Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 november 2001, 12:31   #1
papapa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2001
Berichten: 1
Question proscar

Hallo collega boldies,

Ik ben een al enkele jaren (4 a 5 jaar) kalende dertiger. Mijn uitgedunde haardos heb ik tot nu toe aanvaard als speling van moeder der natuur. Je vind het niet leuk, maar ik heb nog de mazzel dat een kale kop mij best staat. Neemt niet weg dat je toch geïnteresseerd bent in middeltjes die voor een nieuw (kamerbreed) tapijtje zouden kunnen zorgen. Zo werd mijn interesse gewekt voor proscar via een atikel in Men's Health. Ik heb tot nu toe nooit haarmiddeltjes gebruikt. Vanwege de successen die toch met proscar geboekt worden, overweeg ik dat (ondanks het risico van bijwerkingen) nu wel te doen. Als zich bijwerkingen voordoen dan hou je er gewoon mee op. Ik heb alleen wat vraagjes:

1. Ik weet dat proscar de 5mg variant is van prophecia. Wat mij echter niet duidelijk is, of proscar (exact) hetzelfde is als finasteride.
2. Zijn er mensen die bijwerkingen kregen en na het stoppen blijvend de gevolgen ondervinden?
3. Wie heeft er een zo goedkoop mogelijk en betrouwbaar internet-adres (of ander adres) waar ik proscar kan bestellen?

Wellicht alledrie vragen die ik via internet kan achterhalen. De tijd ontbreekt mij echter om uitgebreid te surfen.

Groeten,

Papapa
papapa is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.