Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 maart 2013, 16:03   #1
MsSniper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Berichten: 2
stoppen met yasminpil

Beste forummers en lotgenoten,

Ben nieuw hier maar lees al geruime tijd met jullie mee.
Heb naar alle waarschijnlijkheid AGA en heb nu praktisch geen haaruitval, neem aan dat het door meerdere jaren gebruik van de Yasmin pil komt, gebruik sindskort ook de shampoo Regenepure DR (vermindert DHT en reinigt de hoofdhuid van toxische stoffen waar ik wel tevreden over ben, mijn haar ziet er gezonder uit, het glanst, valt beter en heb geen last van jeuk na het wassen. Zie ook vele kleine haartjes verschijnen op mijn front line. Heb zelfs het idee dat mijn haar totaal niet meer uitvalt, alleen na het 3e keer gebruiken lag er iets meer haar in de badkuip. Verder gebruik ik geen andere middelen buiten de nodige vitamines IJzer en D en stop mezelf vol met granaatappelpitten.

Ik wil binnenkort stoppen met de yasminpil, vind het troep en heb een verhoogde kans op trombose (net als bij de Diane 35). Wegens persoonlijke omstandigheden kan ik nu gewoon niet stoppen met roken (moeder overleden etc..) het is wel de bedoeling dat ik ga stoppen maar nu trek ik dat gewoon nog niet, paar malen al geprobeerd maar tevergeefs. :-( Ik kies er dus maar voor om met de yasminpil te stoppen want ben erg angstig voor het tromboserisico.

Nu komt mijn vraag: Een heleboel mensen ervaren extreme haaruitval na het stoppen met deze pil, ik heb al best weinig, dus ben zo bang om te stoppen. Een haarwerk ligt al klaar in de kast, just in case. Kan ik die haaruitval na het stoppen met de pil beperken door Minox 5% te gebruiken of doet dit helemaal niets bij haaruitval na stoppen met de yasmin? Hebben jullie eventueel nog een andere tip om de haaruitval zo veel mogelijk te beperken? Hadal Spectral DNC-N aangeschaft maar na het lezen van de slechte reviews ga ik deze maar niet gebruiken, wil niet teveel experimenteren dadelijk heb ik geen haar meer over.

Alvast bedankt voor jullie feedback/input.

Gegroet!
MsSniper is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2013, 11:06   #2
MsSniper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Berichten: 2
Unhappy

Niemand een reactie? Jammer...
MsSniper is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2013, 15:42   #3
debje23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: noord holland
Berichten: 129
hay hay,


ik slikte de diane en finasteride, ik ben in november gestopt met de diane pil en heb heel langzaam de finasteride afgebouwd,ik had leverproblemen van de finasteride en een hoge bloeddruk van de diane pil, ik zit ook te twijfelen of ik aan de minoxidil wil gaan alleen is mijn bloeddruk nu best weer gezakt na het stoppen van de pil dus weet niet of dat gevaarlijk gaat worden, ik ga morgen aan me huisarts vragen of zij me bloeddruk op wilt nemen zodat ik een beslissing ga nemen, moeilijk he?

liefs debje
debje23 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.