Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergave
Oud 12 december 2001, 18:08   #31
Birdy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 25
Oei oei. "Dhr Boersma doet dit niet om er zelf beter van te worden", als dat waar is het ik voortaan Claus ofzo.

Bedankt Chris voor deze link. Ik was al eens op die site van hairlase geweest en heb dat briefje nooit gezien. Willens en wetens werkt Boersma mee aan commerciele instellingen en heeft blijkbaar verstrengelde belangen. So much voor de onschuldige dermatoloog. Ik wist dat hij al eens eerder had meegewerkt aan een Aminexil site en nu dus dit weer

Overigens wat vinden jullie van het resultaat van Raymond van Barneveld's lasertherapie? Ik zag hem laatst nog op TV en vond hem nog steeds zo kalend als toen ik hem voor het eerst op TV zag (zo niet erger). Hij lijkt me dan toch niet zo'n goed voorbeeld voor hairlase (of moet ik zeggen hair(be)lase(rd) .
Birdy is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2001, 19:24   #32
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Birdy
Oei oei. "Dhr Boersma doet dit niet om er zelf beter van te worden", als dat waar is het ik voortaan Claus ofzo.
Wauw en het komt nog zomaar uit het niets ook.

Ongelooooooflijk Mike! Wauw! Is het niet geweeeeeeeldig?

Citaat:
Bedankt Chris voor deze link. Ik was al eens op die site van hairlase geweest en heb dat briefje nooit gezien. Willens en wetens werkt Boersma mee aan commerciele instellingen en heeft blijkbaar verstrengelde belangen. So much voor de onschuldige dermatoloog. Ik wist dat hij al eens eerder had meegewerkt aan een Aminexil site en nu dus dit weer
Ehm.... zo'n beetje iedereen schrijft een stukje in het boek bij Hairlase. Als die mensen dat willen laten zien om reclame te maken, dan hebben ze daar het recht op.

Het is verder niet zo dat ze speciaal Boersma hebben gestrikt om reclame voor ze te maken of zo. Het is dan ook niks anders dan een haat-voortspuisel om te zeggen dat hij 'meewerkt' aan commercie en om te spreken van 'verstrengelde belangen'. Ook Boersma is van mening dat Hairlase een verkeerde vorm van zakelijkheid vertoont door mensen medicatie af te raden.

Als Boersma zo graag rijk wilde worden van kaling, zat hij wel in een HT-kliniek, is het niet ?

Citaat:
Overigens wat vinden jullie van het resultaat van Raymond van Barneveld's lasertherapie? Ik zag hem laatst nog op TV en vond hem nog steeds zo kalend als toen ik hem voor het eerst op TV zag (zo niet erger). Hij lijkt me dan toch niet zo'n goed voorbeeld voor hairlase (of moet ik zeggen hair(be)lase(rd) . [/B]
Ray ziet er best wel klote uit ja

Dan is Advocaat toch beter gelukt.
  Met citaat reageren
Oud 10 januari 2002, 12:16   #33
marko
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2002
Berichten: 10
Exclamation

er is alleen medisch wetenschappelijke literatuur over minoxidil en finasteride waarin de werkzaamheid van beide middelen is beschreven Er is niet veel over aminexil, alleen een rapport van de fabrikant zelf maar die wil natrurlijk allen zn eign produkt promoten
PS kijk ook eens op www.haarkliniek.com
marko is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2002, 12:33   #34
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question Waarom deze PS?

Marko,

Dit is de 2e maal dat je een vermelding geeft van de website van de Polikliniek Haar- en Nagelziekten in Rotterdam. Zonder dat je hierbij aangeeft waarom je dat doet.

In http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=&threadid=156 heb ik daar enige vraagtekens bij gesteld.

Graag wil ik van je weten waarom je -zonder enige argumentatie- deze website promoot.

Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.