Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 oktober 2004, 14:11   #166
Emeritius
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2004
Berichten: 11
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Je kunt als je ook fina gebruikt (een zeer degelijk en bewezen middel) gewoon onmogelijk zeggen waar je hergroei vandaan komt.
Jouw regimen is nog vrij beperkt haarmannetje, dus ik vind jou een van de meer representatieve testers van fluridil. Ik hoop dan ook dat je iedere 2 weken of iedere maand duidelijke foto's van je scalp wilt maken. Sowieso kan ik dat aan iedereen aanraden. Echt, doen doen doen, ook al is het alleen maar voor jezelf! Ik ben er pas na 9 maanden fina mee begonnen en heb daar erg veel spijt van. Nu heb ik totaal geen beeld van hoe het precies verlopen is. Vaak gaat haarverlies zo langzaam dat je het zelf niet doorhebt, en zo wordt het heel moeilijk te analyseren of een middel werkt of niet. Ga niet van je gevoel uit, want dat is niet objectief!
Dus koop desnoods een webcam van 10 euro, of doe 't met het cameraatje in je telefoon, en dat dan op regelmatige basis.
Haarmannetje, je vervult een zeer waardevolle rol binnen haarweb, als een van de weinigen met bijna alleen fluridil in het regimen. Ik hoop dat je deze rol verstandig en waardig vervult, zodat we er hier optimaal profijt van hebben!
Ik heb een foto genomen ( eergisteren) en zal binnen een maand nog eens eentje nemen ( digitaal)
groeten
Emeritius is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2004, 17:48   #167
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Update na 2 maanden:

Overal en dan ook overal (haarlijn boven, zijkant en inhammen) "witte" haartjes die steeds groter worden. Sommige zijn al een dikke cm geworden. Ze worden alleen nog niet donkerder van kleur. Ik ben naast fluridil ook bezig met fina en rk19. Fina ben ik pas 20 dagen mee bezig dus daarvan komen ze niet. Het komt denk ik door zowel rk19 en fluridil. Kan nog niet al teveel zeggen natuurlijk na pas 2 maanden, maar ik voel me erg behoorlijk goed bij en heb goede hoop voor de toekomst.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2004, 18:21   #168
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Update na 2 maanden:

Overal en dan ook overal (haarlijn boven, zijkant en inhammen) "witte" haartjes die steeds groter worden. Sommige zijn al een dikke cm geworden. Ze worden alleen nog niet donkerder van kleur. Ik ben naast fluridil ook bezig met fina en rk19. Fina ben ik pas 20 dagen mee bezig dus daarvan komen ze niet. Het komt denk ik door zowel rk19 en fluridil. Kan nog niet al teveel zeggen natuurlijk na pas 2 maanden, maar ik voel me erg behoorlijk goed bij en heb goede hoop voor de toekomst.
Dat klinkt zeer goed, kevinme. Hoe lang was jij al kalend voordat je met Fluridil begon. Want als dat nog niet zo heel lang is (bijvoorbeeld 2 jaar) dan zou het daar ook door kunnen komen. Ik zelf gebruik het nu iets langer dan een maand en merk ook bij mijn haarlijn veel vellus haar van noemenswaardige lengte en dikte. Dit is nieuw vellus haar wat zeg maar oprukt naar buiten toe en niet vellus haar wat de laatste haartjes zijn als gevolg van een terugtrekkende haarlijn. Ik ben ook zeer enthousiast en ga mooi door.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2004, 18:28   #169
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Dat klinkt zeer goed, kevinme. Hoe lang was jij al kalend voordat je met Fluridil begon. Want als dat nog niet zo heel lang is (bijvoorbeeld 2 jaar) dan zou het daar ook door kunnen komen. Ik zelf gebruik het nu iets langer dan een maand en merk ook bij mijn haarlijn veel vellus haar van noemenswaardige lengte en dikte. Dit is nieuw vellus haar wat zeg maar oprukt naar buiten toe en niet vellus haar wat de laatste haartjes zijn als gevolg van een terugtrekkende haarlijn. Ik ben ook zeer enthousiast en ga mooi door.
Kalend sinds zomer 17 jaar. Toen merkte ik steeds en steeds meer haren op mijn kussen, maar ik dacht dat dat kwam doordat mijn haren steeds langer en futloos werden en daardoor uitvallen en wel weer terugkwamen, dus niet Maarja ben nu 19, over 4 maanden 20. Dus zo rond de 2 a 3 jaar, nog niet zo lang.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 18:00   #170
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
fluridil update

ik ben nu ongeveer een dikke 2 weken bezig,en ik moet zeggen dat mijn haar dikker is geworden en ook zie ik nieuwe haartjes tevoorschijn komen.
De haartjes zijn zo te zien, niet zo veel dunner dan de rest..maar het valt zeker op vooraan mijn haarlijn!!bovenop mijn hoofd kan ik het nog niet zo constateren,maar het lijkt wel de goede weg op te gaan denk ik!
ik heb ook nog ander goed nieuws,dat ik geen slechte bijwerkingen heb ervaren nu

nou wat mij betreft ik ga lekker verder met fluridil..

