Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 11 april 2004, 21:22   #91
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Ugh, kan je weer eens een update geven met inhammen shot?
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2004, 17:18   #92
Iemand
Warfare on Hair :D
 
Iemand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2003
Berichten: 291
Ik gebruik nu een week minoxidil 5% , in ieder geval savonds, maar momenteel nog 2daags meestal (bedoeling is later alleen savonds, nu voor het begin even 2x daags)
wat mijn vraag is: ik voel HE LE MAAL niks, grotere kans dat het niet werkt?
de meeste mensen klagen over hoofdpijn etc (lage bloeddruk) over het algemeen betekent dat ook dat het werkt
ik voel dus niks..en vraag me af in hoeverre het dus effect gaat hebben..ik zeg niet dat je ook maar iets moet voelen(is geen must..)..maar ik vind het gewoon raar dat ik niks voel maar de meesten wel.
Iemand is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2004, 17:57   #93
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iemand
Ik gebruik nu een week minoxidil 5% , in ieder geval savonds, maar momenteel nog 2daags meestal (bedoeling is later alleen savonds, nu voor het begin even 2x daags)
wat mijn vraag is: ik voel HE LE MAAL niks, grotere kans dat het niet werkt?
de meeste mensen klagen over hoofdpijn etc (lage bloeddruk) over het algemeen betekent dat ook dat het werkt
ik voel dus niks..en vraag me af in hoeverre het dus effect gaat hebben..ik zeg niet dat je ook maar iets moet voelen(is geen must..)..maar ik vind het gewoon raar dat ik niks voel maar de meesten wel.
hallo iemand,
omdat je zegt dat er veel mensen bijwerkingen heeft klinkt me raar hoor..ik denk dat ik en nog een forum gebruiker er last van had (als ik toch goed heb rondgekeken)..want ik denk dat toch de meest die minox gebruiken helemaal geen bijwerkingen hebben..misschien ben ik verkeerd hoor iemand..
het zou ook kunnen,zoals bij mij het geval was,dat ik miss al een lage bloeddruk heb van origine,en dat met de minox 5% het te zwaar is en zo mijn bloeddruk daalt ...ik zeg dan ook miss.daarom ben ik overgestapt naar de minox2 %..
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2004, 18:33   #94
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
geen bijwerkingen Iemand...das prettig. Of t werkt zie je na een goed half jaar.
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2004, 18:41   #95
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
@Henk21,
Zal binnenkort wel een fotootje plaatsen
Alhoewel er niet echt duidelijk zichtbare veranderingen zijn.

@Iemand,
Mooi dat je geen bijwerkingen hebt met topische minoxidil. Ik had zelf alleen in het begin lichte bijwerkingen, maar nu (met 1x per dag) merk ik er amper wat van.

@Pizzacat,
Resultaten van topische 5% Minoxidil zijn normaal gesproken binnen 2 maanden staat op de verpakking dacht ik.
__________________
Regimen: niets meer
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2004, 19:00   #96
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Moet je minox eigenlijk shudden voor gebruikt of is het zo erg opgelost dat het niet hoeft?
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2004, 19:08   #97
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Schudden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk21
Moet je minox eigenlijk shudden voor gebruikt of is het zo erg opgelost dat het niet hoeft?
Ik heb het dacht ik niet in de handleiding zien staan, daarom doe ik het nooit eigenlijk.
__________________
Regimen: niets meer

Laatst gewijzigd door ugh; 13 april 2004 om 22:10 Reden: Het staat volgens Axel in de Kirkland handleiding.
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2004, 19:30   #98
acksid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 24
ik gebruik minox nu ook voor 1 week ongeveer. heb helemaal geen last van bijwerkingen, maar ik gebruik het ook gewoon 1 keer per dag.

en trouwens dat schudden doe ik voor de zekerheid wel, het kost je maar 2 sec dus.
acksid is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2004, 19:45   #99
Axel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2004
Berichten: 158
In de gebruiksaanwijzing van Kirkland Minoxidil, staat toch dat je best even schudt voor gebruik. Ik doe het toch steeds, tis inderdaad maar een kleine moeite.
__________________
My Regime:

