Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 januari 2014, 16:00   #76
Robbond
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2013
Berichten: 57
Hoi Harry, heb je al nieuwe foto's?
Robbond is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2014, 19:53   #77
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
Hoi Harry, ook ik ben benieuwd of je nog een (laatste) update hebt. Je eindresultaat is nu (bijna) bereikt.

Sowieso bedankt voor alle updates, mooi je vorderingen kunnen zien!
Haartransplant is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2014, 22:35   #78
gijsgijs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2013
Berichten: 25
Ik heb het zelf ook ondergaan bij Estet Istanbul, via een Nederlandse organisatie en ik kan jullie 1 advies geven: doe het niet. de mensen praten er geen woord Engels. je wordt met een taxi afgevoerd, 40 min van Istanbul. De kliniek zelf zit in het moderne deel van de stad, maar de kliniek waar de behandeling plaatsvindt zit 40 min verderop in een afgelegen gebied. Na een maand vallen alle verplaatste haarzakjes uit onder de douche. In het begin denk je: dat hoort erbij ; ( je gaat uit van een goede behandeling) maar na vier a zes maanden zijn alle haren eruit. DOE HET NIET! Je moet notabene met contant geld betalen, door de douane etc... je bent heel nerveus omdat je bang bent dat je gepakt wordt omdat ze denken dat je geld smokkelt ofzo.. Echt te absurd voor woorden dat ik het ooit gedaan heb.. Dit is een absolute waarschuwing: ga niet met deze mensen in zee! Voor vragen, kunt u mij aanschrijven..Ik heb alle bewijzen qua mails/foto's van mijn dikke hoofd na de behandeling etc.
gijsgijs is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2014, 23:16   #79
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Is toch vaak dat je contant moet betalen? Ik heb er geen problemen mee gehad
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2014, 23:47   #80
gijsgijs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2013
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crazy9 Bekijk bericht
Is toch vaak dat je contant moet betalen? Ik heb er geen problemen mee gehad
4500 euro in briefjes in je zak, inderdaad de normaalste zaak van de wereld Crazy9. Ik zou het eerder crazy noemen. Maar goed, als jij altijd zoveel in je portemonnee hebt dan zal dat wel. Gaarne ook de rest van mijn ervaring lezen.
gijsgijs is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2014, 23:56   #81
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
4500 voor hoeveel grafts?
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2014, 01:51   #82
gijsgijs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2013
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crazy9 Bekijk bericht
4500 voor hoeveel grafts?
Aantal grafts weet ik niet meer. Het was in 2010 maar ik heb het zelf ook ondergaan bij Estet Istanbul, via een Nederlandse organisatie en ik kan jullie 1 advies geven: doe het niet. de mensen praten er geen woord Engels. je wordt met een taxi afgevoerd, 40 min van Istanbul. De kliniek zelf zit in het moderne deel van de stad, maar de kliniek waar de behandeling plaatsvindt zit 40 min verderop in een afgelegen gebied. Na een maand vallen alle verplaatste haarzakjes uit onder de douche. In het begin denk je: dat hoort erbij ; ( je gaat uit van een goede behandeling) maar na vier a zes maanden zijn alle haren eruit. DOE HET NIET! Je moet notabene met contant geld betalen, door de douane etc... je bent heel nerveus omdat je bang bent dat je gepakt wordt omdat ze denken dat je geld smokkelt ofzo.. Echt te absurd voor woorden dat ik het ooit gedaan heb.. Dit is een absolute waarschuwing: ga niet met deze mensen in zee! Voor vragen, kunt u mij aanschrijven..Ik heb alle bewijzen qua mails/foto's van mijn dikke hoofd na de behandeling etc.
gijsgijs is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2014, 22:47   #83
haarwebuser1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2014
Berichten: 2
Geslacht:
@gijgijs,
op andere discussie onderwerpen lees ik juist positieve resultaten. Het is wel fijn om ook negatieve adviezen te lezen. Ik heb met este Istanbul contact gehad, aldaar heb ik een offerte voor 2800-3000 graft ontvangen.
Ben benieuwd naar je reactie.
haarwebuser1 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2014, 00:29   #84
gijsgijs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2013
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarwebuser1 Bekijk bericht
@gijgijs,
op andere discussie onderwerpen lees ik juist positieve resultaten. Het is wel fijn om ook negatieve adviezen te lezen. Ik heb met este Istanbul contact gehad, aldaar heb ik een offerte voor 2800-3000 graft ontvangen.
Ben benieuwd naar je reactie.
Hoi @haarwebuser1,

de positieve reacties komen vooral na mijn negatieve reacties. Dat betekent vaak dat bedrijven die deze reizen aanbieden ook op deze fora zitten. Geen bedrijf wil negatief in het nieuws komen dus die bedrijven kunnen onder de naam Hans of Kees ook een profiel hier aanmaken en zeggen dat ze zo tevreden zijn over hun behandeling, terwijl ze zich op die manier verschuilen. Dat zijn geen ervaringsdeskundigen maar bedrijven die proberen reclame te maken via dit forum. Veel mensen beseffen zich dat niet goed en gaan af op prachtige plaatjes in folders en ervaringen die hier gepost worden door bedrijven. Dat is dus totaal niet de waarheid en niet objectief. Ik ben een ervaringsdeskundige. Ik heb die reis gemaakt. Ik heb foto's. Ik heb mails. Ik heb ouders die mijn verhaal bevestigen. Kortom; iedereen die twijfelt: doe dit niet en iedereen die meer wil weten: schrijf mij een berchtje. Groet Gijs
gijsgijs is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2014, 11:17   #85
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Ik sluit me voor 100% aan bij Gijs.
__________________
Regime:
* Finasteride (gestopt 8-01-2014)
* Dutastride (gestart 9-01-2014)
* Minoxidil 2x pd 5%
* Dermaroller (soms)
* Ru58841
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2014, 13:30   #86
gijsgijs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2013
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
Ik sluit me voor 100% aan bij Gijs.

