Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 juli 2023, 20:23   #61
Ruudje
Ruudje
 
Geregistreerd: 21 juni 2021
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Als je hier wat langer rondhangt, Ruudje, zie je veel resultaten voorbij komen.
Ik heb ooit een gesprek gehad met Hidde (De Jong hier op het forum) en hij gaf toen zelf aan dat een verdichtingsbehandeling ALTIJD moeilijk is.

Dat is ook zo, maar dat had hij bij het consult wel even aan mogen geven (vind ik).
Ik heb alle resultaten doorgespit hier op het forum, nagenoeg allemaal heel positief over Esteworld en met goede resultaten. Ik kan me dus totaal niet vinden In jouw suggestieve opmerkingen.

Dat consult zijn we allemaal niet bij geweest ook he..
Bij mij is zeker en vast verteld.

Ik vind jou reacties alleen altijd wat sneu. Gaat altijd over Veldhoven, en waar je andere kan pakken doe je dat. Nogmaals deze jongen zit op 9 maanden.. geef hem dan eerlijk advies als een echte expert en zet je drang om negatief te praten even aan de kant.

Je bent zelf vast nog nooit in de kliniek van Esteworld geweest, dus doe aub niet alsof je alles weet over hun werkwijze. Iedereen die weet hoe Esteworld werkt en hier op dit forum leest weet dat ze altijd tot een goede oplossing komen en goede resultaten behalen, dus hou je suggestieve en slecht onderbouwde uitlatingen aub voor je. Want zo laat je je wel echt kennen hoor..
Ruudje is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2023, 21:32   #62
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Wat een miscommunicatie tussen een patient en kliniek allemaal kan veroorzaken. Dit topic spant toch echt de kroon
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2023, 10:38   #63
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruudje Bekijk bericht
Ik heb alle resultaten doorgespit hier op het forum, nagenoeg allemaal heel positief over Esteworld en met goede resultaten. Ik kan me dus totaal niet vinden In jouw suggestieve opmerkingen.

Dat consult zijn we allemaal niet bij geweest ook he..
Bij mij is zeker en vast verteld.

Ik vind jou reacties alleen altijd wat sneu. Gaat altijd over Veldhoven, en waar je andere kan pakken doe je dat. Nogmaals deze jongen zit op 9 maanden.. geef hem dan eerlijk advies als een echte expert en zet je drang om negatief te praten even aan de kant.

Je bent zelf vast nog nooit in de kliniek van Esteworld geweest, dus doe aub niet alsof je alles weet over hun werkwijze. Iedereen die weet hoe Esteworld werkt en hier op dit forum leest weet dat ze altijd tot een goede oplossing komen en goede resultaten behalen, dus hou je suggestieve en slecht onderbouwde uitlatingen aub voor je. Want zo laat je je wel echt kennen hoor..
Leer eens rezen Ruudje....
En begin aub niet met dat mijn reacties sneu zijn met je 23 berichten, welke vrijwel allemaal over Esteworld gaan.
Ik ben hier om mijn ervaringen te delen en mensen te helpen.

Mijn topic vertelt het eerlijke verhaal over alle klinieken.
Er zijn meerdere goede klinieken. Daar reageer ik ook op (maar zover ben je met je onderzoek natuurlijk niet gegaan).
En nee...ik ben nog nooit in de kliniek in Turkije geweest. Dat wil ik ook graag zo houden (ieder zijn voorkeuren, he).

Maar wees eerlijk; Resultsten zoals FueGenix of Hasson & Wong laat zien, zie je nooit bij Esteworld.
Rechte haarlijnen, lage dichtheid, slechte communicatie....voldoende verhalen hier over Esteworld. Uiteraard zijn er ook positieve verhalen en goede resultaten van Esteworld. Dit meld ik dan ook zeker.
Maar toch....Een kliniek die een behandeling als ACELL aanbiedt....die kan je toch niet serieus nemen ?

En ja....ik heb PERSOONLIJK de beste ervaring met Veldhoven t.o.v. andere klinieken waar ik ben behandeld, maar wellicht anderen weer met andere klinieken.

Als ik kijk naar een 9 maanden resultaat waarbij je op 70 - 80 % zou moeten zitten, vind ik het resultaat alles behalve goed.
En mijn voorspelling is dat de dichtheid ook niet meer goed komt. In ieder geval niet veel hoger dan de 35 - 40 gr/cm2 die het nu is
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.

Laatst gewijzigd door HairExpert; 1 augustus 2023 om 11:19
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2023, 22:12   #64
haarbelangrijk2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 37
Geslacht:
Fijn om te lezen dat er veel mensen zijn die mn topic met belangstelling volgen.
Vraag me af of het dan normaal is om zo'n dichtheid te hebben. Valt dit ook onder 'garantie'? Als iemand tegen mij zegt zo hoog mogelijk dichtheid dan denk ik toch aan totaal iets anders.
haarbelangrijk2 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2023, 10:37   #65
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarbelangrijk2 Bekijk bericht
Fijn om te lezen dat er veel mensen zijn die mn topic met belangstelling volgen.
Vraag me af of het dan normaal is om zo'n dichtheid te hebben. Valt dit ook onder 'garantie'? Als iemand tegen mij zegt zo hoog mogelijk dichtheid dan denk ik toch aan totaal iets anders.
Zo hoog mogelijk is een ruim begrip en kunnen ze alle kanten mee op.

