Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 april 2012, 23:10   #16
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
Memeber, wat jij zegt slaat niet alleen nergens op, maar getuigt ook van een zeer matige intelligentie!

Als je jarenlang goede minoxidil (lees dr. Lee´s) hebt gebruikt, waarna je vervolgens met slechte of zelfs nepminoxidil te maken krijgt, kun je wel degelijk haaruitval krijgen. Het is eigenlijk hetzelfde als stoppen met minoxidil, maar ik vind het te treurig voor woorden dat ik dat nog uit moet leggen....

Hoe dan ook, wees voorzichtig met Genhair producten. De kwaliteit van hun minox lijkt me op z´n minst discutabel.
Sammy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2012, 10:59   #17
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pucca Bekijk bericht
Sorry maar ik ben t niet met je eens. Ik ben toch ook al heeeeel wat jaartjes bekend met haaruitval en medicatie. Verschillende varianten en merken minoxidil gebruikt (2% naar 5%, minder vette, ppg vrij). Bij geen van allen had ik meer uitval na het overstappen. Ik heb GEEN allergische reactie (volgens arts). Dus mijn gevoel zegt dat Genhair minoxidil sensitive bij MIJ niet goed genoeg werkt.
Probeer anders minoxidilmax.com, ik heb daar eigenlijk nog geen negatieve ervaringen over gelezen
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2012, 02:12   #18
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy Bekijk bericht
Memeber, wat jij zegt slaat niet alleen nergens op, maar getuigt ook van een zeer matige intelligentie!

Als je jarenlang goede minoxidil (lees dr. Lee´s) hebt gebruikt, waarna je vervolgens met slechte of zelfs nepminoxidil te maken krijgt, kun je wel degelijk haaruitval krijgen. Het is eigenlijk hetzelfde als stoppen met minoxidil, maar ik vind het te treurig voor woorden dat ik dat nog uit moet leggen....

Hoe dan ook, wees voorzichtig met Genhair producten. De kwaliteit van hun minox lijkt me op z´n minst discutabel.
Volgens mij begrijpen jullie niet wat ik probeer te zeggen. Ik blijf bij mijn standpunt. Er wordt gezegd dat minoxidil voor meer haaruitval kan zorgen. Daarop reageerde ik met "dat slaat nergens op". Ik kan het niet weten dat je fake minoxidil hebt of geen goede minoxidil. Hoe dan ook met MINOXIDIL zelf kan je geen EXTRA haaruitval krijgen. Onmogelijk. Punt. Dat is een feit. Hetzelfde geldt voor finasteride. MEER haaruitval door minoxidil is niet mogelijk dat is het enige wat ik probeer duidelijk te make.

Koeien letters en dik gedrukt, hopelijk begrijpen jullie het nu en lees je niet enkel wat je wilt lezen.

Fake minoxidil? Nooit van gehoord. Bestaat het? Zal best. Is zij daar in aanmerking mee gekomen? Kan! Maar echte minoxidil of het nou van kirkland is of Dr. Lee.. extra haaruitval? Nee.

Ik weet verder niet of de minoxidil van genhair fake of echt is.

Dat je haar steeds dunner wordt en blijft uitvallen kan betekenen dat je niet goed reageert op specifiek deze minoxidil, en wel op de minox van Dr. Lee. Dat betekent echter niet dat je er extra haaruitval van krijgt. Standpunt: haaruitval blijft dus doorgaan in de fase waarop deze zou uitvallen zonder minoxidil. Ik zou dus zeggen, probeer meerdere merken uit.

Zeer matige intelligentie.. erg leuke vooroordelen. Ik denk dat degene met zeer matige intelligentie eerder iemand is die enkel wilt lezen wat hij/zij wilt lezen.

Laatst gewijzigd door Memeber; 11 april 2012 om 02:21
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2012, 02:20   #19
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pucca Bekijk bericht
Sorry maar ik ben t niet met je eens. Ik ben toch ook al heeeeel wat jaartjes bekend met haaruitval en medicatie. Verschillende varianten en merken minoxidil gebruikt (2% naar 5%, minder vette, ppg vrij). Bij geen van allen had ik meer uitval na het overstappen. Ik heb GEEN allergische reactie (volgens arts). Dus mijn gevoel zegt dat Genhair minoxidil sensitive bij MIJ niet goed genoeg werkt.
Dit! Precies. Overigens kan het zijn dat genhair minoxidil bij geen van de personen hier op haarweb werkt. Wellicht gewoon "zooi"? Wie weet. Ik zou er in ieder geval niet meer bestellen. Al minoxidil van spectral geprobeerd?
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2012, 22:06   #20
Lokje64
HaarWeb lid
 
Lokje64's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 271
Geslacht:
Ik gebruik sinds twee maanden Minoxidilmax no PPG en m'n maandenlange haaruitval is tot redelijke en acceptabele proporties teruggebracht.
Dus of het nou aan de Genhair lag, ik weet het niet zeker, maar ik durf Genhair toch niet meer aan.
De reden dat ik na dr. Lee voor Genhair koos is dat die een stuk goedkoper was (er zat meer in de flesjes). Maar ja, soms is goedkoop duurkoop.

Trouwens, dat je van slechte minoxidil meer haaruitval kunt krijgen ligt niet zozeer aan de minox als wel aan het feit dat haren die daarvoor met goede minox behouden waren gebleven nu alsnog uitvallen. Als dat nog niet duidelijk was.
__________________
Regime:
Minoxidil 5% zonder PPG, 2x per dag (sinds 12 okt 2009)
Foligain anti-thining shampoo for women
0,05% ASJ-J9 (gestopt wegens bijwerkingen)

Supplementen:
Visolie (MorEPA) (al jaren)
Biotine (sinds maart 2009)
Selenium (gestopt in 2021 omdat ik er juist haaruitval van kréég!)
Lokje64 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2013, 19:09   #21
debje23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: noord holland
Berichten: 129
welke minox

ik wil ook deze minox bestellen, maar als ik op de site zie ik geen merk minoxidilmax, wel een minoxidil zonder ppg, of een vroouwen minoxidil, kunnen jullie mij ajb vertellen welke ik het beste kan bestellen?
debje23 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2013, 18:27   #22
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
minoxidil

op de site zoeken naar EssenGen-5 en dan heb je de keuze tussen de fast dry of zonder ppg

Of je neemt de DualGen-5 With PG daar zit caffeine,retinol en azelaic acid bij.
wboy is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2013, 19:43   #23
debje23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: noord holland
Berichten: 129
Bedankt voor je reactie!
debje23 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.