Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 juni 2020, 10:52   #31
Blauwbaard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2014
Berichten: 87
Geslacht:
Heb je al contact opgenomen met de kliniek?
Blauwbaard is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2020, 18:52   #32
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
4 maanden zou je echt wat haren moet zien, maar zie bijna niks op die foto je ziet wel wat maar echt heel weinig. Je kunt contact opnemen met ze als deze niet is gelukt heb je aanspraak op reperatie.

Of verkeerde haren gepakt. Tja als je onderaan helemaal haren gaat pakken die zwak zijn dan kun je dit ook verwachten. Dat soorten haren worden zwak en dun als je haarlijn helemaal laat verlagen. Dat weet de kliniek zelf ook.
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2020, 23:10   #33
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
Kreeg dit als reactie.

Haren zijn niet heel laag gepakt, midden op mijn achterhoofd. Ik wacht nog maar geduldig af.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot_20200604_212951.jpg‎ (122,7 KB, 313x gelezen)
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2020, 21:24   #34
Suzanne83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2019
Locatie: Den helder
Berichten: 22
Geslacht:
Hoi Laura
Hoe gaat het nu ?
Ik zag onlangs je pb, maar zag het een beetje laat. Heb je een berichtje terug gestuurd?*??
Suzanne83 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2020, 09:46   #35
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Laura, het start vaak bij maand 4-5 en meeste gas wordt er gegeven in maand 6-9. Hou vol, het is onderweg
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2020, 22:38   #36
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
Thumbs down 6 maanden

Maar een keer weer een update. Nu op 6 maanden. Hoop dat er nog haartjes bijkomen.. Links blijft ook duidelijk achter op rechts. Heb de haren nat gemaakt om ze extra zichtbaar te maken, met droog haar lijkt het nog helemaal niks. Zitten echt nog hele kale gebieden aan beide kanten.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20200802_213631.jpg‎ (136,5 KB, 281x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20200802_213617.jpg‎ (130,2 KB, 271x gelezen)
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2020, 14:57   #37
Suzanne83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2019
Locatie: Den helder
Berichten: 22
Geslacht:
Hoi Laura

Ik snap je teleurstelling. Had wel wat meer haren verwacht in 6 maanden. Ik zit nu op 10 maanden bijna en heb behoorlijk wat haargroei. Ik hoop voor jou dat er toch nog haren zitten die nog moeten doorkomen.
Suzanne83 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2020, 11:24   #38
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
7,5 maand

Nou inmiddels op 7,5 maand.. Denk dat jullie wel begrijpen dat ik diep teleurgesteld ben. Er zijn geen haren meer bijgekomen. Het is echt verschrikkelijk.

Foto van de rechterkant, met en zonder flits. De linkerkant heeft nog minder haar..

Nu ik zelf kijk naar mijn vorige post lijkt het zelfs of er haar uitgevallen is
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20200920_101821.jpg‎ (140,3 KB, 246x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20200920_101900.jpg‎ (62,4 KB, 212x gelezen)

Laatst gewijzigd door Lauraa; 20 september 2020 om 11:26
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2020, 12:00   #39
Aver
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Direct je geld terugvragen, al zullen ze eerst beweren dat je rustig de 12 maanden af moet wachten. Ik zou ook geen herstelbehandeling doen bij dezelfde kliniek, welke was het trouwens?

De verloren tijd is jammer, maar er zijn zo ontzettend veel eerste haartransplantaties die minder tot nauwelijks de verwachtingen waarmaken. Schuld ligt daarbij vaak wel bij de kliniek. We vertrouwen op ze en gaan er in mee. Pas na de ingreep worden we zelf wat wijzer.
Aver is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2020, 06:22   #40
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Heel jammer.

Dit gaat niet meer goed komen denk ik. Ik wou dat ik je beter nieuws kon vertellen. Je haar ziet er net zo uit als hoe het er bij mij na 3 maanden uitzag.

