Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 februari 2018, 21:29   #1
N.alhamdulillah
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2018
Berichten: 4
Geslacht:
Yasminpil tegen AGA

Beste allen,

Ik ben een jongedame van 26 jaar. Ik heb AGA en de dermatoloog heeft mij 3 dingen voorgeschreven: de Yasminpil, Minoxidil 5% en Trix basic alpha. Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die de Yasminpil slikken tegen AGA en of het effectief is? Ik google me rot en toch kom ik bijna nergens de Yasminpil tegen voor mensen met AGA. Ik vraag me dan af of het wel echt effectief is?
N.alhamdulillah is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2018, 12:02   #2
Haardil-emma
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2016
Berichten: 129
Geslacht:
Hoi

Deze pil staat inderdaad bekend dat het kan helpen om de haaruitval af te remmen.
Zelf heb ik ook een aantal jaar deze pil met succes geslikt.
Op een gegeven moment werkte het niet meer voor mij.

groetjes
Haardil-emma is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2018, 20:04   #3
RaspberryFields
HaarWeb lid
 
RaspberryFields's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 november 2017
Berichten: 13
Geslacht:
Hoi, de Yasmin pil staat inderdaad in het lijstje van de aanbevolen pillen tegen AGA. Aan de naam van Trix basic alpha kan ik zien dat we het lijstje ook van dezelfde kliniek hebben . Ook ik ben daar vrij recent geweest. Misschien kun je, naast Google, ook op dit forum zoeken met de zoekfunctie? En ook op Engelstalige fora is volgens mij wel het een en ander te vinden.

Ik heb zelf geen ervaring met de Yasmin pil. Dus misschien moet ik uberhaupt niet reageren . Maar ik wil toch even zeggen dat zelfs de 'goede pillen' andere effecten kunnen hebben. Ik ben zelf op de Diane gezet, wat voor AGA zo'n beetje de beste pil zal moeten zijn. Toch zit ik nu minstens in/na een TE shed periode (of wellicht verergering van de AGA). Waardoor mijn haar op dit moment echt alleen maar slechter is geworden, helaas. Het zijn uiteindelijk toch hormonen, en ieder lichaam reageert daar anders op, helaas. Iets wat ik zelf van te voren in ieder geval niet had verwacht.

Hiermee wil ik overigens niet de Yasmin afraden ofzo! Maar houdt er rekening mee dat het ook anders kan lopen, dan dat je misschien verwacht. Puur ter overweging Goed dat je research doet. Succes met de keuze!

Laatst gewijzigd door RaspberryFields; 23 februari 2018 om 20:07
RaspberryFields is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.