Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 november 2016, 19:23   #1
Jerry38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2016
Berichten: 22
Geslacht:
Ht? Wel niet wel niet

Ik kom er zelf meer niet uit dus gooi ik het maar in de groep.....


Ik vind het een hele lastige beslissing. Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen De knoop door te hakken?
uiteraard stoor ik me aan mijn haarsituatie. Ik heb inhammen en ben frontaal kalend en ik vind niet dat kortgeschoren door het leven gaan me staat. Ik kan niets doen met mijn haar en bij elke regendruppel verbeter ik weer mijn pr op de 100m sprint💨


Aan de andere kant weet je niet of de ht bevredigend resultaat oplevert, kwa Dichtheid, en loop je misschien wel twee maanden voor joker voordat het enigszins is gegroeid. Nu hoop ik dat iemand zijn ervaring kan delen, wat gaf de uiteindelijke doorslag, hoe heb je de eerste maanden ervaren en ben je tevreden met het resultaat? Moeilijk moeilijk...😞
Jerry38 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2016, 09:20   #2
james200
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Berichten: 126
Post eerst maar eens foto's van je situatie, wat je leeftijd is en info hoe kalend je vader en ooms zijn.
james200 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2016, 10:27   #3
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Heeej Jerry38

Ik weet niet of ja ergens al een consult hebt gehad natuurlijk, dat zou ik iig aanraden.

Dat je 2 maanden als een eppo door het leven moet zou ik het zeker niet van laten afhangen, of 2 maanden even kaal door het leven, of de komende 10 jaar je elke dag irriteren aan je haar? Keuze snel gemaakt lijkt me. Die 2 maanden zijn zo voorbij.

Ik ben nu 3 weken na de HT dus vrij recent, de haren zijn bij mij nog helemaal niet uitgevallen.

Weetje, ik zou zeggen; fuck it, je leeft maar 1 keer, 2 maanden even als een kale door het leven, maar daarna jaaaaaren lang plezier van je haren.

Het geld is ook niet het belangrijkste, ik zit liever lekker in mijn vel met een kop met haar, dan een paar duizend euro op de spaarrekening en elke dag niet tevreden zijn met je haar.

Ik weet natuurlijk niet de staat van je haar, dikte/kleur/kwaliteit donor, maar tegenwoordig kunnen ze wel heel erg veel, ga zeker op consult en als dat enigszins bevredigend is; GEWOON DOEN.

En als je er achteraf toch niet blij mee bent, heb je er alles aan gedaan, maar het komt vast goed man.

Succes met je keus.

Laatst gewijzigd door chelie; 30 november 2016 om 10:56
chelie is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2016, 22:36   #4
Jerry38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2016
Berichten: 22
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chelie Bekijk bericht
Heeej Jerry38

Ik weet niet of ja ergens al een consult hebt gehad natuurlijk, dat zou ik iig aanraden.

Dat je 2 maanden als een eppo door het leven moet zou ik het zeker niet van laten afhangen, of 2 maanden even kaal door het leven, of de komende 10 jaar je elke dag irriteren aan je haar? Keuze snel gemaakt lijkt me. Die 2 maanden zijn zo voorbij.

Ik ben nu 3 weken na de HT dus vrij recent, de haren zijn bij mij nog helemaal niet uitgevallen.

Weetje, ik zou zeggen; fuck it, je leeft maar 1 keer, 2 maanden even als een kale door het leven, maar daarna jaaaaaren lang plezier van je haren.

Het geld is ook niet het belangrijkste, ik zit liever lekker in mijn vel met een kop met haar, dan een paar duizend euro op de spaarrekening en elke dag niet tevreden zijn met je haar.

Ik weet natuurlijk niet de staat van je haar, dikte/kleur/kwaliteit donor, maar tegenwoordig kunnen ze wel heel erg veel, ga zeker op consult en als dat enigszins bevredigend is; GEWOON DOEN.

En als je er achteraf toch niet blij mee bent, heb je er alles aan gedaan, maar het komt vast goed man.

Succes met je keus.
Thanks man, rationeel heb je helemaa, gelijk, alleen gevoelsmatig wegen die twee maanden nu effe sterker... Hoe ga je die doorkomen, de gedachte eraan maakt me al nerveus...het punt is, ik heb al bdd klachten... Maar goed.

Hoe breng jijnje dagen door, gaat het nog een beetje?
Jerry38 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2016, 00:26   #5
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry38 Bekijk bericht
Thanks man, rationeel heb je helemaa, gelijk, alleen gevoelsmatig wegen die twee maanden nu effe sterker... Hoe ga je die doorkomen, de gedachte eraan maakt me al nerveus...het punt is, ik heb al bdd klachten... Maar goed.

Hoe breng jijnje dagen door, gaat het nog een beetje?
Was na 2,5 weken aan t werk. Tuurlijk krijg je wat opmerkingen. Maar tot heden niemand gevraagd naar een ht ofzo. En dit zijn collega's die ik al 8 a 9 jaar goed ken. Mensen kijken niet naar je haar zoals jij dat doet..

Ik moet zeggen dat ik t ook wel heb onderschat hoor. Maar het is waarschijnlijk zoals met de meeste "moeilijke" beslissingen, achteraf lach je er waarsch om. Zit nu op bijna 5 weken. Tijd gaat redelijk snel
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2016, 09:58   #6
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Ik begrijp je wel hoor, het is ook een moeilijke beslissing, voor de meeste van ons, hebben er toch vaak jaren over gedaan om uiteindelijk de stap te zetten, zoiets gaat niet over 1 nacht ijs.

Met mij gaat het wel prima, ik heb mijn aandacht volledig op de sportschool gericht en het kweken van een gespierd lichaam, dit zorgt er voor een groot deel voor dat ik minder met mijn haren bezig ben, tuurlijk ben je er mee bezig, maar als je je focus even ergens anders op gooit maak je het je makkelijker, petje op en aan de gewichten hangen.

Buiten dat ben ik op 3 weken nu en is mijn haar helemaal niet uitgevallen nog, heb gewoon gemilimeterd haar nu, en de getransplanteerde haren groeien ook gewoon nog door. Misschien gaat het alsnog uitvallen waar ik maar vanuit ga, of misschien heb ik geluk dat alles ineens door groeit, in mijn album zal ik over een paar dagen een update doen, als je het leuk vind kun je het volgen.

Groetjes.

Laatst gewijzigd door chelie; 2 december 2016 om 10:20
chelie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.