Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 februari 2014, 14:42   #16
Upperclass
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Esteworld

Hallo,

Ik ben 23okt 2013 naar Esteworld geweest voor 3300grafts, ben nu 4 mnd verder en eigenlijk al wel dik tevreden. Super geregeld in Istanbul, mooi hotel goede shuttle service. Het enige min puntje is de taal, je kan je niet heel goed verstaanbaar maken
Upperclass is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2014, 09:39   #17
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Tja, mensen adviseren om naar esteworld te gaan terwijl het minstens nog een half jaar duurt voordat je het eindresultaat bereikt hebt komt niet echt geloofwaardig over he.
Inderdaad, en wat ook opvalt is dat die berichten van deze Turkse kliniek klanten steeds verdacht veel op elkaar lijken.
Daarbij is het vermelden van de chauffeur blijkbaar een verplichting
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2014, 16:11   #18
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dymoman Bekijk bericht
Inderdaad, en wat ook opvalt is dat die berichten van deze Turkse kliniek klanten steeds verdacht veel op elkaar lijken.
Daarbij is het vermelden van de chauffeur blijkbaar een verplichting
hahaha voel je je weer benadeeld? Of krijgt Esteworld te veel aandacht naar je mening...
de meesten die geweest zijn hebben hun verhaal gedeeld. Dat bevat de aankomst in de luchthaven, tot de verplaatsing van en naar de kliniek en het terugbrengen naar de luchthaven. Daarbij speelt die chauffeur dus ook een rol. Ik vind het net goed dat iedereen zo volledig mogelijk is in hun ervaringen.
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2014, 12:33   #19
Hendriks
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2013
Berichten: 73
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Interest3d Bekijk bericht
hahaha voel je je weer benadeeld? Of krijgt Esteworld te veel aandacht naar je mening...
de meesten die geweest zijn hebben hun verhaal gedeeld. Dat bevat de aankomst in de luchthaven, tot de verplaatsing van en naar de kliniek en het terugbrengen naar de luchthaven. Daarbij speelt die chauffeur dus ook een rol. Ik vind het net goed dat iedereen zo volledig mogelijk is in hun ervaringen.
Vind het ook wel verdacht... altijd die chauffeur
Hendriks is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2014, 14:47   #20
Kalio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2013
Berichten: 67
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dymoman Bekijk bericht
Inderdaad, en wat ook opvalt is dat die berichten van deze Turkse kliniek klanten steeds verdacht veel op elkaar lijken.
Daarbij is het vermelden van de chauffeur blijkbaar een verplichting
Hou toch op, alsof het niet opvalt dat jij in elke thread Prohair of Feriduni aanprijst.

Esteworld is gewoon een goede kliniek die waar voor zijn geld geeft, net als Prohair of Feriduni dat is. Daar hebben ze echt geen PR-mannetjes zoals jij voor nodig, het schaadt ze juist alleen maar.
Kalio is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2014, 20:44   #21
Nicolas D
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 februari 2006
Berichten: 147
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kalio Bekijk bericht
Hou toch op, alsof het niet opvalt dat jij in elke thread Prohair of Feriduni aanprijst.

