Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 maart 2011, 20:21   #31
zen90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2011
Berichten: 30
en waarom zou dat waanzin zijn, naast de kosten?
er zijn niet meer bijwerkingen dan finas met duta (0,15mg) en het werkt beter omdat procentueel er meer dht geblokt word, zowel niveau 1 als 2. bij fina vaak 1 van beiden.

of heb ik het mischien fout, zou ook kunnen maargoed.
zen90 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2011, 20:42   #32
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Duta is een veel zwaarder medicijn dan fina en ook nog geen eens een officieel medicijn tegen haaruitval. Zo erg kalend ben je nog niet eens, waarom zou je met dutasteride willen beginnen terwijl er een veel beter alternatief nog voorhanden is. Als je nu alles al geprobeert had, dan was het een andere zaak.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2011, 20:55   #33
zen90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2011
Berichten: 30
oke maaaar duta is iid zwaarder, maar niet met meer of ergere bijwerkingen toch?
bovendien krijg ik dan 0.15 mg en niet de standaard 0,5 mg avodart
zen90 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2011, 19:03   #34
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Duta is een veel zwaarder medicijn dan fina en ook nog geen eens een officieel medicijn tegen haaruitval. Zo erg kalend ben je nog niet eens, waarom zou je met dutasteride willen beginnen terwijl er een veel beter alternatief nog voorhanden is. Als je nu alles al geprobeert had, dan was het een andere zaak.
Beetje waanzin om te zeggen dat hij kalend is als je terugleest dat die tussen een gezonde 170 a 200haren per cm2 zit dat hebben de meeste hier niet hoor dan zit je niet op haarweb.nl maar goed.
Als zen nou eens foto's plaats vraag me af of je uberhaupt wel kaalheid hebt volgens deze gegevens dan.
En vooral als je bedenkt dat ze in deze fase mocht die licht kalend zijn gelijk duta voorgeschreven krijgt gaat er bij mij toch een belletje rinkelen.
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2011, 19:30   #35
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Wat een figuren. Ze schrijven iemand op basis van genetische geschiedenis Dutasteride voor terwijl er feitelijk niks van AGA te zien is bij een onderzoek. Charlatans!
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2011, 20:51   #36
zen90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2011
Berichten: 30
ik weet niet of jullie alles gelezen hebben?..
Ik heb namelijk zoiezo dunner haar nu dan een jaar 1,5 jaar geleden.
Mijn dokter zegt dat het zoiezo aga is. Mijn haarlijn is ietsjes opgeschoven (niet veel maar litekentje zat altijd precies op de haargrens en nu eronder)
Bij intermedica zien ze 170 180 haren per cm2 terwijl dit 200 zou moeten zijn bij volwassen mannen.
Vader moeder al op 20e kaal.

Tuurlijk kan het volgens mij ook nog telogeen effluvium zijn mja.. als dit niet is en het is aga ben ik straks mischien te laat?..

dus moet ik nu gewoon de voorgeschreven duta gaan innemen of wat anders?...
Kan het uberhaupt kwaad? (naast vermelde bijwerkingen, die kan je overal van krijgen)
zen90 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2011, 21:13   #37
zen90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2011
Berichten: 30
ow en http://www.intermedica.nl/faq/63/wat...en-haarconsult

staat eigenlijk een soortgelijk iets, filmpje met die 2 dudes (of het echt is i dunno maaaar ook daar is het preventief)

wie heeft advies?..
zen90 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 01:51   #38
zen90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2011
Berichten: 30
Geachte heer '' '' ,

Dank u voor uw e-mail. Het woord “shedding” zegt me dat u op het haarweb forum hebt rondgekeken. Deze term wordt alleen daar gebezigd en is een Engels woord voor telogeen effluvium, een plotselinge uitval van haren door oorzaken als, stress, ziekte, narcose, e.d. Echter, het starten met dutasteride leidt niet tot een telogeen effluvium.

