Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 maart 2005, 12:25   #1
Amber79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 14
Hoe is het met....???

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en als ik de verschillende onderwerpen lees, dan zie ik dat verschillende mensen reeds een laser/IPL of ELOS behandeling zijn gestart. Waar ik nu ontzettend benieuwd naar ben, is het resultaat cq de voortgang bij deze mensen op dit moment!!
Dus bij deze: Hoe is het nu met de mensen die onder behandeling zijn??? Ondervinden zij resultaat, zijn ze al verlost van hun haar, slaat de behandeling niet aan, werkt hij juist heel goed?
Groetjes, Amber
Amber79 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2005, 12:40   #2
Amber79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 14
Niemand die me iets kan vertellen?? Amber
Amber79 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2005, 19:42   #3
Judith N.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2005
Berichten: 3
Ja, jammer dat er niet zoveel over laserbehandeling gesproken wordt op de site alleen bobbeltje heeft wat over haar ervaring verteld bij het vorige onderwerp. Ik hoop dat er meer mensen zijn die hier iets over kunnen vertellen, ik snak naar informatie van mensen die uit ervaring spreken!
Judith N. is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2005, 18:18   #4
Tannie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 15
tips/ervaringen

Beste amber79 en overige lotgenoten,

Als je net nieuw bent op het web is het begrijpelijk dat het even zoeken is naar ervaringen van mensen....
Persoonlijk ben ik daar ook het meest nieuwsgierig naar. Mensen die zich laten behandelen komen daar vaak niet voor uit(in het dagelijks leven), Vandaar dat dit forum uitkomst kan bieden...
Gellof niet in rollers en creme's die de haren defenitief verwijderen. Dat zijn echte fabeltjes. Als het zo makkelijk was?

Lees mijn ervaring met de ELOS techniek onder ( reply bericht voor Esmerguzeli: heluuuuup flits....!)Daar heb ik een en ander gezegd over mijn ervaring. Tot nu toe drie behandelingen gehad en en zijn echt kale plekken te zien.
De haarzaak/follikel wordt voorgoed vernietigd!!!Wat weg is komt ook niet meer terug.

Lees ook de mail en uitgebreide informatie van Donna. Zij en haar vriendin werken in Den Haag met de ELOS.
Kijk op de site www.trangomedicals.nl en lees over de ELOS-techniek.

Uitsluiten van een hormonale afwijking is de eerste stap bij overbeharing waar dan ook!!!! Verwijsbrief vragen via je huisarts voor het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Bij mij was alles inorde, dus de endrocinoloog zei doodleuk dat ik moest gaan laseren...Nou mooi dat ik dat niet heb gedaan want die kliniek is opgeheven(was notabene verbonden met een algemeen ziekenhuis).

Speur goed rond op dit forum...informatie over IPL is er te over...ook op websites...
Over ELOS is minder te vinden , maar ik ben er echt over te spreken!!



Succes verder!

Tannie
Tannie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2005, 19:10   #5
aaliyah
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2004
Berichten: 4
hoi allemaal

ik ben al tijdje onder Elos behandeling..in Korpos in Den haag en ben hier uiterst over te spreken....HEt werkt echt!! als je donkere haren hebt....elke keer blijven er weer minder haren over....kan ervanuitgaan dat steeds 33% van de haren die je hebt...vernietigd worden..

Ik ben zo blij dat ik hieraan begonnen ben....en helemaal dat ik in Den Haag bij KOrpos de behandeling ben gaan doen...want ze leveren superkwaliteit en zijn zo aardig... het is gewoon zelfs leuk om erheen te gaan...ze zijn ook een van de goedkoopste...ik zou als ik jullie was.een kijkje nemen op hun site..en echt voor de Elos behandeling gaan..het is helemaal veilig...en doeltreffend..

ja ik kan niets negatiefs zeggen..omdat ik niets negatiefs heb...om te zeggen...alleen maar postieve dingen....Ik ben zo blij dat dit apparaat bestaat en eindelijk...van die haargroei afkom...

ik denk dat ik wel weer genoeg heb gezegd...

groetjes aaliyah
aaliyah is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2005, 18:48   #6
Blue-D
Not so blue :)
 
Blue-D's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 134
Ik ben sinds een jaar bezig met laser behandeling in het ziekenhuis. Het gaat goed! wel pijnlijk nog steeds. Ik werd verteld dat het geen pijn doet..nou de eerste keer heb ik mijn tranen niet kunnen tegenhouden van de pijn. Het voelde erg pijnlijk en mijn huid was die 2 dagen vol blaren..maar nu gaan de blaren de volgende dag weg. Ook kan ik tijdens de behandeling en daarna verbrande haar ruiken!
Maar mijn gezicht heeft nu veel minder haar en op somige plekken geen. Dit vind ik prettig dat ik niet meer zo vaak wrede opmerkingen krijg daarover. De verzekering vergoedt de behandelingen..dus financieel valt het ook mee tot nu toe. Maar ik hoor dat Elos beter is dan laser..maar dat wil ik nog even goed uitzoeken hoe het zit..want op korte termijn werkt het voor me goed..maar ik wil niet voor verrasingen staan over in de toekomst hierdoor. En ik weet niet of de verzekering ELOS ook vergoedt. dat zou ik moeten uitzoeken ook.
__________________
Intern:
lekker gezond en gevarieerd eten (vegetarisch)
water drinken (1,5 liter per dag)
Lijnzaadolie toegevoegd aan mijn dieet (1 eetl/dag) (aug 06)

Extern:
Rozemarijn shampoo (maart 06) gestopt
Rooscure (april 05) overgestapt op:
2% ketconazol hoofdgel (sep 06)
30 minuten sporten per dag.