Esteworld is gewoon een goede kliniek die waar voor zijn geld geeft, net als Prohair of Feriduni dat is. Daar hebben ze echt geen PR-mannetjes zoals jij voor nodig, het schaadt ze juist alleen maar.
Wil noch reclame noch antireclame maken, maar had via telefoon en mail contact met een kliniek in Hasselt ( je weet wel, maar ik noem bewust geen namen) en had bij de medewerkers een echt "gemaakt commercieel" gevoel en weinig empathie. Het gaat om een gevoelig onderwerp waarbij vele mensen zich slecht voelen en als er dan in het buitenland een minder dure optie bestaat waardoor het toegankelijker is voor een groter publiek, dan juich ik dat enkel toe.
Nicolas D is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2014, 18:57   #22
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Upperclass Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben 23okt 2013 naar Esteworld geweest voor 3300grafts, ben nu 4 mnd verder en eigenlijk al wel dik tevreden. Super geregeld in Istanbul, mooi hotel goede shuttle service. Het enige min puntje is de taal, je kan je niet heel goed verstaanbaar maken
Hey, bedankt voor de info. Fotos van voor en na de behandeling zouden wel mooi zijn. Zou je die ook willen delen ?
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2014, 22:46   #23
gijsgijs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2013
Berichten: 25
Ik heb het zelf ook ondergaan bij Estet Istanbul, via een Nederlandse organisatie en ik kan jullie 1 advies geven: doe het niet. de mensen praten er geen woord Engels. je wordt met een taxi afgevoerd, 40 min van Istanbul. De kliniek zelf zit in het moderne deel van de stad, maar de kliniek waar de behandeling plaatsvindt zit 40 min verderop in een afgelegen gebied. Na een maand vallen alle verplaatste haarzakjes uit onder de douche. In het begin denk je: dat hoort erbij ; ( je gaat uit van een goede behandeling) maar na vier a zes maanden zijn alle haren eruit. DOE HET NIET! Je moet notabene met contant geld betalen, door de douane etc... je bent heel nerveus omdat je bang bent dat je gepakt wordt omdat ze denken dat je geld smokkelt ofzo.. Echt te absurd voor woorden dat ik het ooit gedaan heb.. Dit is een absolute waarschuwing: ga niet met deze mensen in zee! Voor vragen, kunt u mij aanschrijven..Ik heb alle bewijzen qua mails/foto's van mijn dikke hoofd na de behandeling etc.

de positieve reacties komen vooral na mijn negatieve reacties. Dat betekent vaak dat bedrijven die deze reizen aanbieden ook op deze fora zitten. Geen bedrijf wil negatief in het nieuws komen dus die bedrijven kunnen onder de naam Hans of Kees ook een profiel hier aanmaken en zeggen dat ze zo tevreden zijn over hun behandeling, terwijl ze zich op die manier verschuilen. Dat zijn geen ervaringsdeskundigen maar bedrijven die proberen reclame te maken via dit forum. Veel mensen beseffen zich dat niet goed en gaan af op prachtige plaatjes in folders en ervaringen die hier gepost worden door bedrijven. Dat is dus totaal niet de waarheid en niet objectief. Ik ben een ervaringsdeskundige. Ik heb die reis gemaakt. Ik heb foto's. Ik heb mails. Ik heb ouders die mijn verhaal bevestigen. Kortom; iedereen die twijfelt: doe dit niet en iedereen die meer wil weten: schrijf mij een berchtje. Groet Gijs
gijsgijs is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2014, 23:16   #24
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsgijs Bekijk bericht
Ik heb het zelf ook ondergaan bij Estet Istanbul, via een Nederlandse organisatie en ik kan jullie 1 advies geven: doe het niet. de mensen praten er geen woord Engels. je wordt met een taxi afgevoerd, 40 min van Istanbul. De kliniek zelf zit in het moderne deel van de stad, maar de kliniek waar de behandeling plaatsvindt zit 40 min verderop in een afgelegen gebied. Na een maand vallen alle verplaatste haarzakjes uit onder de douche. In het begin denk je: dat hoort erbij ; ( je gaat uit van een goede behandeling) maar na vier a zes maanden zijn alle haren eruit. DOE HET NIET! Je moet notabene met contant geld betalen, door de douane etc... je bent heel nerveus omdat je bang bent dat je gepakt wordt omdat ze denken dat je geld smokkelt ofzo.. Echt te absurd voor woorden dat ik het ooit gedaan heb.. Dit is een absolute waarschuwing: ga niet met deze mensen in zee! Voor vragen, kunt u mij aanschrijven..Ik heb alle bewijzen qua mails/foto's van mijn dikke hoofd na de behandeling etc.

