoor te zorgen dat ik meer behandelingen nodig heb en na mijn groupon actie extra behandelingen erbij koop? En heeft een van jullie wel eens van dit apparaat gehoord? Ik heb er geen naam of iets dergelijks op gezien, ik kon het tenminste niet zien vanaf de plek waar ik lig.

Sorry voor het lange verhaal maar ik hoop dat jullie er wat van weten.
bronil is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2013, 23:09   #2
romeomeo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2007
Berichten: 23
Ze willen waarschijnlijk dat je vaker langskomt voor een behandeling want je haar groeit in bepaalde fasen en in die fasen zijn er meer haren actief die daadwerkelijk vernietigd kunnen worden.. Probleem die jij verder beschrijft toont toch weer aan dat IPL niet krachtig genoeg is om toch een blijvend resultaat te komen...
Ik had ook via groupon een keer 6 behandeling voor de oksel gedaan.. 6de behandeling.. pigmentvlek opgelopen en na 4-5 maanden.... ra ra ra... alle haar gewoon lekker terug!! Zou eerder voor diode laser gaan of ander soort..ECHTE laser behandeling
romeomeo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
ipl, nieuw apparaat, vpl

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.