Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 juni 2019, 22:08   #31
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Dezeman, ik bekijk jouw foto's en het lijkt dat tijdens de behandeling je niet overal volledig kaalgeschoren werd, correct? Of groeit jouw haar gewoon Superman-snel?
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2019, 12:50   #32
Dezeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2018
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Dezeman, ik bekijk jouw foto's en het lijkt dat tijdens de behandeling je niet overal volledig kaalgeschoren werd, correct? Of groeit jouw haar gewoon Superman-snel?
Mijn haar werd voor start behandeling gemillimeterd op enkele millimeters, en en enkel het donorgebied en transplantatiegebied scheermesje kaal.
Dezeman is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2019, 17:49   #33
Dezeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2018
Berichten: 21
Geslacht:
Het is weer tijd voor een update. we zitten nu 3 maanden na de operatie en ik moet zeggen de afgelopen 2 weken begin ik daadwerkelijk verschil te zien, voornamelijk bij de haargrens. Het gevoel op mijn hoofdhuid is vrijwel helemaal terug, en de rode gloed is ook weg. Ik heb een vergelijkingsfoto gemaakt van 1 maand na operatie en 3 maanden (allebei foto's gemillimeterd op 6mm), en het verschil is al duidelijk zichbaar!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1vs3maand.jpg‎ (138,8 KB, 515x gelezen)
Dezeman is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2019, 22:33   #34
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dezeman Bekijk bericht
Het is weer tijd voor een update. we zitten nu 3 maanden na de operatie en ik moet zeggen de afgelopen 2 weken begin ik daadwerkelijk verschil te zien, voornamelijk bij de haargrens. Het gevoel op mijn hoofdhuid is vrijwel helemaal terug, en de rode gloed is ook weg. Ik heb een vergelijkingsfoto gemaakt van 1 maand na operatie en 3 maanden (allebei foto's gemillimeterd op 6mm), en het verschil is al duidelijk zichbaar!
Ziet er goed uit. Maar gebruik jij nu ook minoxidil of zoiets?
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2019, 01:23   #35
Dezeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2018
Berichten: 21
Geslacht:
Klopt, en topische finasteride
Dezeman is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2019, 11:18   #36
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lectamindose Bekijk bericht
Met alle respect, maar de ganse tekst bevat alleen maar positieve punten die eerder nogal een commerciële klank hebben dan de impressies waar een patiënt gemiddeld op let.

Het zou de eerste haarkliniek niet zijn die zelf reviews (of via een omweg) post op de site. Inkoppertje tot ontmaskering was vaak het quasi nihil zijnde aantal berichten alsook registratie op de dag zelf. Hier werd het misschien slimmer aangepakt door ruim op voorhand te registreren.

Ook hekelde de arts het aantal fout uitgevoerde operaties door andere klinieken. Normaliter laat geen enkele professionele arts zich verleiden tot het doen van zo een uitspraken. Wees liever blij met de prutsers, zo kan je je zelf extra onderscheiden en heb je weer zoveel nieuwe omzet. Als ze het allemaal erg goed zouden doen, dan zou je het pas moeilijk hebben om te concurreren. Ik wijk nu wat af, maar ik heb wat mijn bedenkingen bij dit promopraatje. Er nam kennelijk ook iemand tijdens de operatie een foto van je hoofd tenzij je een selfie nam. Normaliter laten artsen en hun medewerkers dit niet zo graag toe. Het lijkt wel alsof Eberson toch graag wat publiciteit wil.

Als ik fout ben, mijn excuses, maar ik vind het net allemaal wat te positief klinken. Overigens: voor een 3000 grafts met reguliere fue betaal je 8000 euro. Dat is niet niks.

Ik begin meer en meer te denken dat itt vroeger de kwaliteit van de klinieken dichter bij elkaar ligt. Uiteraard gaat het wel eens mis of is het resultaat niet zoals verwacht, maar is ergens ook te verstaan. Donor haar blijft haar van achteraan en dat zal nooit dezelfde soepele structuur hebben (althans niet bij een man die stugger haar heeft dan de soepel vallende lokken van steil haar hebbende dames) als de haren vooraan. Bij de ene persoon is het verschil groter dan bij de andere.

