Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 februari 2011, 22:04   #46
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Pinocan, ik heb onze foto's bekeken en ik vind eigenlijk dat er qua vorderingen niet zoveel verschil is.
Hebben ze alleen je inhammen opgevuld of de volledige bovenkant (voorkant, kruin en inham) met die 2500 grafts? Als het de volledige bovenkant is dan vind ik het vrij normaal.
En bij welke dr./ziekenhuis ben jij geweest in Istanbul?

Bij mij hadden ze mijn volledige bovenkant aangepakt. Vandaar dat mijn inhammen nog niet zo goed ontwikkeld zijn.
Dit betekent dat ik een 2de ht niet uitsluit om verder mijn inhammen voller te maken en eventueel mijn temples aan te pakken.

Eerst nog 5 tal maanden aanzien hoe het verder evolueert dan neem ik wel een beslissing. Voorlopig ben ik dus relatief tevreden.
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2011, 22:12   #47
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinocan Bekijk bericht
@ AnthonieH >> waar bestel je Fina dan? Ik bestelde deze eerst bij haarkabinet van dr. boersma. Ik ben namelijk van plan om op halve dosis weer te beginnen.
Hier zijn veel discussies over ... maar goed, voor het overzicht ...

Verreweg het goedkoopst is het om 5mg pillen finasteride te bestellen ... voor de normale dosis deel ik die in vieren (in vijven is lastig mikken). Voor een halve dosis moeten dan ook die stukjes nog in tweeën ... dat is wel erg klein .... op de bijgevoegde foto heb ik een pilletje Fincar in vieren gedeeld met een aardappelschilmes (en met een houten pollepel als ondergrond) en samen met een hele pil op een dubbeltje gelegd. In achten zou net moeten kunnen. Je moet redelijk voorzichtig werken, maar het hoeft allemaal ook weer niet supernauwkeurig.

Ik heb volgens mij mijn laatste zending bij United Pharmacies besteld. Maar je kunt gewoon eens googlen op "generic proscar".
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg fincar.jpg‎ (25,6 KB, 82x gelezen)
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2011, 22:14   #48
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Semih Bekijk bericht
Pinocan, ik heb onze foto's bekeken en ik vind eigenlijk dat er qua vorderingen niet zoveel verschil is.
Hebben ze alleen je inhammen opgevuld of de volledige bovenkant (voorkant, kruin en inham) met die 2500 grafts? Als het de volledige bovenkant is dan vind ik het vrij normaal.
En bij welke dr./ziekenhuis ben jij geweest in Istanbul?
Ze hebben de volledige bovenkant aangepakt, maar omdat ik op mijn inhammen bijna geen haren had hebben ze daar natuurlijk meer haren getransplanteerd dan op mijn kruin. Ik heb ze vantevoren duidelijk gezegd dat ik een goede dichtheid wou hebben en ze hebben gezegd dat 2500 grafts wel genoeg zou zijn. Als ik meer nodig had, hadden ze dat moeten zeggen want daar was ik ook wel mee accoord gegaan.

Ik ben bij Mega Hair Trans in Istanbul geweest.

Hoeveel heb jij betaald als ik vragen mag?
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2011, 18:15   #49
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Ik heb 2500 € betaald excl. mijn hotelkosten en transportkosten.
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2011, 18:06   #50
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Update na 7 maanden

Beste lotgenoten.

Ondertussen is er weeral een maand verstreken en is het tijd voor de maandelijkse update.

Ik had jullie meegedeeld dat ik sinds een maand mijn haar ging laten groeien, maar omdat het na een een 3tal weken op niets trok heb ik het toch maar terug afgeschoren (op stand 6 weliswaar, zo'n 6 à 8 mm schat ik).

Wat ik wel merkte was dat mijn haar voller leek toen ik het afscheerde. Waarschijnlijk omdat de fijne haartjes meer zichtbaar werden.

Ik heb nu bijna volledige haarbezetting op mijn inhammen, alleen is de dichtheid nog niet wat het moet zijn.

Betreft het gebruik van mino 5% zal er nu een kleine aanpassing. Ipv 2 maal per dag zal ik het 1 maal per dag gebruiken. Dit om de simpele reden dat mino 2% al goed werkte op mijn kruin, dus waarom zwaarder blijven nemen en ook de veronderstelling dat mino kringetjes onder je ogen zou veroorzaken speelde een rol in mijn beslissing.
Als jullie daar anders mee zouden omgaan, laat maar iets weten, ik sta open adviezen.

Ik ga mijn haar nog wel een tijdje op 8 mm houden. Pas wanneer ik vind dat de dichtheid meevalt, zal ik mijn haardos op de wereld loslaten.

Groetjes,

Semih
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Zijkant na 7 maanden 1.jpg‎ (143,3 KB, 361x gelezen)
Bestandstype: jpg Zijkant na 7 maanden 2.jpg‎ (138,0 KB, 356x gelezen)
Bestandstype: jpg bovenkant na 7 maanden.jpg‎ (137,4 KB, 398x gelezen)
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2011, 18:49   #51
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Dag Semih, bedankt voor de foto's...daar hebben we wat aan.

Je linkerham ziet er redelijk tot goed uit, maar rechts wilt het niet vlotten hoor. Daar ontbreekt nog heel veel, mee eens ?