Situatie:
Op dit moment tevreden!

Laatst gewijzigd door Blue-D; 26 april 2005 om 08:21
Blue-D is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2005, 17:20   #7
Amber79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 14
Hallo!
Tannie, Aaliyah en Blue-D, bedankt voor jullie reactie! Echt goed om te horen hoe het anderen vergaat met behandelingen. Ik zal ook mijn nieuwe stappen vertellen.
Ik ben twee weken geleden voor het eerst naar Korpos geweest. Ik kwam ze tegen op dit forum en was ook enthousiast na het lezen van de berichten (en hun eigen site)....
Ik vond het superspannend om te gaan. Ik loop al heeeel wat jaartjes rond met het idee, maar ik durfde toch telkens de stap niet te zetten. Het grappige is dat nu ik eindelijk ga beginnen, ik tot de conclusie kom dat ik mezelf de laatste jaren steeds meer ben gaan accepteren (bij lange na niet helemaal, maar een begin moet er zijn).....
De intake duurde een klein uurtje. Ik moest een vragenlijst beantwoorden over medische kwesties etc en vervolgens werd het te behandelen gebied gefotografeerd. Het proefoppervlak werd opgedeeld in drie vlakken en geschoren. Daarna werd er per per gebiedje een andere instelling uitgeprobeerd, na aanleiding van wat voormetingen (die iets over mijn huidtype zeiden en de instellingen die daarvoor konden worden gebruikt, meen ik).
Na twee weken zouden nu de haartjes (althans een deel ervan) uit kunnen gaan vallen. Maar wat gebeurde er bij mij? Na een week ging ik eens voelen (licht trekken) en reeds toen kon ik al een stel haartjes eruit halen!! Ik weet dus niet of dit goed is, want ik dacht dat het beter was als er een langere tijd tussen de behandeling en het uitvallen zat! Weet iemand dit? Ik ga het nog navragen bij Korpos.
Nou, dan ga ik verder afwachten wat er gaat gebeuren, ik ben erg benieuwd. Over drie maanden heb ik weer een afspraak om te zien hoe het er voor staat en hoe we verder gaan!
Groetjes, Amber
Amber79 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2005, 12:46   #8
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Hallo,

Ik weet niet exact t verschil tss Korpos en Elan, maar als je blonde haren hebt, helpt geen lasertherapie.

Ik heb het gedaan op mijn armen maar dat heeft na 8 behandelingen bij bijna een jaar verder dus, geen enkel resultaat gehad, aangezien ze te weinig pigment bevatten.

Wat die blaren betreft; normaal gezien kjan dat niet; hebben ze onmiddelijk na het laseren wel het koelapparaat gebruikt? Want indien ze dat niet doen verbrandt je huid eigenlijk, en is zeer slecht. (Veel centra willen dat koelapparaat neit aanschaffen aangezien dat zeer duur is en ze er vaak het nut niert van inzien, maar indien je erna niet koelt heb je kans op blijvende littekens en verbrandde huid.

Dus informeer je goed voor je ergens naar toe gaat. In Veldhoven zit er een centrum dat goed werkt en volgens de juiste methode, zeer vriendelijek mensen, kan ik zeker aanraden. (Behalve als je net als ik blonde overbeharing hebt.)

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2005, 12:40   #9
Floppid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2005
Berichten: 7
ik ben op zoek naar een goed centrum in de buurt van Eindhoven en ik ben benieuwd naar dit centrum in Veldhoven. Heb je een naam voor me en evt. een indicatie van de prijzen daar??
Floppid is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2005, 10:30   #10
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Floppid
ik ben op zoek naar een goed centrum in de buurt van Eindhoven en ik ben benieuwd naar dit centrum in Veldhoven. Heb je een naam voor me en evt. een indicatie van de prijzen daar??
Hey floppid.

Oei, het is al 6 jaar geleden. ik zal mijn best doen iets te vinden, in ieder geval is het een centrum met verschillende soorten lasers en andere behandelingen die ze daar deden, de behandelend man (arts?) is erg aardig. Ik kan het zeker aanraden. Zogauw ik het adres vind laat ik je iets weten.

Je kunt ook een mailtje naar mijn emailadres sturen, heb ik meteen dat van jou en is het makkelijker reageren.
Marte is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.