ps; ik doe het enkel voor het slapen gaan en was mijn hoofd s'morgens voor ik vertrek naar het werk.
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 18:13   #171
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
ps; ik doe het enkel voor het slapen gaan en was mijn hoofd s'morgens voor ik vertrek naar het werk.

volgens mij is dit niet echt de bedoeling, als je wilt dat fluridil er in blijft zitten in ieder geval.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 18:46   #172
ralluf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2003
Berichten: 161
Maakt niet uit, als je het er s'avonds in doet dan kun je je haar gewoon de volgende dag wassen. Anders zou je nooit meer je haar dus kunnen uitspoelen?
ralluf is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 18:51   #173
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Precies, er zitten genoeg uren in een nacht om de fluridil zijn werking te laten doen.

@Cherifo, hoe lang duurde het voordat je de fluridil ontving ? Ik zit nog steeds op het spul te wachten.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 18:54   #174
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
ps; ik doe het enkel voor het slapen gaan en was mijn hoofd s'morgens voor ik vertrek naar het werk.

volgens mij is dit niet echt de bedoeling, als je wilt dat fluridil er in blijft zitten in ieder geval.
Nou, het wetenschappelijk onderzoek is uitgevoerd met zo weinig mogelijk haar wassen, maar de producent erkent zelf ook dat het mogelijkerwijs werkt met 's avonds aanbrengen en 's ochtends haar wassen. Het is alleen niet getest.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 19:14   #175
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
hmm dus als ik fluridil aanbreng en ga slapen en de volgende morgen ga ik naar school rond 9 uur in de regen, dan wordt het niet afgebroken door de regen?
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 19:59   #176
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
hmm dus als ik fluridil aanbreng en ga slapen en de volgende morgen ga ik naar school rond 9 uur in de regen, dan wordt het niet afgebroken door de regen?
Nou, volgens mij is het theoretisch zo, dat Fluridil dan zijn werk al gedaan heeft. In de tijd tussen dat je haar nat wordt en je weer 's avonds nieuw Fluridil aanbrengt kan er theoretisch dus niet veel gebeuren. Maar nogmaals, de producent erkent dit, maar houdt zich voor de zekerheid vast aan het onderzoek.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 20:04   #177
Mille
HaarWeb lid
 
Mille's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2003
Locatie: master bedroom
Berichten: 220
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
Precies, er zitten genoeg uren in een nacht om de fluridil zijn werking te laten doen.

@Cherifo, hoe lang duurde het voordat je de fluridil ontving ? Ik zit nog steeds op het spul te wachten.
ik zit nu al 10 dagen te wachten, wat lui zijn de gasten in engeland, kom op met dat pakketje, gooi hem over Het Kanaal. Zover zijn we toch niet verwijderd
__________________
28 jr, NW 2, sinds zomer 2003 uitval , ----->
-----------------------------------------------

Topicals:
-Fluridil sinds 4-10-'04
-Dr. Lee's Minoxidil 5% zonder PG , sinds mei '04
-Ketoconazol 2% sinds eind 2003, 1 x per kwartaal.
Mille is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 20:07   #178
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mille
ik zit nu al 10 dagen te wachten, wat lui zijn de gasten in engeland, kom op met dat pakketje, gooi hem over Het Kanaal. Zover zijn we toch niet verwijderd
Het moet uit Tjechië komen hoor . Bij mij duurde het ook wel 13 dagen geloof ik. Ik houd er wel rekening mee straks met mijn volgende supply. Ik denk dat ik een nieuwe supply aanschaf, wanneer ik met de laatste doos bezig ga.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 22:02   #179
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
Precies, er zitten genoeg uren in een nacht om de fluridil zijn werking te laten doen.

@Cherifo, hoe lang duurde het voordat je de fluridil ontving ? Ik zit nog steeds op het spul te wachten.
wel ik heb het op de 24ste september besteld..en op 7 oktobere heb deze ontvangen..ik denk een week of 2.
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2004, 02:42   #180
Adam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2004
Berichten: 56
Ehm Haarmannetje merk je nu dat je minder haaruitval heb ? Of is het volgens jouw nog steeds zelfde ?

Wat ik niet begrijp met dit product je moet het op je hoofdhuid plaatsen, maar komt 1 zo een flesje wel overal op je hoofdhuid ?

Vind beetje vaag allemaal, maar hoor het graag....
Adam is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Algemeen Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1278 4 maart 2023 22:53
[minoxidil] Algemeen cherifo Medicijnen/haargroeimiddelen 3780 20 september 2021 15:09
[saw palmetto] Algemeen Mika Medicijnen/haargroeimiddelen 1151 22 juni 2016 11:59
[fluridil] Shedding ralluf Medicijnen/haargroeimiddelen 10 20 november 2006 14:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.