Ze de foto's eens naast elkaar van 4 maanden en nu na 7 maanden. Daar is helemaal geen verbetering opgetreden en de haarlengte lijkt hetzelfde. Bovenop ziet het er puik uit.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4maanden.jpg‎ (139,5 KB, 265x gelezen)
Bestandstype: jpg 7maanden.jpg‎ (131,4 KB, 311x gelezen)

Laatst gewijzigd door norwood2; 27 februari 2011 om 18:51
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2011, 19:16   #52
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Bedankt voor je mening, Norwood2. Inderdaad, ik vind trouwens dat beide inhammen niet echt vlotten. Maar ik zie ook heel veel fijne haartjes op mijn beide inhammen. Hopelijk is dat niet ingebeeld.

Wat vind je trouwens van mijn voornemen op mino 5% één maal per dag te gebruiken?
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2011, 13:00   #53
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Zekers, vind persoonlijk dat minox een behoorlijk onderschat middel is. Haagroei hoef je niet te verwachten, meer op gebied van behoud.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2011, 20:32   #54
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Semih, bovenop ziet het er goed uit. Inhammen kan beter, maar je hebt nog tijd dus het kan alleen nog maar beter worden. Waar had jij de HT ook alweer laten doen?

Ik heb laatst contact gehad met Dr Keser uit ankara. Hij vraagt 3 euro per graft. Ik had volgens hem 1500-2000 grafts nodig, wat neer komt op 4500-6000 euro. Dat is veel geld, dan laat ik het liever in Nederland doen.(dichtbij huis).

Ik heb trouwens Fina besteld bij United Pharmacies. Het is nu 2 weken geleden en mijn order staat nog steeds op Queued. Hoop dat het te vertrouwen is.
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2011, 20:57   #55
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Pinocan, Ik heb het laten doen in Dora hospital.
Ik hoop dat ik binnenkort echt resultaten te zien zal krijgen.
Ik hou me vast aan het idee dat alles wel een beetjes moeizaam verloopt bij mij.
Mijn orthodontische behandeling is ook al 22 maanden aan gang terwijl het voorzien was voor max 24 maanden. Men orthodontist schat het einde tegen september/oktober aan.
Wat me ook nog hoop geeft is dat ik op het midden van mijn hoofd (tussen de inhammen) nog steeds enkele kale plekken heb staan tgv shokloss effect.
Dus in dat opzicht heb ik nog hoop.

Wil misschien ook jou vorderingen met ons meedelen, Pinocan?
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2011, 21:06   #56
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Bij mij is er niet veel veranderd ten opzichte van mijn laatste foto's. Het is in ieder geval iets beter dan voor mijn HT. Ik zie en voel nog wat kleine haartjes wat toch nog een beetje hoop geeft. Hopelijk beginnen ze een keer te groeien Het resultaat tot nu toe is niet wat ik gehoopt had. Ik had meer verwacht

Ik ga binnenkort weer naar Istanbul dus ik ga dan weer terug naar Mega Hair trans. Ben benieuwd wat ze te melden te melden hebben.

Ik ga trouwens ook naar Galatasaray - Fenerbahce
Forza Cimbom!!!!
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2011, 23:57   #57
haary
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2011
Berichten: 13
Beste Semih,
Ik las dat je bij Dora Hospital je haren hebt laten implanteren.
Weet je de namen van de doktor(en) die de operatie hebben gedaan?
haary is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2011, 00:04   #58
haary
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2011
Berichten: 13
Semih,

ten eerste wil ik zeggen: gecmis olsun. Heb je fotos bekeken en na 4 maanden had je nog een rode hoofdhuid. de haren hebben weinig te maken met een goede richting.
er is geen duidelijke lijn, bij de contouren bedoel ik. dichtheid is er ook niet. ja soory, het zijn alleen maar negatieve zinnen die ik heb geschreven maar dat ze dit kunnen doen.... pm mij een bericht. dan zal ik je een link geven van turkse forum.
Heb je zeker wat aan.

Ben je van plan om een tweede operatie te ondergaan? want als ik zo kijk heb je nu weinig donor. ik kan het ook mis hebben.
haary is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2011, 00:09   #59
haary
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2011
Berichten: 13
Pinocan,
je hebt geschreven dat je naar megahair trans gaat om aan te horen wat ze je te vertellen hebben. voordat je je 'operatie' liet verrichten, heb je om papieren gevraagd? zo ja dan heb je nog een bewijs. zo niet kan je vergeten. het gezeur en smoesjes van hun zou ik niet willen aanhoren.

ken een aantal mensen die ook de dupe waren van megahair trans. en ze zijn niet verder gekomen dan meer haaruitval door de stress die ze hebben opgelopen met MHT.
haary is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2011, 14:33   #60
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Hey haary,

Om op je vraag te antwoorden, mijn ht is gedaan door de assistenten van dr. Fatih Dagdelen.

Idd, echt tevreden ben ik 'nog' niet, maar ook niet ontgoocheld.
Er zit voorlopig nog niet veel op dan te zitten wachten tot juni. Dan is het net 11 maanden en zie ik wel waar ik sta en hoe het verder moet. Maandelijks laat ik op dit blog mijn vorderingen zien.

Ik las dat je 8 maanden geleden ook een HT hebt ondergaan.
Kan je ons je foto's tonen van je huidige toestand en je status voor je ht?
Hoeveel heb je betaald?

Alvast bedankt.
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn behandeling bij Prohairclinic, 2028 grafts Mailman Chirurgische behandelingen 55 17 maart 2012 14:40
2050 grafts Dr. Feriduni hektor Chirurgische behandelingen 80 9 juli 2011 12:25
3500 Grafts istanbul onsgoederen Chirurgische behandelingen 24 9 september 2009 11:23
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 11:19
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 10:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.