Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 september 2019, 17:52   #1
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Herstel operatie bij hairworldistanbul met FUE CT Haartransplantatie

Hallo allemaal,

Na een eerdere mislukte haartransplantatie Waar ze mijn hele donor gebied zowat hebben weggevaagd, heb ik veel research en consult gesprekken bij verschillende klinieken gehad, maar uiteindelijk ben ik bij hairworldIstanbul uitgekomen omdat ze naar mijn mening voorloper zijn en veel ervaring hebben op het gebied van herstel-operaties.

Ik heb een consult gesprek bij hairworldIstanbul gehad en dat beviel mij zo goed dat ik heb besloten om een herstel-operatie FUE CT te doen en waar ik in ieder geval een verbetering garantie heb gehad, aangezien mijn donor gebied beperkt is kan ik niet rekenen op een vol bos haar wat ik terugkrijg maar in ieder geval wel een betere dichtheid dan wat ik nu heb.

Ik heb op korte termijn een afspraak bij hairworld in Istanbul om de behandeling te ondergaan. Nu hoop ik dat het ook resultaat bij mij zal hebben en vertrouw op hairworldIstanbul dat ze in ieder geval beter werk zullen verrichten dan de voorgaande kliniek die alles fout hebben gedaan. Ik Zal jullie up-to-date houden van hoe de behandeling zal verlopen en de fotos volgen nog.
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2019, 18:54   #2
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door highfly Bekijk bericht
omdat ze naar mijn mening voorloper zijn en veel ervaring hebben op het gebied van herstel-operaties.
Op basis waarvan baseer je dit?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2019, 20:35   #3
Sjakie_c
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Je bent absoluut aan het goede adres. Ik heb al meerdere hersteloperaties gezien van HWI en ik ben er zelf ook geweest voor een eerste FUE CT behandeling en die is uitstekend verlopen. Beter dan ik had verwacht zelfs!
Sjakie_c is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2019, 08:09   #4
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Op basis waarvan baseer je dit?
Door veel research via internet waar toch veel mensen die een HT hebben gedaan en toch niet het gewenste resultaat hadden waarna ze bij hairworldIstanbul met de FUE CT techniek worden behandeld en uiteindelijk wel een goed resultaat halen, kijk maar naar Dean Saunders die maar liefst 5 haartransplantaties heeft ondergaan zonder goed resultaat en uiteindelijk voor de FUE CT techniek bij hairworldIstanbul terecht is gekomen en daarna toch wel een goed resultaat heeft behaald zoals te zien op de video’s die van hem zijn gemaakt .

En op de instagram van hairworld zijn meerdere hersteloperaties te zien die wel goed zijn gegaan, dit alles heeft mij een goed gevoel gegeven en mij doen besluiten om bij HairworldIstanbul ook voor dezelfde hersteloperatie met de FUE CT techniek te ondergaan en hopelijk ook bij mij in een goed resultaat zal resulteren.

Laatst gewijzigd door highfly; 9 september 2019 om 22:26
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2019, 06:43   #5
Shioby
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Wanneer ga je de behandeling doen?? , hoeveel grafts en kan je de foto”s ervoor en na de behandeling plaatsen.
Shioby is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2019, 18:05   #6
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Ik ben vandaag aangekomen in Istanbul , vergezeld door een niet Engels/Nederlands sprekend chauffeur maar dat deerde me niet aangezien ik van het uitzicht genoot van Istanbul , aangekomen bij het ziekenhuis om bloed af te nemen en deze keer wel door een goed sprekend Nederlands meneer die mij geruststelde en alles haarfijn heeft uitgelegd wat mij staat te wachten.

Ik houd jullie op de hoogte
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2019, 18:12   #7
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shioby Bekijk bericht
Wanneer ga je de behandeling doen?? , hoeveel grafts en kan je de foto”s ervoor en na de behandeling plaatsen.
Morgen is de grote dag voor de behandeling bij hairworldIstanbul , ze schatten tussen 2000 en 2500 grafts mieschien iets meer maar dat kunnen ze pas precies weten tijdens het uithalen van de grafts, ik heb dus zoals eerder verteld een aangetast donor gebied aan de achterkant door toedoen van andere kliniek die niet zorgvuldig met mijn donorgebied is omgegaan, en nu hoop ik dat hairworldIstanbul wel het beste van maken,

de foto”s stuur ik nog, moet even vragen aan mijn contactpersoon of die mijn fotos wil sturen die hij van mij heeft gemaakt. Aangezien zijn foto”s helder en duidelijker zijn dan die van mij.
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2019, 10:34   #8
Sjakie_c
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Heel veel succes vandaag! En daarna is het geduld hebben, maar het komt zeker goed als je de instructies haarfijn (sorry voor het woordgrapje) opvolgt.
Sjakie_c is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2019, 19:52   #9
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Hehe eindelijk zit het erop, terug op mijn hotel, nu even doorbijten vannacht aangezien als een blok in slaap vallen er niet in zit. Ik moet wel zeggen dat deze keer bijna niks heb gevoeld alleen dan de verdovingsprikjes, maar gelukkig daarna voelde bijna niets, alleen aan het eind voelde ik wel de opgezwollen donorhuid, maar alles bij elkaar is dit wel een wereld van verschil met de eerste HT die ik heb ondergaan bij andere kliniek, daar was het bijna een slachtpartij, zoveel pijn voelde ik namelijk, dus hier keek ik wel tegenop maar gelukkig heeft
hairworldistanbul mij dat bespaard?.