de positieve reacties komen vooral na mijn negatieve reacties. Dat betekent vaak dat bedrijven die deze reizen aanbieden ook op deze fora zitten. Geen bedrijf wil negatief in het nieuws komen dus die bedrijven kunnen onder de naam Hans of Kees ook een profiel hier aanmaken en zeggen dat ze zo tevreden zijn over hun behandeling, terwijl ze zich op die manier verschuilen. Dat zijn geen ervaringsdeskundigen maar bedrijven die proberen reclame te maken via dit forum. Veel mensen beseffen zich dat niet goed en gaan af op prachtige plaatjes in folders en ervaringen die hier gepost worden door bedrijven. Dat is dus totaal niet de waarheid en niet objectief. Ik ben een ervaringsdeskundige. Ik heb die reis gemaakt. Ik heb foto's. Ik heb mails. Ik heb ouders die mijn verhaal bevestigen. Kortom; iedereen die twijfelt: doe dit niet en iedereen die meer wil weten: schrijf mij een berchtje. Groet Gijs
Lees dan eerst even de titel...dit is een ervaring van Esteworld , en niet van Estet...groot verschil hé.
Ten tweede zou het mij sterk verwonderen dat al deze getuigenissen van mensen die geweest zijn, allemaal verkooppraatjes van klinieken zouden zijn. Nu, ik ben nog maar 7 weken verder, dus mij mij groeit er ook nog niks. Iedereen verwacht wel resultaten vanaf de 4e maand. Maar ik heb ook foto's, mails, en ervaring. En ik heb er zelf een lid tegengekomen van dit forum die z'n HT gedaan heeft in de kliniek zelf, dus faken kon je echt niet hé.
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2014, 23:39   #25
gijsgijs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2013
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Interest3d Bekijk bericht
Lees dan eerst even de titel...dit is een ervaring van Esteworld , en niet van Estet...groot verschil hé.
Ten tweede zou het mij sterk verwonderen dat al deze getuigenissen van mensen die geweest zijn, allemaal verkooppraatjes van klinieken zouden zijn. Nu, ik ben nog maar 7 weken verder, dus mij mij groeit er ook nog niks. Iedereen verwacht wel resultaten vanaf de 4e maand. Maar ik heb ook foto's, mails, en ervaring. En ik heb er zelf een lid tegengekomen van dit forum die z'n HT gedaan heeft in de kliniek zelf, dus faken kon je echt niet hé.
Het gaat om dezelfde behandelingen in Turkije. Mensen verdienen een eerlijk verhaal. Niet een gekleurd verhaal van iemand die werkt bij die instantie. Het is niet netjes om mensen te laten geloven dat alles werkt terwijl de haarzakjes na een maand alweer uitvallen (als een soort korstjes). Het gaat om mensen die haarproblemen hebben waar ze soms al jaren mee zitten. Dan mag je niet namens je bedrijf hier op het forum reclame gaan maken. Dat is niet eerlijk en bovenal niet netjes naar al die mensen die echt met dit probleem rondlopen. Ik roep bij deze de de webbeheerder op deze discussie te locken. Dit forum is geen reclameblok. Voor ervaringen met haartransplantaties in Turkije kunt u mij aanschrijven. Ik heb het ondergaan en het was mijn grootste fout in mijn leven want het werkt niet. Zie ook andere discussies van forumleden hier. Groet Gijs