Dank. Iedereen moet zijn eigen afweging maken maar mensen hebben recht op het echte verhaal. Zelfs in NL is een haartransplantatie niet het ideale middel. Kijk naar Gerard Joling; die doet elk jaar zo'n dure behandeling en loopt met Toppik poeder op zijn hoofd om het voller te laten lijken. Kortom: het is een dure behandeling die in Turkije in ieder geval niet werkt en in veel gevallen niet permanent is.
gijsgijs is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2014, 13:48   #87
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsgijs Bekijk bericht
Ik heb het zelf ook ondergaan bij Estet Istanbul, via een Nederlandse organisatie en ik kan jullie 1 advies geven: doe het niet. de mensen praten er geen woord Engels. je wordt met een taxi afgevoerd, 40 min van Istanbul. De kliniek zelf zit in het moderne deel van de stad, maar de kliniek waar de behandeling plaatsvindt zit 40 min verderop in een afgelegen gebied. Na een maand vallen alle verplaatste haarzakjes uit onder de douche. In het begin denk je: dat hoort erbij ; ( je gaat uit van een goede behandeling) maar na vier a zes maanden zijn alle haren eruit. DOE HET NIET! Je moet notabene met contant geld betalen, door de douane etc... je bent heel nerveus omdat je bang bent dat je gepakt wordt omdat ze denken dat je geld smokkelt ofzo.. Echt te absurd voor woorden dat ik het ooit gedaan heb.. Dit is een absolute waarschuwing: ga niet met deze mensen in zee! Voor vragen, kunt u mij aanschrijven..Ik heb alle bewijzen qua mails/foto's van mijn dikke hoofd na de behandeling etc.

Gijs, het is toch normaal dat alle haren uitvallen na de transplantatie ?
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2014, 13:49   #88
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Als je met haartranplantatie-turkije / estet istanbul een slechte ervaring heb gehad dat is dat helaas om te horen.

Dat een haartransplantatie in heel Turkije dan niet goed is, gaat natuurlijk nergens over.

Ik zie hier veel goede referenties over Esteworld bijvoorbeeld, zelf ben ik en andere familie daar ook geweest. Graag beperken tot eigen ervaring.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2014, 17:48   #89
gijsgijs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2013
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Als je met haartranplantatie-turkije / estet istanbul een slechte ervaring heb gehad dat is dat helaas om te horen.

Dat een haartransplantatie in heel Turkije dan niet goed is, gaat natuurlijk nergens over.

Ik zie hier veel goede referenties over Esteworld bijvoorbeeld, zelf ben ik en andere familie daar ook geweest. Graag beperken tot eigen ervaring.

de positieve reacties komen vooral na mijn negatieve reacties. Dat betekent vaak dat bedrijven die deze reizen aanbieden ook op deze fora zitten. Geen bedrijf wil negatief in het nieuws komen dus die bedrijven kunnen onder de naam Hans of Kees ook een profiel hier aanmaken en zeggen dat ze zo tevreden zijn over hun behandeling bij Estet Istanbul, terwijl ze zich op die manier verschuilen. Dat zijn geen ervaringsdeskundigen maar bedrijven die proberen reclame te maken via dit forum. Veel mensen beseffen zich dat niet goed en gaan af op prachtige plaatjes in folders en ervaringen die hier gepost worden door bedrijven. Dat is dus totaal niet de waarheid en niet objectief. Ik ben een ervaringsdeskundige. Ik heb die reis gemaakt. Ik heb foto's. Ik heb mails. Ik heb ouders die mijn verhaal bevestigen. Kortom; iedereen die twijfelt: doe dit niet en iedereen die meer wil weten: schrijf mij een berichtje.
gijsgijs is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2014, 18:40   #90
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsgijs Bekijk bericht
de positieve reacties komen vooral na mijn negatieve reacties. Dat betekent vaak dat bedrijven die deze reizen aanbieden ook op deze fora zitten. Geen bedrijf wil negatief in het nieuws komen dus die bedrijven kunnen onder de naam Hans of Kees ook een profiel hier aanmaken en zeggen dat ze zo tevreden zijn over hun behandeling bij Estet Istanbul, terwijl ze zich op die manier verschuilen. Dat zijn geen ervaringsdeskundigen maar bedrijven die proberen reclame te maken via dit forum. Veel mensen beseffen zich dat niet goed en gaan af op prachtige plaatjes in folders en ervaringen die hier gepost worden door bedrijven. Dat is dus totaal niet de waarheid en niet objectief. Ik ben een ervaringsdeskundige. Ik heb die reis gemaakt. Ik heb foto's. Ik heb mails. Ik heb ouders die mijn verhaal bevestigen. Kortom; iedereen die twijfelt: doe dit niet en iedereen die meer wil weten: schrijf mij een berichtje.
Vertel je verhaal eens hier gijsgijs, waarom was je niet tevreden ? Wanneer ben je behandeld, heb je voor en na fotos ? Waar ben je behandeld ?
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.