Extern: Minoxidil, Rozemarijn Shampoo
Intern: Zyrtec, MSM, Vitamine B, Biergist, Visolie & Groene Thee
Veel water drinken & Gezond eten
Axel is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2004, 20:07   #100
Kees81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 5
Hey, ik heb vorige week ook minoxidil via cheapregaine binnengekregen. Ik vraag me alleen af of jullie het ook aanbrengen met dat "druppelding" wat er bij zit. Bij mij loopt het namelijk gedeeltelijk langs mijn kruin naar beneden en dat is toch niet echt handig.. Kan dit niet anders of doe ik t niet goed? Thanx...
Kees81 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2004, 21:57   #101
Iemand
Warfare on Hair :D
 
Iemand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2003
Berichten: 291
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kees81
Hey, ik heb vorige week ook minoxidil via cheapregaine binnengekregen. Ik vraag me alleen af of jullie het ook aanbrengen met dat "druppelding" wat er bij zit. Bij mij loopt het namelijk gedeeltelijk langs mijn kruin naar beneden en dat is toch niet echt handig.. Kan dit niet anders of doe ik t niet goed? Thanx...
druppelaar is wel handig..desnoods hou je het ff tegen met je hand (als het eraf loopt) druppels is meestal als je teveel erop doe...
Iemand is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2004, 22:50   #102
acksid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 24
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kees81
Hey, ik heb vorige week ook minoxidil via cheapregaine binnengekregen. Ik vraag me alleen af of jullie het ook aanbrengen met dat "druppelding" wat er bij zit. Bij mij loopt het namelijk gedeeltelijk langs mijn kruin naar beneden en dat is toch niet echt handig.. Kan dit niet anders of doe ik t niet goed? Thanx...
je moet niet op het pipetje drukken als je het aanbrengt, want dan loopt het uit. Gewoon over je hoofdhuid strepen trekken, dan wordt er automatisch het spul afgegeven.
acksid is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2004, 22:58   #103
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door acksid
je moet niet op het pipetje drukken als je het aanbrengt, want dan loopt het uit.
Ik heb tot nu toe altijd op het pipetje gedrukt (beetje bij beetje) zonder dat het uit loopt. Of en hoeveel het uitloopt kan o.a. afhankelijk zijn van hoe gevoelig het pipetje is en hoe kaal/kort je haren zijn.

Ik doe een druppel op mijn hoofdhuid, en smeer het snel uit, daarna de volgende druppel enz.
__________________
Regimen: niets meer
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2004, 01:45   #104
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugh
Ik heb tot nu toe altijd op het pipetje gedrukt (beetje bij beetje) zonder dat het uit loopt. Of en hoeveel het uitloopt kan o.a. afhankelijk zijn van hoe gevoelig het pipetje is en hoe kaal/kort je haren zijn.

Ik doe een druppel op mijn hoofdhuid, en smeer het snel uit, daarna de volgende druppel enz.
is het dan niet gemakkelijker met een verstuiver te gebruiken? of beter niet?
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2004, 08:01   #105
Iemand
Warfare on Hair :D
 
Iemand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2003
Berichten: 291
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo
is het dan niet gemakkelijker met een verstuiver te gebruiken? of beter niet?
dan krijg je het allemaal in je haar en niet op je hoofdhuid.
Iemand is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand ervaring met Proxiphen / Proxiphen-N / Nano Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 22 10 april 2013 19:35
Wie heeft er ervaring met het product Avtar? ellenkey333 Medicijnen/haargroeimiddelen 6 8 november 2004 23:33
Wie heeft er ervaring met het product Avtar? ellenkey333 Haarproblemen bij vrouwen 0 26 oktober 2004 01:02
Mijn 20 jaar ervaring. Elena AA - Algemeen 4 20 oktober 2004 09:44
Haarimplantaat ongedaan maken...iemand ervaring? jan met de pet Chirurgische behandelingen 7 24 augustus 2004 04:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.