Dat dutasteride niet goed zou zijn bij beginnend haarverlies bij erfelijke kaalheid (alopecia androgenetica) is volstrekte onzin. Dutasteride remt beide iso-enzymen die het DHT-hormoon remmen, finasteride maar één. Dit betekent dat dutasteride in alle gevallen, beginnende kaalheid en gevorderde kaalheid, beter werkt dan finasteride.

Met vriendelijke groet,

Dr. Ids Boersma
(Intermedica Kliniek)
zen90 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 10:00   #39
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Ben jij het knechtje van Ids Boersma ofzo je noemt zo vaak zijn naam?
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 10:08   #40
the_dude
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2009
Berichten: 45
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Ben jij het knechtje van Ids Boersma ofzo je noemt zo vaak zijn naam?
Hij wil duidelijk niet luisteren. Laat hem dan toch gwn naar die boersma gaan . We hebben hem wel genoeg gewaarschuwd denk ik.
the_dude is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 10:42   #41
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
Hij wil duidelijk niet luisteren. Laat hem dan toch gwn naar die boersma gaan . We hebben hem wel genoeg gewaarschuwd denk ik.
Nou het gaat mij niet om niet of wel luisteren,vind hem verdacht veel reclame maken als het gaat om Ids boersma maar idd genoeg gezegd erover
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 15:28   #42
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Zie nergens reclame, jongen wilt gewoon antwoord. Probleem is alleen dat hij deze antwoorden niet wilt horen. Dan houdt het op ja en zou ik lekker de portemonnee en balzak laten spekken door Ids.

Tis duidelijk dat Ids van dit forum geen hoge pet op heeft. Kan ik me voorstellen als er mensen gewezen worden op zijn commerciele ideeen. Ik moet nog meemaken dat er mensen weggestuurd worden bij die kliniek. Ik denk zelfs dat hij Ruud Lubbers nog duta voorschrijft.

Moet Ids wel een punt geven wat betreft een shedding. Dat is hier idd een gewoonte geworden, net zoals boodschappen doen.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 15:39   #43
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Zie nergens reclame, jongen wilt gewoon antwoord. Probleem is alleen dat hij deze antwoorden niet wilt horen. Dan houdt het op ja en zou ik lekker de portemonnee en balzak laten spekken door Ids.

Tis duidelijk dat Ids van dit forum geen hoge pet op heeft. Kan ik me voorstellen als er mensen gewezen worden op zijn commerciele ideeen. Ik moet nog meemaken dat er mensen weggestuurd worden bij die kliniek. Ik denk zelfs dat hij Ruud Lubbers nog duta voorschrijft.

Moet Ids wel een punt geven wat betreft een shedding. Dat is hier idd een gewoonte geworden, net zoals boodschappen doen.

Komt omdat je lenzen niet goed zitten.
Maar ik zei dat het verdacht was,maar hij heeft blijkbaar geld genoeg geen probleem dan zou ik zeggen
En mensen gelijk aan de duta voorschrijven die niet heel kalend zijn i.p.v finas hmmm het is ook een zwaarder medicijn achja tis wat.
Als ik hem was zou ik gewoon eerst lekker finas proberen.

Laatst gewijzigd door jord-y; 13 maart 2011 om 15:44
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 15:45   #44
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Ja daar ben ik 't ook wel mee eens, ik geloof alleen dat deze jongen wel degelijk oprecht is.

Lenzen ?? Hou ff op zeg. Mij kennende had ik inmiddels dan al de volgende procedure op de agenda staan...laseren. Ben (vooralsnog) blij dat ik geen problemen met mijn ogen heb.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 15:50   #45
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ja daar ben ik 't ook wel mee eens, ik geloof alleen dat deze jongen wel degelijk oprecht is.

Lenzen ?? Hou ff op zeg. Mij kennende had ik inmiddels dan al de volgende procedure op de agenda staan...laseren. Ben (vooralsnog) blij dat ik geen problemen met mijn ogen heb.
He wacht dit moment moet gevierd worden we zijn het eens
Ja dan blijf je bezig he hoop het niet voor je iedergeval
jord-y is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.