Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 30 mei 2014, 00:06   #481
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
*verwijderd*
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.

Laatst gewijzigd door dZinee; 30 mei 2014 om 00:06 Reden: stomme opmerking
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2014, 00:13   #482
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Lopen er trouwens nog inkoop-acties? Denk dat als je in grote hoeveelheden besteld je flinke korting kan krijgen?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2014, 09:52   #483
sjakie4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2009
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjakie4 Bekijk bericht
Zijn er ook mensen die side effects ondervinden van RU58841?

Ik ben bang nl dat RU58841 niet geheel risicoloos is. Een Frans bedrijf heeft het ooit willen registreren als geneesmiddel maar is tijdens de Clinical Trial fase gestopt en heeft niet meer verder doorgezet. Tijdens de Clinical Trials testen ze effectiviteit en veiligheid. Effectief genoeg om te kunnen registreren is RU volgens mij wel, dus ben bang dat het aan de veiligheid ligt. Dat is eigenlijk wat mij ervan weerhoud dit ook te proberen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Interessante opmerking Sjakie, heb je hier misschien meer informatie over? Link?
In de links hieronder een artikel met info over de clinical trials die zijn uitgevoerd (maar resultaten niet gepubliceerd) en 2x de aanvraag/registratie van de clinical trials. Dat is alweer vele jaren terug, maar op dit moment nog geen vorderingen. Clinical trials kosten tonnen en jaren aan investering. Dit traject ga je alleen in als je echt gelooft in het middel en stop je niet zomaar: dan is er een hoop geld/tijd verloren. Toch zijn ze ermee gestopt. Effectief is het middel wel (iig effectief genoeg om een significante verbetering aan te tonen bij een grote groep mensen t.o.v. een controlegroep), dus ik vermoed dat er iets met de veiligheid is...

http://www.mypcos.info/1/treatments/...etic-alopecia/
http://www.controlled-trials.com/ISRCTN71083772/
http://www.controlled-trials.com/ISRCTN49873657/

Ook op andere buitenlandse fora wordt dit onderwerp besproken. Op bijv hairlosshelp.com had ik het als eerste gevonden..
__________________
- na 7 jaar fina gebruik gestopt -
- nu 2x per dag 5% minoxidil -

Laatst gewijzigd door sjakie4; 1 juni 2014 om 14:18 Reden: aanvullende info
sjakie4 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2014, 18:28   #484
sjakie4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2009
Berichten: 17
Maar ... ondervindt dus niemand bijwerkingen?

Ik lees in dit thread genoeg over lotgenoten die RU58841 testen, met al dan niet positieve resultaten. Maar lees niets over bijwerkingen..
__________________
- na 7 jaar fina gebruik gestopt -
- nu 2x per dag 5% minoxidil -
sjakie4 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2014, 19:58   #485
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjakie4 Bekijk bericht
Maar ... ondervindt dus niemand bijwerkingen?

Ik lees in dit thread genoeg over lotgenoten die RU58841 testen, met al dan niet positieve resultaten. Maar lees niets over bijwerkingen..
Meeste die bijwerkingen krijgen fina gerelateerde sides als dit zo is. Ik zelf ondervind ze gelukkig niet.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2014, 22:53   #486
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
Ik zou ook graag RU proberen...
Maar omdat ik niet zo'n zin heb om heel het zooitje zelf te maken, heeft het dan nut om de 50ml solution 2 flesjes van te kopen en deze te proberen...?

Zal ik er dan enig effect mee ervaren? Weet niet goed hoe lang ik er mee doe... En of ik het dan om de dag 1 keer moet gebruiken en de andere dagen minox ofzo.

Fina en minox geven me stabilisatie, maar geen hergroei

Bart
__________________
Mijn regime:
Smorgens: Minoxidil 5% (sinds 01/03/'07)
Savonds: Minoxidil 5% + 1mg Finasteride/dag (sinds December 2008)
2x per week: Dermaroller 1mm i.c.m Minoxidil 5%
Savonds: 15% Minoxidil ipv de 5% (sinds januari 2015)

Status:
Haaruitval stabieler. Nieuwe donshaartjes.
Freak out is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2014, 10:09   #487
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Hoe vaak gebruiken jullie RU per week ?
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2014, 10:48   #488
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freak out Bekijk bericht
Ik zou ook graag RU proberen...
Maar omdat ik niet zo'n zin heb om heel het zooitje zelf te maken, heeft het dan nut om de 50ml solution 2 flesjes van te kopen en deze te proberen...?

Zal ik er dan enig effect mee ervaren? Weet niet goed hoe lang ik er mee doe... En of ik het dan om de dag 1 keer moet gebruiken en de andere dagen minox ofzo.

Fina en minox geven me stabilisatie, maar geen hergroei

Bart
Proberen is ervaren. Je kunt niet zeggen of pre made RU werkt of zelfgemixte. Ook doseringen en sterkte is persoons afhankelijk. Je zult dus voor jezelf dingen moeten uitvogelen en proberen is de enige manier hoe je erachter komt.

