Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 juli 2004, 21:08   #16
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker
Hoe oud ben je Eminem, als ik vragen mag en wat is je haarstatus?
Ik ben 29 jaar.Mijn haar ziet er gewoon niet uit........bovenop is het helemaal dunnend en aan de voorkant begint het te kalen.Dan had ik dit liever bij de kruin gehad, valt wat minder op.
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:12   #17
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eminem
Ik ben 29 jaar.Mijn haar ziet er gewoon niet uit........bovenop is het helemaal dunnend en aan de voorkant begint het te kalen.Dan had ik dit liever bij de kruin gehad, valt wat minder op.
Oh ja, de tranen springen gewoon in mijn ogen van woede als ik in de spiegel kijk.Deze woede is onbeschrijfbaar, behalve de depressie maakt het mezelf ook zeer agressief.
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:13   #18
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eminem
Ik ben 29 jaar.Mijn haar ziet er gewoon niet uit........bovenop is het helemaal dunnend en aan de voorkant begint het te kalen.Dan had ik dit liever bij de kruin gehad, valt wat minder op.
29??? Dat is geen uitzonderlijke leeftijd om met een kale kop te lopen, niet dat je daar wat aan hebt. Ik zie zat gasten van eind 20, begin 30 met een kale kop [en toch een vriendin]. Ik dacht eigenlijk dat begin 20 was.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:16   #19
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker
29??? Dat is geen uitzonderlijke leeftijd om met een kale kop te lopen, niet dat je daar wat aan hebt. Ik zie zat gasten van eind 20, begin 30 met een kale kop [en toch een vriendin]. Ik dacht eigenlijk dat begin 20 was.
Nou, 29 jaar is ook te jong om al kalend rond te lopen.
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:17   #20
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker
Nee, in de eerste plaats doe ik het voor mezelf. Van kaalheid kan je best een beetje onzeker worden, en een kale kop staat toch een stuk beter bij iemand met een afgetraind lichaam dan een iel mannetje. Een beter zelfbeeld slaat ook weer over op de vrouwtjes en dus meer aanspraak. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik een vrouw zou willen die enkel voor de looks gaat, absoluut niet.
Dus iemand die niet afgetraind is, is direct een iel mannetje? En dan nog, het is uiteraard zeer persoonlijk bij je wat voor soort look vindt staan. Maar je hebt natuurlijk gelijk dat een positief zelfbeeld aantrekkelijk maakt. Dus wanneer je schijt hebt aan je haaruitval, dan heeft je zelfbeeld daar zeker niet onder te lijden.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:20   #21
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker
29??? Dat is geen uitzonderlijke leeftijd om met een kale kop te lopen, niet dat je daar wat aan hebt. Ik zie zat gasten van eind 20, begin 30 met een kale kop [en toch een vriendin]. Ik dacht eigenlijk dat begin 20 was.
Mee eens, 29 jaar en dan zulke problemen hebben met je haaruitval? Ook ik verwachtte eigenlijk dat je dan begin 20 zou zijn. Dan kan ik mij de frustratie enigszins voorstellen.

Maar Haarzoeker, nu stigmatiseer je weer door te zeggen "en toch een vriendin". Alsof haar een sleutel is tot succes. Ik ken genoeg kale/kalende jongens/mannen waarvan geen enkele problemen heeft bij het zoeken/vinden van een vriendin. Het komt nog niet eens in ze op dat hun kaalheid een belemmerende factor zou zijn.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:32   #22
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Om even het verhaal af te maken van die persoon met die belachelijke comb over.Normaal gesproken bij een comb over word een zijkant langer gelaten en over de kale scalp gekamt, maar die gast die ik zag had juist de achterkant langer gelaten en helemaal naar voren gekamt over de gehele gladde bovenkant.Voor het eerst dat ik zo een comb over heb gezien ....................
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:35   #23
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eminem
Om even het verhaal af te maken van die persoon met die belachelijke comb over.Normaal gesproken bij een comb over word een zijkant langer gelaten en over de kale scalp gekamt, maar die gast die ik zag had juist de achterkant langer gelaten en helemaal naar voren gekamt over de gehele gladde bovenkant.Voor het eerst dat ik zo een comb over heb gezien ....................
Wel origineel dan .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:38   #24
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Wel origineel dan .
Dat is een feit.Je moet er maar op komen.
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:48   #25
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eminem
ik denk dat ik er een eind aan maak mag het zover komen....
beste eminem, wilde alleen maar zeggen dat ik hoop dat je dat nooit zult doen. bedenk dat wij hier op 't forum graag naar je verhalen luisteren en je altijd willen helpen als dat nodig is. We nemen je problemen ook echt wel serieus dus we weten hoe je je voelt...

misschien dat dat op de lange termijn wat gaat helpen.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:53   #26
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
beste eminem, wilde alleen maar zeggen dat ik hoop dat je dat nooit zult doen. bedenk dat wij hier op 't forum graag naar je verhalen luisteren en je altijd willen helpen als dat nodig is. We nemen je problemen ook echt wel serieus dus we weten hoe je je voelt...

misschien dat dat op de lange termijn wat gaat helpen.
Bedankt, ik hoop ook dat het wat zal helpen.
I.i.g is dit veel en veel beter als mijn klote psychiater met een volle haardos.
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 21:59   #27
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eminem
Bedankt, ik hoop ook dat het wat zal helpen.
I.i.g is dit veel en veel beter als mijn klote psychiater met een volle haardos.
Ja, ik kan me voorstellen dat het niet zo gunstig werkt om tegen iemand met een volle bos haar te moeten vertellen dat je met je kaalheid zit. Ook ik hoop dat je niet overgaat tot zelfmoord. Probeer juist leuke dingen te halen uit de dingen waarin je uitblinkt.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 22:08   #28
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ja, ik kan me voorstellen dat het niet zo gunstig werkt om tegen iemand met een volle bos haar te moeten vertellen dat je met je kaalheid zit. Ook ik hoop dat je niet overgaat tot zelfmoord. Probeer juist leuke dingen te halen uit de dingen waarin je uitblinkt.
Kijk, als ik op 2pac zou lijken had ik geen enkel probleem om kaal te zijn.Bij hem staat dit, maar bij mij totaal niet.Overigens heb ik weinig dingen waar in ik uit blink.Oh ja, in het verleden was dit vrouwen versieren, maar dit is helaas verleden tijd.....
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 23:34   #29
Kees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2001
Berichten: 4
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eminem
Kijk, als ik op 2pac zou lijken had ik geen enkel probleem om kaal te zijn.Bij hem staat dit, maar bij mij totaal niet.Overigens heb ik weinig dingen waar in ik uit blink.Oh ja, in het verleden was dit vrouwen versieren, maar dit is helaas verleden tijd.....
Eminem, Waarom staat het jou niet? Wat is er dan precies aan de hand met jouw hoofd? En hoe kunnen we je helpen?
Kees is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2004, 00:00   #30
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kees
Eminem, Waarom staat het jou niet? Wat is er dan precies aan de hand met jouw hoofd? En hoe kunnen we je helpen?
Mijn hoofd heeft gewoon niet de juiste vorm voor een kaalgeschoren hoofd.
Helaas, maar waar..........
Eminem is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.