gijsgijs is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2014, 01:09   #26
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsgijs Bekijk bericht
Het gaat om dezelfde behandelingen in Turkije. Mensen verdienen een eerlijk verhaal. Niet een gekleurd verhaal van iemand die werkt bij die instantie. Het is niet netjes om mensen te laten geloven dat alles werkt terwijl de haarzakjes na een maand alweer uitvallen (als een soort korstjes). Het gaat om mensen die haarproblemen hebben waar ze soms al jaren mee zitten. Dan mag je niet namens je bedrijf hier op het forum reclame gaan maken. Dat is niet eerlijk en bovenal niet netjes naar al die mensen die echt met dit probleem rondlopen. Ik roep bij deze de de webbeheerder op deze discussie te locken. Dit forum is geen reclameblok. Voor ervaringen met haartransplantaties in Turkije kunt u mij aanschrijven. Ik heb het ondergaan en het was mijn grootste fout in mijn leven want het werkt niet. Zie ook andere discussies van forumleden hier. Groet Gijs
Kerel, je kunt zoveel verhalen volgen van anderen die het ook gedaan hebben in Turkije. Ik kan nu evengoed hetzelfde zeggen van jou, dat je een mannetje bent voor de 'binnenlandse' instellingen, zodat we allen bang worden en dan maar 3-4x meer gaan betalen voor dezelfde operatie. Ik ga hier gewoon niet meer op reageren, want ik heb een hekel aan mensen zoals jou.
Mensen met een beetje gezond verstand kunnen leden hun waargebeurde,gedocumenteerde bewijzen, zoals echte foto's, volgen van week tot week, en van maand tot maand. Ik zie echt niet in wat er verkeerd aan is. Ik heb bvb mijn eigen verhaal nooit verbloemd. Ik documenteer het gewoon zoals ik het vaststel. Komt er binnen een paar maanden nog geen spriet haar bij, dan ga ik het ook zeggen dat ik teleurgesteld ben, maar tot die tijd, heb ik er 100% vertrouwen in. Ga gewoon een beetje samen in de zandbak met Dymoman spelen, die zaagt er ook altijd op los...
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2014, 09:41   #27
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsgijs Bekijk bericht
Het gaat om dezelfde behandelingen in Turkije. Mensen verdienen een eerlijk verhaal. Niet een gekleurd verhaal van iemand die werkt bij die instantie. Het is niet netjes om mensen te laten geloven dat alles werkt terwijl de haarzakjes na een maand alweer uitvallen (als een soort korstjes). Het gaat om mensen die haarproblemen hebben waar ze soms al jaren mee zitten. Dan mag je niet namens je bedrijf hier op het forum reclame gaan maken. Dat is niet eerlijk en bovenal niet netjes naar al die mensen die echt met dit probleem rondlopen. Ik roep bij deze de de webbeheerder op deze discussie te locken. Dit forum is geen reclameblok. Voor ervaringen met haartransplantaties in Turkije kunt u mij aanschrijven. Ik heb het ondergaan en het was mijn grootste fout in mijn leven want het werkt niet. Zie ook andere discussies van forumleden hier. Groet Gijs
Wat een ongelofelijk onzin. Hoe kan je alle behandelingen in Turkije over 1 kam scheren. Uiteraard verschilt dit per kliniek.

