Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 maart 2016, 11:46   #1
partytreff
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 20
Haartransplantatie HAIR WORLD ISTANBUL 15 maart 2016

Hallo forumleden,

Na veel onderzoek heb ik besloten een haartransplantatie uit te laten voeren door 'Hair World Istanbul' inclusief 'Circulation Treatment'. Heb gesprekken gehad met meerdere klinieken en toch voor deze kliniek gekozen vanwege de 'Circulation Threatment' en de nazorg in Nederland. Ik heb eerder in 2007 een haartransplantatie ondergaan van 2000 grafts, maar ben nu wel toe aan een volgende transplantatie.

Mij is geadviseerd tussen de 3000 - 3500 grafts te verplaatsen en en meer focus te hebben aan de voorzijde. Uiteindelijk is er 3450 grafts verplaatst.

Hier wat voor en na fotos. Wat vinden jullie ervan?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-20150508-WA0000.jpg‎ (82,5 KB, 751x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20150508-WA0002.jpg‎ (38,6 KB, 592x gelezen)
Bestandstype: jpg Screenshot_2016-03-16-20-50-05_resized.jpg‎ (143,1 KB, 652x gelezen)
partytreff is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2016, 13:42   #2
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Hoe gaat het tot dusver??
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2016, 14:49   #3
TommieNL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2015
Berichten: 19
Geslacht:
Hairworld Fue

Ziet er goed uit kerel. Ben zelf zo'n 6 maand geleden bij hairworld istanbul geweest en is me erg goed bevallen! Ben blond dus was best zenuwachtig hoe het er uit zou gaan zien. Tot dusver behoorlijk tevreden!
Kan je ook die hairgrow pillen aanraden van Hairworld, was er zelf een beetje sceptisch over maar je haar wordt er echt dikker van als je iedere dag gebruikt!

Succes met je herstel!
TommieNL is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2016, 09:12   #4
partytreff
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 20
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crazy9 Bekijk bericht
Hoe gaat het tot dusver??
Hey Crazy,

Tot nu toe wel goed. Geen schade aangericht het eerste week dat is belangrijk. De korstjes vallen langzaam weg. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat ontwikkelen. Heb ook de Circualtion threatment genomen dus ben benieuwd.
partytreff is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2016, 09:15   #5
partytreff
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 20
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TommieNL Bekijk bericht
Ziet er goed uit kerel. Ben zelf zo'n 6 maand geleden bij hairworld istanbul geweest en is me erg goed bevallen! Ben blond dus was best zenuwachtig hoe het er uit zou gaan zien. Tot dusver behoorlijk tevreden!
Kan je ook die hairgrow pillen aanraden van Hairworld, was er zelf een beetje sceptisch over maar je haar wordt er echt dikker van als je iedere dag gebruikt!

Succes met je herstel!
Hey Tommie,

Mij is het ook wel goed bevallen. Nu afwachten of het resultaat ook zo gaat zijn. Ik gebruik zelf wel wat vitaminesupplementen zoals: Biotine, MSM, Haargroeitablet(De Tuinen), Saw Palmetto, Vitamine D en A tm Z(De Tuinen).

Hoeveel grafts zijn er bij jou getransplanteerd? Heb je ook de Circulation Threatment gehad?
partytreff is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2016, 15:00   #6
TommieNL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2015
Berichten: 19
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door partytreff Bekijk bericht
Hey Tommie,

Mij is het ook wel goed bevallen. Nu afwachten of het resultaat ook zo gaat zijn. Ik gebruik zelf wel wat vitaminesupplementen zoals: Biotine, MSM, Haargroeitablet(De Tuinen), Saw Palmetto, Vitamine D en A tm Z(De Tuinen).

Hoeveel grafts zijn er bij jou getransplanteerd? Heb je ook de Circulation Threatment gehad?
Hej Partytreff!
Bij mij hebben ze in totaal 3550 grafts geimplementeerd. ( in +- 9 á 10 uur tijd, was een lange zit )
Zouden er eerst 3500 worden maar mijn donorgebied had meer in zijn mars dan ze hadden gedacht dus hebben ze er 50 meer uitgehaald.
Zal straks even wat foto's plaatsen hoe het er nu bij mij uit ziet na iets meer dan 6 maanden.
Heb wel zon plasmaspuit ( nemen ze wat van je bloed af en gaat in zon soort centrifuge waarna ze het weer in je hoofdhuid spuiten, scheen er diep in te gaan zei mijn vriendin, voelde er zelf niks van )gekregen na de behandeling bedoel je dat met een circulation treathment?
Gebruik alleen de hairgrow voedingstabletten en de shampoo van golden nature, sinds 2 weken ook begonnen met 2 x per week pure koudgeperste arganolie ( als een soort wax ). Werkt ook goed tegen dat pluizige haar en je krijgt je ''glans'' terug van je haren. Het zou volgens velen ook actief haaruitval tegen gaan...We shall see