Laatst gewijzigd door Reet; 6 juni 2014 om 10:53
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2014, 10:55   #489
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Hoe vaak gebruiken jullie RU per week ?
2x per dag
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2014, 13:12   #490
Jhan-air
HaarWeb lid
 
Jhan-air's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2012
Berichten: 157
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Hoe vaak gebruiken jullie RU per week ?
1 keer per week doe ik het dan (in de ochtend).
__________________
Finasteride sinds Juni 2012
Minoxidil sinds November 2012
Jhan-air is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2014, 12:10   #491
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Ik heb van iemand van haarweb lid DualGen-5 overgenomen, om te proberen of de RU er beter in wordt opgelost. Een beetje schudden met het flesje en helemaal kraak helder in een dag echt super simpel …

3gram Ru in 60ml / 5ml in een spuitje per keer..

Was niet helemaal tevreden met de oplossing in FOLIGAIN.N5® 5% MINOXIDIL, verder wel goed spul van FOLIGAIN, maar niet om te mengen.
Nu een jaar bezig en nog steeds ontdek ik kleine haartjes, even aanzien of ze ook langer worden ..

Even wachten nog even wachten …

Laatst gewijzigd door lounge; 14 juni 2014 om 12:12
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2014, 15:34   #492
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
Korte update. Ik gebruik RU/minox combi 7% en duta nu 4 maanden. RU 1 keer per dag direct na douchen, Duta 2 keer per week. Het lijkt erop alsof ik voor het eerst in 8 jaar stabiliteit heb. Ik ben daarom nog wat voorzichtig in mijn uitspraken, want na toch vele dingen geprobeerd te hebben in het verleden had ik weinig hoop dat het bij mij aanslaat.

In het verleden heb ik lange periodes duta (dagelijks) of fina (dagelijks) en dat afwisselend in combinatie met minox, haarwebtopical (versie 2 a 3 denk ik) etc gebruikt. Het mocht niet baten.

Aangezien ik in het verleden Duta al eens intensiever heb gebruikt (7 keer per week ipv 2 keer per week), lijkt RU wel degelijk baat bij stabilisatie te hebben. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik nu 6 jaar ouder ben, waardoor mogelijk natuurlijke levels dht wat minder hoog zijn dan voorheen en het nu wel onderdrukt kan worden door deze combinatie.

Ik maak nu trouw foto's, dus termijn moet stabilisatie of hergroei uitwijzen. Haar lijkt dikker en heb nu voor periode van 3 weken significant minder haren in mijn hand als ik gel in mijn haar doe. We zullen zien!
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2014, 15:35   #493
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
Ik heb van iemand van haarweb lid DualGen-5 overgenomen, om te proberen of de RU er beter in wordt opgelost. Een beetje schudden met het flesje en helemaal kraak helder in een dag echt super simpel …

3gram Ru in 60ml / 5ml in een spuitje per keer..

Was niet helemaal tevreden met de oplossing in FOLIGAIN.N5® 5% MINOXIDIL, verder wel goed spul van FOLIGAIN, maar niet om te mengen.
Nu een jaar bezig en nog steeds ontdek ik kleine haartjes, even aanzien of ze ook langer worden ..

Even wachten nog even wachten …
Dit heb ik gemist. Waar haal je DualGen-5, wat kost het en waar wordt het normaal voor gebruikt?
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2014, 15:42   #494
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freak out Bekijk bericht
Ik zou ook graag RU proberen...
Maar omdat ik niet zo'n zin heb om heel het zooitje zelf te maken, heeft het dan nut om de 50ml solution 2 flesjes van te kopen en deze te proberen...?

Zal ik er dan enig effect mee ervaren? Weet niet goed hoe lang ik er mee doe... En of ik het dan om de dag 1 keer moet gebruiken en de andere dagen minox ofzo.

Fina en minox geven me stabilisatie, maar geen hergroei

Bart
Ik doe 1 ml per dag en ben nu 4 maanden bezig. Met 100ml kom je dus tot ongeveer 3 maanden. Waarschijnlijk weet je dan wel of het aanslaat. Wellicht beter om er nog 1 extra bij te nemen.

Mixen is trouwens echt kinderlijk eenvoudig, dus ik zou aanmoedigen om dat te doen, aangezien het aanzienlijk verschilt in kosten. Ik mix thuis iedere 2 weken weer even, kost 10 minuten als je even uitgevogeld hebt wat de beste wijze is.
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2014, 21:54   #495
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Jij mixt 1 maal per 2 weken? Hoe doe je dat? Gewoon in je minox ofzo? Hoe zit je dan met bewaren in die periode en hoe mix je dat terug?

Daarnaast ben ik heel nieuwschierig waar iedereen op dit moment zijn RU haalt.
Heb mijn spullen minimaal half jaar geleden besteld, maar begint nu op te raken.

Heb btw wel het idee dat ik stabiliteit heb bereikt (iig iets wat er op lijkt).
Alleen inhammen zijn wat teruggetrokken...die wil ik eigenlijk juist niet kwijt.
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.