Aangezien het hier aangekaart is op het forum, zal Hidde (DeJong hier op het forum) het waarschijnlijk proberen op te lossen met een herstelbehandeling.
Is natuurlijk wel een sigaar uit eigen doos, want de grafts die niet zijn aangeslagen ben je wel kwijt.

Nadeel is alleen dat je waarschijnlijk tot 12 of zelfs 14 maanden moet wachten.
Dan wordt er pas gesproken over het eindresultaat.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2023, 12:38   #66
haarbelangrijk2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Zo hoog mogelijk is een ruim begrip en kunnen ze alle kanten mee op.

Aangezien het hier aangekaart is op het forum, zal Hidde (DeJong hier op het forum) het waarschijnlijk proberen op te lossen met een herstelbehandeling.
Is natuurlijk wel een sigaar uit eigen doos, want de grafts die niet zijn aangeslagen ben je wel kwijt.

Nadeel is alleen dat je waarschijnlijk tot 12 of zelfs 14 maanden moet wachten.
Dan wordt er pas gesproken over het eindresultaat.
Hoeveel zal een herstelbehandeling me kosten?

Een vriend van mij heeft namelijk ook dezelfde klacht bij dezelfde kliniek..
haarbelangrijk2 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2023, 20:44   #67
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Zo hoog mogelijk is een ruim begrip en kunnen ze alle kanten mee op.

Aangezien het hier aangekaart is op het forum, zal Hidde (DeJong hier op het forum) het waarschijnlijk proberen op te lossen met een herstelbehandeling.
Is natuurlijk wel een sigaar uit eigen doos, want de grafts die niet zijn aangeslagen ben je wel kwijt.

Nadeel is alleen dat je waarschijnlijk tot 12 of zelfs 14 maanden moet wachten.
Dan wordt er pas gesproken over het eindresultaat.
Welke grafts die niet aangeslagen zijn? Je doet nu alles voorkomen alsof er slecht is getransplanteerd. Het enige wat je veroorzaakt is dat de relatie tussen patient en de kliniek verslechterd.

Als blijkt dat het resultaat nog steeds slecht is na 12 maanden dan zal er een oplossing gevonden moeten worden. Verder is er niks aan de hand naar mijn mening. Laten we niet in de overdrijf modus gaan.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2023, 02:04   #68
Bills
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2016
Berichten: 28
Geslacht:
8 jaar geleden ook behandeld bij esteworld. Resultaat was redelijk, zeker niet top. Wat ik toen niet besefte is dat ze met mijn donor gedeelte wel fouten hebben gemaakt. Veelste dicht bij elkaar eruit gehaald waardoor je het helaas toch wel een beetje ziet, dit had veel netter en beter gekund. .

Over de handelswijze, heel eerlijk nu ik erop terug kijk was het heel onpersoonlijk. Toch wel lopende band werk waar hele jonge meiden toen eigenlijk al het werk deden. Vanuit Esteworld nederland zelf nooit een appje of belletje gehad. Maar goed misschien had ik ook zelf het initiatief kunnen nemen hierin.

Zeg niet dat het slecht was allemaal maar zal er geen 2e behandeling nemen.
Bills is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2023, 09:11   #69
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bills Bekijk bericht
8 jaar geleden ook behandeld bij esteworld. Resultaat was redelijk, zeker niet top. Wat ik toen niet besefte is dat ze met mijn donor gedeelte wel fouten hebben gemaakt. Veelste dicht bij elkaar eruit gehaald waardoor je het helaas toch wel een beetje ziet, dit had veel netter en beter gekund. .

Over de handelswijze, heel eerlijk nu ik erop terug kijk was het heel onpersoonlijk. Toch wel lopende band werk waar hele jonge meiden toen eigenlijk al het werk deden. Vanuit Esteworld nederland zelf nooit een appje of belletje gehad. Maar goed misschien had ik ook zelf het initiatief kunnen nemen hierin.

Zeg niet dat het slecht was allemaal maar zal er geen 2e behandeling nemen.
you get what you pay for. we zien gelukkig hele mooie resultaten van esteworld maar de soort kliniek maakt het dat het gewoon een transplantatiefabriek is waar genoeg niet goede resultaten worden afgeleverd.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2023, 10:30   #70
Ruudje
Ruudje
 
Geregistreerd: 21 juni 2021
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Zo hoog mogelijk is een ruim begrip en kunnen ze alle kanten mee op.

Aangezien het hier aangekaart is op het forum, zal Hidde (DeJong hier op het forum) het waarschijnlijk proberen op te lossen met een herstelbehandeling.
Is natuurlijk wel een sigaar uit eigen doos, want de grafts die niet zijn aangeslagen ben je wel kwijt.