Hoe gaat het nu met je?
TommieNL is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2016, 15:18   #7
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TommieNL Bekijk bericht
Hej Partytreff!
Bij mij hebben ze in totaal 3550 grafts geimplementeerd. ( in +- 9 á 10 uur tijd, was een lange zit )
Zouden er eerst 3500 worden maar mijn donorgebied had meer in zijn mars dan ze hadden gedacht dus hebben ze er 50 meer uitgehaald.
Zal straks even wat foto's plaatsen hoe het er nu bij mij uit ziet na iets meer dan 6 maanden.
Heb wel zon plasmaspuit ( nemen ze wat van je bloed af en gaat in zon soort centrifuge waarna ze het weer in je hoofdhuid spuiten, scheen er diep in te gaan zei mijn vriendin, voelde er zelf niks van )gekregen na de behandeling bedoel je dat met een circulation treathment?
Gebruik alleen de hairgrow voedingstabletten en de shampoo van golden nature, sinds 2 weken ook begonnen met 2 x per week pure koudgeperste arganolie ( als een soort wax ). Werkt ook goed tegen dat pluizige haar en je krijgt je ''glans'' terug van je haren. Het zou volgens velen ook actief haaruitval tegen gaan...We shall see

Hoe gaat het nu met je?
Die plasmaspuit die je gekregen hebt is een PRP behandeling. Dit zou het herstel moeten bevorderen en zou voor een betere hergroei moeten zorgen.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2016, 15:43   #8
TommieNL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2015
Berichten: 19
Geslacht:
Ok!
Heb het idd even nagevraagd maar heb geen CT gehad omdat ze dat voornamelijk doen bij mensen met een erg slechte doorbloeding en volgens HWI had ik dat niet dus om verdere kosten te besparen niet gedaan. Wat op zich ook wel logisch klinkt.
TommieNL is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2016, 23:45   #9
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Komt wel goed, ik heb ook de FUE CT gehad omdat
mijn doorbloeding niet goed was. Heelt idd snel en als
het goed is beginnen je haren na 2,5 maand wel te groeien.




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door partytreff Bekijk bericht
Hey Crazy,

Tot nu toe wel goed. Geen schade aangericht het eerste week dat is belangrijk. De korstjes vallen langzaam weg. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat ontwikkelen. Heb ook de Circualtion threatment genomen dus ben benieuwd.
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2016, 21:09   #10
partytreff
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 20
Update dag 12

Update dag 12

Graag jullie mening....
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot_20160327-210329.jpg‎ (121,4 KB, 647x gelezen)
partytreff is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2016, 15:20   #11
TommieNL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2015
Berichten: 19
Geslacht:
ziet goed uit toch?
TommieNL is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2016, 11:37   #12
TommieNL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2015
Berichten: 19
Geslacht:
Heb wat fotos geupload gister bij mijn profiel dus dan heb je een idee van de vorderingen, maand, hergroei e.d. ( uiteraard kan dit per persoon verschillen )
TommieNL is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2016, 19:34   #13
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door partytreff Bekijk bericht
Update dag 12

Graag jullie mening....
Ik kan er nog niet echt over oordelen omdat je pas geleden behandeld bent en je haren nog erg kort zijn (waarschijnlijk vallen de haren nog uit ook).
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2016, 10:27   #14
partytreff
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 20
DAG 36 Update

Dag 36 Ziet er niet uit vind ik...voor mijn gevoel niet veel uitvallende haren op de kussen of in mijn handpalm gehad. Maar het ziet er niet uit op dit moment. Wat denken jullie?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20160420_101912.jpg‎ (140,1 KB, 577x gelezen)

Laatst gewijzigd door partytreff; 20 april 2016 om 10:30
partytreff is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2016, 11:51   #15
Blauwbaard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2014
Berichten: 87
Geslacht:
Maak je geen zorgen. Iedereen moet door die periode heen!
Blauwbaard is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.