Zij hebben er max 3300 grafts kunnen uithalen bij mij de helft is single grafts en de rest dubbel en tripple grafts, zoals ik eerder zei konden ze beperkt grafts eruithalen vanwege mijn beschadigde donorgebied bij mijn eerste HT.

Voor de rest vond ik het ook fijn hoe de mensen daar met je omgaan in het ziekenhuis, viel mij op dat er maar liefst 3 goed sprekende Nederlands personeel steeds bij mij gingen checken of alles goed ging en tijdens de operatie uitleg gaven betreft de operatie.

Morgen nog bandage weg laten halen bij hairworldistanbul en dan vliegtuig terug naar NL, (al die starende mensen weer ?).
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2019, 19:55   #10
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie_c Bekijk bericht
Heel veel succes vandaag! En daarna is het geduld hebben, maar het komt zeker goed als je de instructies haarfijn (sorry voor het woordgrapje) opvolgt.
Als je goede tips hebt, is het van harte welkom, Heb de nazorg uitleg meerdere malen doorgenomen maar toch weet ik niet hoe die CT techniek resulteert, is hier iemand die dat weleens heeft gedaan.
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2019, 13:17   #11
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Eindelijk zit erop mensen, bandage vanochtend verwijderd in het vliegveld wachten op mijn vlucht . Valt me op dat niet veel mensen op me letten aangezien in instanbul het al gewend zijn denk ik. In Nederland zal het wel anders zijn.

Tot nu toe is alles goed gegaan, mensen van hairworldIstanbul zeer vriendelijk
En zeer goed verstaanbaar in het Nederlands, hotel ook aan te raden (weet niet meer excact hoeveel sterren het zijn). En nu wachten op het resultaat waar het er uiteindelijk ook om gaat. De rest vind ik bijzaak als er maar resultaat wordt behaald, helemaal omdat ik nooit 1 dag maar van een resultaat hebt genoten van mijn eerste HT bij de ander kliniek in 2015.


Zoals beloofd zou ik de foto”s nog sturen.(let op de eerste 2 foto”s die voor de behandeling zijn gemaakt heb ik een Mhp micro hair pigmentatie op laten doen)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg 598A1D85-6761-4DD7-AA86-C25AC66BDB03.jpeg‎ (111,7 KB, 298x gelezen)
Bestandstype: jpeg AD292FDE-BABC-4615-BDE8-4DED67564D70.jpeg‎ (91,8 KB, 244x gelezen)
Bestandstype: jpeg E40702C1-B404-4F3B-9FD2-EB38377AE996.jpeg‎ (91,7 KB, 221x gelezen)
Bestandstype: jpeg F868F6DD-E71F-4425-AA24-CC6AD4F4F425.jpeg‎ (102,3 KB, 214x gelezen)

Laatst gewijzigd door highfly; 12 september 2019 om 13:24
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2019, 13:35   #12
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Proficiat highfly!


Hoeveel grafts hebben ze verplaatst voor je?

En hoe lang is het geleden dat je die MHP hebt gedaan? Lijkt nogal vervaagt te zijn. Ben je in Noordwijk hiervoor geweest of elders?


Groet
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2019, 20:44   #13
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Proficiat highfly!


Hoeveel grafts hebben ze verplaatst voor je?

En hoe lang is het geleden dat je die MHP hebt gedaan? Lijkt nogal vervaagt te zijn. Ben je in Noordwijk hiervoor geweest of elders?


Groet
Thanks hairforlife,

Ze hebben 3300 graft kunnen verplaatsen waarvan de helft single grafts zijn en de rest dubbel en tripple grafts,

Inderdaad vind de Mhp zelf ook niet goed gegaan zijn, heb het bij Noordwijk ruim een jaar geleden gedaan, denk dat die diegene die bij mij de Mhp heeft gedaan te diep is gaan met de tattoo apparaat .
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2019, 10:45   #14
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Update dag 3:

Inmiddels thuis alweer , heb gelukkig kunnen slapen maar vanochtend wel jeuk op het getransplanteerd huid, heb van mijn contactpersoon begrepen dat koelzalf van de apotheek wel zou helpen tegen de jeuk, dus misschien even dat proberen.

En best wel veel korstjes op de getransplanteerd gebied, maar hopen dat na een paar wassingen wel verdwijnt, het is wel wat hoor om alles te moeten doorstaan, helemaal als je het al eerder heb moeten doorstaan zoals in mijn geval.

Ik houd jullie op de hoogte.

Laatst gewijzigd door highfly; 13 september 2019 om 12:24
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2019, 08:14   #15
Sjakie_c
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Ziet er goed uit! Vooral eerste dagen heel voorzichtig zijn met de wassingen. Echt alleen maar heel voorzichtig deppen en spoelen. Als de korstjes er langer op blijven zitten dan genoemd: jammer dan. Uiteindelijk gaan ze toch wel weg. Vooral niet aan zitten. Als je de instructies exact opvolgt dan komt het goed. Als het jeukt, jammer dan, is een goed teken zeg ik altijd maar. Dit gaat helemaal goed komen. Het kan zijn dat het korter of langer duurt, dat is bij iedereen anders. Heb geduld!
Sjakie_c is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.