Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Koopjeshoek

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 april 2020, 11:19   #1
stryk79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2016
Berichten: 3
Geslacht:
Lightbulb Finasteride kopen tijdens de lockdown

Ik gebruik zelf al bijna 10 jaar finasteride, dagelijks 1 mg. Het heeft ervoor gezorgd dat mijn haardos bewaard is gebleven Goed nieuws dus.

Echter nu zit ik met het volgende probleem: vanwege het nieuwe coronovirus kan ik geen finasteride meer bestellen uit het buitenland.

Ik ben op zoek gegaan naar een leverancier dichter bij huis, in Nederland welteverstaan. Nu zie ik hier meerdere gebruikers die finasteride uit de Nederlandse apotheek aanbieden, niet een doosje dat toevallig over is maar gewoon in bulk zoals een winkel.

Mijn tante is apotheker in Amsterdam en heeft meerdere apotheken verspreid door de stad, ook in de minder bedeelde wijken. Ik vroeg haar naar de betrouwbaarheid. Ze heeft me duidelijk uitgelegd dat ze kans heel klein acht dat dit de echte finasteride is zoals wordt verkocht door apotheken hier in Nederland. Kort door de bocht, apothekers hebben een exclusieve positie met hun winkel waardoor ze verzekerd zijn van een bepaalde omzet zonder dat enige marketing etc. nodig is. Een godsgeschenk zeg maar. Ze verdienen hier echt heel goed aan, en ze zei dat het ondenkbaar is dat een apotheker riskeert om het apothekersrecht/vergunning kwijt te raken voor extra criminele omzet, zelfs als het om duizenden euro's gaat.

Kan ik dan beter in het buitenland kopen waar het zonder recept verkocht wordt? Volgens haar wel, zolang de aanbieder betrouwbaar is.

Ze raadde me overigens aan om te kopen via recept van een huisarts

Wat is jullie mening?
stryk79 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
coronavirus, covid-19, finasteride, kopen, lockdown

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.