FB clinic sowieso nog nooit iets goeds van gezien. Ik zou nooit naar een kliniek gaan zonder positieve verhalen te hebben gezien. Succes en hopelijk vind je een andere manier !
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2020, 13:24   #41
sernea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lauraa Bekijk bericht
Nou inmiddels op 7,5 maand.. Denk dat jullie wel begrijpen dat ik diep teleurgesteld ben. Er zijn geen haren meer bijgekomen. Het is echt verschrikkelijk.

Foto van de rechterkant, met en zonder flits. De linkerkant heeft nog minder haar..

Nu ik zelf kijk naar mijn vorige post lijkt het zelfs of er haar uitgevallen is
andy van der meijde had ook eentje bij ferry gedaan. Later geen groei meer toen heeft hij tatoo laten zetten en andy kreeg 2000 grafts.
sernea is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2020, 22:53   #42
sernea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lauraa Bekijk bericht
Nou inmiddels op 7,5 maand.. Denk dat jullie wel begrijpen dat ik diep teleurgesteld ben. Er zijn geen haren meer bijgekomen. Het is echt verschrikkelijk.

Foto van de rechterkant, met en zonder flits. De linkerkant heeft nog minder haar..

Nu ik zelf kijk naar mijn vorige post lijkt het zelfs of er haar uitgevallen is
Ik ken ook iemand die had ook een hoop getransplanteerde haren op een gegeven moment 6/7 maanden ging de resultaat ook naar beneden. De conclussie was verkeerde grafts genomen en verkeerd plaatsen, maar ook verkeerde haren.

Eind resultaat niet goed was met veel
verkeerd geplaatste haren.

Als de haren laag worden geplaats kun je verwachten dat ze ook niet goed zullen groeien. Niet altijd hoor en incisies kan ook verkeerd worden gedaan.

Laatst gewijzigd door sernea; 21 september 2020 om 23:56
sernea is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2020, 23:12   #43
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
Het is niet dat de resultaten rond 6/7 maanden naar beneden gingen bij mij, er is gewoon nooit veel haargroei geweest..

Ik heb een foto geplaatst van waar de haren gepakt zijn, volgens mij valt het wel mee hoe laag dit is. Ik heb het gevoel dat het vooral mis is gegaan bij het plaatsen van de grafts. Ik heb het toen niet gepost, had ik misschien gelijk moeten doen, maar ik voelde een heel groot verschil tussen hoe de assistente aan de linkerkant werkte en aan de rechterkant. Aan de rechterkant "drukte" de assistente veel meer, terwijl ik links bijna niks voelde. Links is nu ook echt dramatisch. Moet zeggen dat toen ik die assistente zag al niet veel vertrouwen in haar had, maar dacht dat zij alleen maar de balie medewerkster was. Totdat ze opeens toch aan mijn haar ging zitten halverwege de behandeling.

Tevens zit ik er echt mee wat ik nu moet gaan doen. Ik heb al heel weinig haar en het is erg dun, ik ben bang dat een tweede HT (herstel HT) nauwelijks mogelijk is (deze zou ik sowieso niet bij dezelfde kliniek doen). Ik had na 6 maanden gehoopt dat er nog wel wat haartjes bijkwamen en misschien MHP een optie was, maar ik ben bang dat er daar zelfs te weinig haargroei voor is en het er onnatuurlijk uit zal gaan zien.


Laatst gewijzigd door Lauraa; 21 september 2020 om 23:16
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2020, 23:22   #44
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Wat eerder wordt gezegd over te laag plaatsen is natuurlijk onzin. Als ik haren transplanteer op een kuit, groeien ze ook.

Het enige wat ik je kan adviseren is ga snel naar een goede kliniek en laat een professional een oordeel vellen over wat er aan de hand is.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2020, 23:55   #45
sernea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Je bent geen arts er is geen diagnose vast gesteld. Bij de kruit kan dat ook voorkomen.
sernea is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
biparvar, fb clinic, haartransplantatie vrouw, ontevreden

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.