Ik heb persoonlijk nog geen ervaring met transplantatie, maar als ik de foto's zo wat bekijk heb ik het gevoel dat het in de helft van de gevallen goed lukt en de andere helft het maar zozo tot minder is.

Overigens vind ik een transplantatie best veel kosten. Als de arts de werkzaamheden niet zelf uitvoert, maar laat doen door paramedici, dan is dat omgerekend een 1333 euro per uur als de fue behandeling 6 uur duurt. Zo hoog is de loonkost van die paramedici niet en het gebruik van toestellen is naast eigen aan de onderneming afschrijfbaar dan wel aftrekbaar in het fiscale regime. Tandartsen voeren ook precisiewerkjes uit, maar vragen niet die exorbitante bedragen.

Men maakt vooral gebruik van het minderwaardigheidscomplex van mensen om de portemonnee open te trekken.

En sterker nog: als mannelijke haaruitval de naam alopecia androgenetica krijgt, dan is dat eigenlijk een ziekte anders zou men het geen naam geven. Het hebben van kleine borsten krijgt ook geen benaming, evenals het ontstaan van rimpels wat dus ook niet beschouwd wordt als aandoening. Alopecia androgenetica is dus overduidelijk wel een ziekte, waar overigens best veel onderzoek naar gedaan wordt en zou mijns inziens deels door de ziekenfondsen moeten worden terugbetaald.

Zo, het moest er even uit.
Een hoop onzin in een post, heerlijk. Lees jezelf eerst eens een aantal uren in.

On-topic: mooi verhaal. Goed om te horen dat je uiteindelijk na een aantal gesprekken je het best bij Eberson voelde, het is zo persoonlijk en de keuze is ruim tegenwoordig.
Ik ben benieuwd naar je progressie!
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2019, 19:57   #37
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Ik volg je ook. Ziet er prima uit en vind het aantal grafts best veel voor jou situatie. Ik had minder geschat. Wellicht dat ik ook eens op consult gaat bij eberson voor mijn situatie.
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2019, 22:25   #38
Dezeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2018
Berichten: 21
Geslacht:
Hopelijk kan ik voorlopig dan ook even vooruit ;-)

Hierbij een nieuwe update, met nu ook de 2e maand toegevoegd aan de reeks.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Maandelijkse progressie.jpg‎ (152,9 KB, 352x gelezen)
Dezeman is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2019, 20:05   #39
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Gave scherpe foto' s ter vergelijking en wat een enorm verschil zeg, nu al na 4 maanden!!



Je haar groeit sneller als mijn vorige HT 's. Zo snel had ik het ook graag weer in de hergroei gehad toen.


Ben benieuwd over enkele maanden.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2019, 06:16   #40
Dezeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2018
Berichten: 21
Geslacht:
Thanks!
Dezeman is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2019, 13:22   #41
Dezeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2018
Berichten: 21
Geslacht:
Weer een update van na 5 maanden, gemillimeterd op de 6mm.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg After 5 months.jpg‎ (150,4 KB, 425x gelezen)
Dezeman is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2019, 18:05   #42
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Gaaf! Dit gaat heel mooi worden. Vanaf welke maand ben je van plan om het te laten groeien? Erg benieuwd hoe de dichtheid dan is
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2019, 18:29   #43
Dezeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2018
Berichten: 21
Geslacht:
Ik ga het nog een paar weken volhouden, dan heb ik nog een controle afspraak bij dr Eberson, en daarna laat ik het groeien
Dezeman is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2019, 19:02   #44
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
mooi, gaat de goede kant op.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2019, 22:53   #45
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Super resultaat en dit reeds na 5 maanden.


Denk dat je dit nu wel kunt laten doorgroeien toch? Wordt straks alleen nog beter. Mooi staaltje werk geleverd.



Groeten H4L
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017



Laatst gewijzigd door Hairforlife; 26 oktober 2019 om 23:05
Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
eberson hair clinic

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.