Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 januari 2020, 13:05   #16
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Wauw, nu al heel mooi! Mocht er toch nog een beetje doorkijk overblijven, dan zou je er nog een MHP-behandeling aan kunnen toevoegen. En dan zien we jou hier voorlopig niet weer gok ik zo!

Sowieso zie ik de combinatie HT en MHP nog heel weinig voorbij komen hier, terwijl mij dat (beetje afhankelijk van de situatie) toch dé cure lijkt. Iemand een idee waarom dit zo is?
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2020, 18:02   #17
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Wat voor nut heeft MHP bij zo'n coupe?
Bedoel je niet PRP?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2020, 10:26   #18
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Nee ik bedoel MHP. Ok misschien is deze coupe ook niet helemaal het juiste voorbeeld, omdat de dichtheid al aardig vol lijkt en het beste resultaat nog niet eens is bereikt.

Maar in het algemeen kan een MHP toch heel goed worden ingezet om een tegenvallend eindresultaat (en te weinig goede grafts over) een stuk te verbeteren/verdichten? Vooral bij diffuse uitval lijkt me dat echt de meest logische oplossing. Zo zie ik mijn toekomstige route voor me in ieder geval. En die combi kom ik hier dus weinig tegen..
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2020, 11:15   #19
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Nee ik bedoel MHP. Ok misschien is deze coupe ook niet helemaal het juiste voorbeeld, omdat de dichtheid al aardig vol lijkt en het beste resultaat nog niet eens is bereikt.

Maar in het algemeen kan een MHP toch heel goed worden ingezet om een tegenvallend eindresultaat (en te weinig goede grafts over) een stuk te verbeteren/verdichten? Vooral bij diffuse uitval lijkt me dat echt de meest logische oplossing. Zo zie ik mijn toekomstige route voor me in ieder geval. En die combi kom ik hier dus weinig tegen..
Ah zo. Ja zou inderdaad kunnen. Had daar niet aan gedacht omdat ik tot nu toe alleen MHP heb gezien bij volledig kale mensen.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2020, 10:33   #20
John-Vos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 16
Geslacht:
Kwam vanmorgen toevallig deze video tegen, zo mag je het ook verwachten:
https://www.youtube.com/watch?v=tSRmm89zQwM
John-Vos is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2020, 12:42   #21
MRrain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Ondertussen ben ik begonnen met schuim-minoxidil, finasteride, biotine en multivitamine van Cosmedica.
MRrain is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2020, 23:04   #22
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Ia die met de dhi methode gedaan? Ik overweeg ook cosmedica maar ze zeiden mij dat de dhi methode beter is. Dat begreep ik niet zo.
Binum is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2020, 07:02   #23
MRrain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Ia die met de dhi methode gedaan? Ik overweeg ook cosmedica maar ze zeiden mij dat de dhi methode beter is. Dat begreep ik niet zo.
Hey! Het was een dhi ja
MRrain is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2020, 21:49   #24
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MRrain Bekijk bericht
Hey! Het was een dhi ja
Wanneer men over DHI praat betekend dit dan niet dat je niet geheel geschoren word? maar enkel in het donor gebied en dat de grafts tussen je bestaande haren gezet worden? Ik zie op de foto,s van 9 September 2019 dat je volledig geschoren bent.Er word gezegd dat een HT met DHI methode langer duurt hoelang hebben ze nodig gehad voor die 3600 grafts te zetten?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2020, 17:46   #25
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Wanneer men over DHI praat betekend dit dan niet dat je niet geheel geschoren word? maar enkel in het donor gebied en dat de grafts tussen je bestaande haren gezet worden? Ik zie op de foto,s van 9 September 2019 dat je volledig geschoren bent.Er word gezegd dat een HT met DHI methode langer duurt hoelang hebben ze nodig gehad voor die 3600 grafts te zetten?


Ze zeggen dat ze de DHI methode gebruiken maar dit is eigenlijk niet helemaal waar.

Ze halen de grafts eruit met een motorized extractie. Vervolgens worden en sneetjes gemaakt met een sapphire blade en dan worden de grafts in de DHI pen gezet. Vervolgens wordt de dhi pen in het sneetje geduwd welke is gemaakt en dan worden de grafts losgelaten.

Ik vind dit onzin. Waarom zou je zomaar de grafts in de dhi pen zetten weer. En zo ja waarom dan nog eens eerst een snee maken? Dan is het geen dhi meer.
Binum is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2020, 09:01   #26
MRrain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Ze zeggen dat ze de DHI methode gebruiken maar dit is eigenlijk niet helemaal waar.

Ze halen de grafts eruit met een motorized extractie. Vervolgens worden en sneetjes gemaakt met een sapphire blade en dan worden de grafts in de DHI pen gezet. Vervolgens wordt de dhi pen in het sneetje geduwd welke is gemaakt en dan worden de grafts losgelaten.

Ik vind dit onzin. Waarom zou je zomaar de grafts in de dhi pen zetten weer. En zo ja waarom dan nog eens eerst een snee maken? Dan is het geen dhi meer.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Ze zeggen dat ze de DHI methode gebruiken maar dit is eigenlijk niet helemaal waar.

Ze halen de grafts eruit met een motorized extractie. Vervolgens worden en sneetjes gemaakt met een sapphire blade en dan worden de grafts in de DHI pen gezet. Vervolgens wordt de dhi pen in het sneetje geduwd welke is gemaakt en dan worden de grafts losgelaten.

Ik vind dit onzin. Waarom zou je zomaar de grafts in de dhi pen zetten weer. En zo ja waarom dan nog eens eerst een snee maken? Dan is het geen dhi meer.
Hoe moeten ze de grafts anders eruit halen dan? Waarom zouden ze de grafts NIET in de dhi pen zetten? Als ze eerst een snee maken, wat is het dan als het geen dhi is? Onzin, vind ik de aanname dat het zomaar is. Afwezigheid van je kennis is anders dan afwezigheid van een antwoord.

Laatst gewijzigd door MRrain; 10 maart 2020 om 09:03
MRrain is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2020, 11:13   #27
imJeff2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2019
Locatie: Maastricht
Berichten: 20
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
En zo ja waarom dan nog eens eerst een snee maken?
FYI: https://www.cosmedica.com/why-sapphire-blade/
imJeff2 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2020, 11:55   #28
vangessel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2019
Berichten: 5
Geslacht:
ik vraag me echt af hoe het er nu uitziet
vangessel is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2020, 11:33   #29
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MRrain Bekijk bericht
Hoe moeten ze de grafts anders eruit halen dan? Waarom zouden ze de grafts NIET in de dhi pen zetten? Als ze eerst een snee maken, wat is het dan als het geen dhi is? Onzin, vind ik de aanname dat het zomaar is. Afwezigheid van je kennis is anders dan afwezigheid van een antwoord.


Als je vooraf alle incisies maakt en achteraf een implanter pen (dhi pen) gebruikt om de grafts in de incisies te plaatsen dan is het geen DIRECT Hair Implantation meer.

Ik heb geen bezwaar tegen het plaatsen van de grafts in een implanter pen (dhi) als deze woedt gebruikt om ze in vooraf gemaakte incisies te plaatsen zolang het niet DHI wordt genoemd.
Binum is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2020, 11:37   #30
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imJeff2 Bekijk bericht
Een informatiepagina van wat sapphire inhoudt geeft geen antwoord op hetgene wat je van mij citeert.

Als je alle incisies vooraf maakt en gebruik maakt van een implanter pen om de grafts in deze incisies te zetten dan is het geen DHI.
Binum is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.