je gaat toch ook niet als je een slechte ervaring hebt bij prohair dit vergelijken met Feriduni of vice versa?

Ik vind het ontzettend jammer voor je dat je een slechte ervaring hebt bij ESTET ISTANBUL maar dit heeft niks te maken met Esteworld. Dit zijn totaal andere klinieken. Wat ik begreep werkt haartransplantatie-turkije ook niet meer met hun samen. Hou die topics dan ook gescheiden. Je bent nu gewoon echt niet fair bezig.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2014, 12:42   #28
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Gijsgijs je gebruikt gewoon krak dezelfde tekst van de estet draad. Men zou toch verwachten dat je nu iets anders schrijft, een oprechte commentaar, maar jij doet gewoon aan knippen plakken. Sorry, maar dat komt echt niet meer geloofwaardig over.

Trouwens, een haarzakje is na 10 dagen stevig verankerd, het is volgens bronnen onmogelijk dat ze zonder een chirurgische ingreep zomaar uit je hoofd vallen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsgijs Bekijk bericht
Ik heb het zelf ook ondergaan bij Estet Istanbul, via een Nederlandse organisatie en ik kan jullie 1 advies geven: doe het niet. de mensen praten er geen woord Engels. je wordt met een taxi afgevoerd, 40 min van Istanbul. De kliniek zelf zit in het moderne deel van de stad, maar de kliniek waar de behandeling plaatsvindt zit 40 min verderop in een afgelegen gebied. Na een maand vallen alle verplaatste haarzakjes uit onder de douche. In het begin denk je: dat hoort erbij ; ( je gaat uit van een goede behandeling) maar na vier a zes maanden zijn alle haren eruit. DOE HET NIET! Je moet notabene met contant geld betalen, door de douane etc... je bent heel nerveus omdat je bang bent dat je gepakt wordt omdat ze denken dat je geld smokkelt ofzo.. Echt te absurd voor woorden dat ik het ooit gedaan heb.. Dit is een absolute waarschuwing: ga niet met deze mensen in zee! Voor vragen, kunt u mij aanschrijven..Ik heb alle bewijzen qua mails/foto's van mijn dikke hoofd na de behandeling etc.

de positieve reacties komen vooral na mijn negatieve reacties. Dat betekent vaak dat bedrijven die deze reizen aanbieden ook op deze fora zitten. Geen bedrijf wil negatief in het nieuws komen dus die bedrijven kunnen onder de naam Hans of Kees ook een profiel hier aanmaken en zeggen dat ze zo tevreden zijn over hun behandeling, terwijl ze zich op die manier verschuilen. Dat zijn geen ervaringsdeskundigen maar bedrijven die proberen reclame te maken via dit forum. Veel mensen beseffen zich dat niet goed en gaan af op prachtige plaatjes in folders en ervaringen die hier gepost worden door bedrijven. Dat is dus totaal niet de waarheid en niet objectief. Ik ben een ervaringsdeskundige. Ik heb die reis gemaakt. Ik heb foto's. Ik heb mails. Ik heb ouders die mijn verhaal bevestigen. Kortom; iedereen die twijfelt: doe dit niet en iedereen die meer wil weten: schrijf mij een berchtje. Groet Gijs
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2014, 17:01   #29
gijsgijs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2013
Berichten: 25
Het gaat om dezelfde soort behandeling. Jullie hoeven voor mij niet in te vullen wat ik moet vinden. Ik waarschuw mensen hier die problemen hebben met haaruitval. Als zij alleen maar afgaan op verhalen van bedrijven (elk bedrijf kan hier een profiel aanmaken onder de naam Hans, Kees, Interest of wat dan ook).
Ik heb de behandeling ondergaan en gezegd dat het niet werkt., zonde van je geld dus. Ik behoed mensen hiervoor. In plaats van dankbaarheid krijg ik boze reacties. Vaag hoor.. Omgekeerde wereld. Groet Gijs
gijsgijs is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2014, 18:51   #30
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Wat je hier leest over Esteworld of andere Turkse klinieken heeft wel enige inhoud. Het zijn er niet veel, maar er zijn enkelen met heel veel ervaring op haartransplantatie gebied.

Daar verandert een propaganda verhaal, 'opgedragen' door Esterworld niet veel aan. Jij bent gewoon een client die erg tevreden is over het verloop, maar daar is ook nooit aan getwijfeld. Kliniek is mooi en alles lijkt perfect geregeld daar. Ze moeten ook wel, anders hebben ze helemaal geen bestaansrecht als dat een bende zou zijn.

Roepen dat alles nergens op slaat, terwijl je volgens mij zelf niet eens weet wat dan precies en dat je eigenlijk enkel een rookie bent die zojuist zijn 1e haartransplantatie heeft ondergaan, dat zet geen zoden aan de dijk. In je ijver dit mede te delen heb je nog niet eens gezegd, hoeveel grafts je dan wel niet hebt gekregen.

Het ziet er in elk geval erg proper uit, maar kom over 12 maanden nog eens terug.
Teruglezend vond ik dit berichtje, de laatste berichten kan ik niet echt meer volgen. Allerlei topics gaan door elkaar lopen denk ik. Beschuldigingen vliegen nu over en weer en daardoor wordt alles er niet duidelijker op.
Elser is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.