Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 juni 2010, 21:18   #166
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Precies.

Nee klopt, ik denk idd dat 55-60 grafts per cm2 mijn donor is. Ik moet toegeven dat ik er nooit naar gevraagd hebt bij Feriduni.
hey norwood zie er goed uit . als mijn kruin zo was teken ik er nu voor .
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2010, 19:53   #167
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
@ Norwood 2
Je kruin ziet er netjes uit nu.
Hoeveel grafts had je daar laten transplanteren?
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2010, 20:17   #168
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Bedankt, ruim 2000 grafts jordy.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2010, 21:31   #169
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Geen dank
Ok best veel grafts nog was je daar dan zo kalend of heb je daar eenmaal veel nodig op de kruin?
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2010, 22:16   #170
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Een kale plek van ongeveer 5 bij 5 cm. Een kruin ziet bij iedereen al iets dunner, laat staan als je van niks ineens weer een goede bos wilt hebben daar. Loopt ook nog bol. Snap inmiddels wel dat klinieken daar vaak niet aan willen beginnen.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2010, 18:10   #171
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Ok duidelijk KLopt viel me trouwens ook al op bij mensen zonder aga dat het ook bij de zijkanten (de grens,bolling) naar de bovenkant hoofd ook altijd meer hoofdhuid te zien valt soort van scheiding horizontaal,dus blijkbaar is dat vrij normaal zelfde geldt voor de kruin vooral met kort(er) haar.

Laatst gewijzigd door jord-y; 1 november 2010 om 18:12
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 15:38   #172
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Morgen gaat het gebeuren, mijn 3e haartransplantatie. 1000-1300 grafts, ff kijken. Deze plekken ga ik onder handen laten nemen (inhammen/puntje haarlijn/kruin misschien iets erbij).

Ik heb de griep, maar gelukkig gaat het vandaag stukken beter. Hopelijk voel ik me morgen nog iets beter. Ik wil mijn haar wat verder naar achter kammen en heb nu toch de neiging de inhammen te bedekken. Inhammen zijn geen probleem maar dit is gewoon te gortig nog. Feriduni wilt ook de haarlijn iets verlagen, maar dat moet ik nog bezien, daar sta ik niet helemaal achter. Moet wel uitkijken dat ik geen Michael Jackson achtige neigingen ga vertonen.

Laatst gewijzigd door norwood2; 15 maart 2011 om 13:01
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 21:10   #173
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Morgen gaat het gebeuren, mijn 3e haartransplantatie. 1000-1300 grafts, ff kijken. Deze plekken ga ik onder handen laten nemen (inhammen/puntje haarlijn/kruin misschien iets erbij).

Ik heb de griep, maar gelukkig gaat het vandaag stukken beter. Hopelijk voel ik me morgen nog iets beter. Ik wil mijn haar wat verder naar achter kammen en heb nu toch de neiging de inhammen te bedekken. Inhammen zijn geen probleem maar dit is gewoon te gortig nog. Feriduni wilt ook de haarlijn iets verlagen, maar dat moet ik nog bezien, daar sta ik niet helemaal achter. Moet wel uitkijken dat ik geen Michael Jackson achtige neigingen ga vertonen.
Ben benieuwd neem aan dat je 2e Ht minimaal een jaar geleden is?
En succes met je 3e Ht dan
Deed je dat maar wie weet wordt je dan net zo beroemd als M.J. kwa dansen dan
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2011, 22:11   #174
geisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 125
Succes morgen
geisha is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2011, 22:54   #175
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
volgens mij houdt norwood het voor gezien hier op haarweb .Zijn profiel en foto ,s zijn weg en ook zijn onderschrift .
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2011, 13:14   #176
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Is he still alive??? or is he lost?? ...lost in the fog??... we will know it in the next chapter...stay tooned!!!
Valt me op dat blijkbaar na teleurstellingen mensen dit helemaal niet meer melden en gewoon wegvliegen.
Snap het wel ene kant hopelijk is dit niet zo,maar voor de haarwebleden zijn Ht-ervaringen die hier gemeld worden goed of slecht erg nuttig
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2011, 23:48   #177
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Is he still alive??? or is he lost?? ...lost in the fog??... we will know it in the next chapter...stay tooned!!!
Valt me op dat blijkbaar na teleurstellingen mensen dit helemaal niet meer melden en gewoon wegvliegen.
Snap het wel ene kant hopelijk is dit niet zo,maar voor de haarwebleden zijn Ht-ervaringen die hier gemeld worden goed of slecht erg nuttig
volgens mij zag het er bij hem toch netjes uit dus waarom een teleutsteling ?
Trouwens teleurstellingen kom je hier weinig tegen terwijl die Er toch plenty zijn denk ik .Jammer was eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het hem was vergaan en wat nou de reden is
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2011, 14:37   #178
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
volgens mij zag het er bij hem toch netjes uit dus waarom een teleutsteling ?
Trouwens teleurstellingen kom je hier weinig tegen terwijl die Er toch plenty zijn denk ik .Jammer was eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het hem was vergaan en wat nou de reden is
Een actieve haarweblid die zomaar uit het niets na zijn 3e Ht bij Dr Ferundi in dit geval opeens heel zijn account verwijderd of leeghaald lijkt mij toch geen positief teken
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2011, 23:44   #179
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Een actieve haarweblid die zomaar uit het niets na zijn 3e Ht bij Dr Ferundi in dit geval opeens heel zijn account verwijderd of leeghaald lijkt mij toch geen positief teken
Ja daar heb je gelijk in .Alleen wat ik me afvraag is dit dan naar haarweb toe of is er echt iets mis gegaan ?Zijn eerste ht was toch ook niet naar behoren en heeft dit toch hier vermeld .Mischien berisping van FERIDUNI ?
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2011, 22:56   #180
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Dag jongens, nee geen reprimande van dr.Feriduni. Of het een teleurstelling is moet je zelf maar bepalen. Ik ben tevreden, schrik me eigenlijk kapot hoe kaal ik was. Ik kan die foto's nauwelijks aanzien. Her en der wil ik nog wat bijwerken volgend jaar, heb nog 5000 grafts tot mijn beschikking zegt Dr.Feriduni, snap er niks van...maar het zal. Ik heb nu om precies te zijn 5018 grafts ontvangen (kruin 2000 grafts - frontaal 3000). Groetjes
Van wanneer zijn die eerste drie foto's dan?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[AC] FUE 2000 + foto's MGREEN Chirurgische behandelingen 94 10 februari 2013 15:07
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.