Nadeel is alleen dat je waarschijnlijk tot 12 of zelfs 14 maanden moet wachten.
Dan wordt er pas gesproken over het eindresultaat.
Meneer expert, wellicht moet je nog eens goed kijken..er zijn helemaal geen 9 maanden fotos gepost enkel 6 maanden. Je reactie is onzin. Je gaat zo op in de drang om te veroordelen dat je wat in de war bent wellicht.

Acell heb ik gedaan, ben er heel blij mee, mijn kruin is er door dicht getrokken. Kijk, dat is een echte persoonlijk ervaring. Jij kraakt alleen maar af terwijl je het zelf geeneens hebt gedaan.
Een simpele google leert dat veel Amerikaanse, en zeker niet de minste, ook acell uitvoeren. Dat is ook niet zomaar.

Meer dan 99% van de verslagen over esteworld zijn positief. Je kan lullen wat je wil mensen vinden zelf alle topics hier wel.
Ruudje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2023, 10:32   #71
Ruudje
Ruudje
 
Geregistreerd: 21 juni 2021
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Welke grafts die niet aangeslagen zijn? Je doet nu alles voorkomen alsof er slecht is getransplanteerd. Het enige wat je veroorzaakt is dat de relatie tussen patient en de kliniek verslechterd.

Als blijkt dat het resultaat nog steeds slecht is na 12 maanden dan zal er een oplossing gevonden moeten worden. Verder is er niks aan de hand naar mijn mening. Laten we niet in de overdrijf modus gaan.
Helemaal mee eens! Belachelijk wat hij hier altijd doet. Suggestief en manipulerend.
Ruudje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2023, 10:32   #72
Ruudje
Ruudje
 
Geregistreerd: 21 juni 2021
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bills Bekijk bericht
8 jaar geleden ook behandeld bij esteworld. Resultaat was redelijk, zeker niet top. Wat ik toen niet besefte is dat ze met mijn donor gedeelte wel fouten hebben gemaakt. Veelste dicht bij elkaar eruit gehaald waardoor je het helaas toch wel een beetje ziet, dit had veel netter en beter gekund. .

Over de handelswijze, heel eerlijk nu ik erop terug kijk was het heel onpersoonlijk. Toch wel lopende band werk waar hele jonge meiden toen eigenlijk al het werk deden. Vanuit Esteworld nederland zelf nooit een appje of belletje gehad. Maar goed misschien had ik ook zelf het initiatief kunnen nemen hierin.

Zeg niet dat het slecht was allemaal maar zal er geen 2e behandeling nemen.
Ik zag idd dat jij één van weinige was met een wat minder resultaat bij esteworld de afgelopen 10 jaar hier op het forum. Uiteraard balen voor je!

Het is wel 8 jaar geleden. Dat van fabriek ect herken ik totaal niet meer, was het toen zo dan is dat nu ieder geval al jaren niet meer zo. Tijdens mijn behandeling en wat je hier leest in de reviews van afgelopen jaren. Juist heel persoonlijk en veel aandacht.
Ruudje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2023, 10:44   #73
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Dit topic spant wel echt de kroon.
Haarbelangrijk zit op 9 maanden. Zijn laatste foto's hier zijn idd van 6 maanden.
Iedereen valt er nu overheen maar er zijn gewoon nog maanden te gaan tot een eindresultaat.
Laten we tot die tijd haarbelangrijk vooral niet zo ongerust maken met uitlatingen die nog helemaal niet van toepassing zijn. Ik vind het best erg wat hier gebeurt.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2023, 20:42   #74
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruudje Bekijk bericht
Meneer expert, wellicht moet je nog eens goed kijken..er zijn helemaal geen 9 maanden fotos gepost enkel 6 maanden. Je reactie is onzin. Je gaat zo op in de drang om te veroordelen dat je wat in de war bent wellicht.

Acell heb ik gedaan, ben er heel blij mee, mijn kruin is er door dicht getrokken. Kijk, dat is een echte persoonlijk ervaring. Jij kraakt alleen maar af terwijl je het zelf geeneens hebt gedaan.
Een simpele google leert dat veel Amerikaanse, en zeker niet de minste, ook acell uitvoeren. Dat is ook niet zomaar.

Meer dan 99% van de verslagen over esteworld zijn positief. Je kan lullen wat je wil mensen vinden zelf alle topics hier wel.
Kritisch zijn wordt meteen gezien als aanval.

Maar goed....we zullen de foto's afwachten
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.

Laatst gewijzigd door HairExpert; 5 augustus 2023 om 20:52
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2023, 20:53   #75
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Welke grafts die niet aangeslagen zijn? Je doet nu alles voorkomen alsof er slecht is getransplanteerd. Het enige wat je veroorzaakt is dat de relatie tussen patient en de kliniek verslechterd.

Als blijkt dat het resultaat nog steeds slecht is na 12 maanden dan zal er een oplossing gevonden moeten worden. Verder is er niks aan de hand naar mijn mening. Laten we niet in de overdrijf modus gaan.
Volgens mij staat is de hele zin geformuleerd als een grote ALS

Zoals eerder vermeld....we wachten af.
Maar diegene die al eerder een FUE hebben gehad weten dat er na 9 maanden geen spectaculaire verbeteringen meer optreden.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.