Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 augustus 2009, 19:50   #1
0102
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2009
Berichten: 1
Stimulerende middelen, werken ze echt?

Ik heb me sinds kind af aan al gefacineerd voor lichaamsbeharing en baardgroei, ik wilde/droomde er altijd van zo mannelijk en behaard mogelijk te zijn. Natuurlijk was dit nu juist voor mij niet weggelgd. Ik ben nu bijna 21, heb amper wat baardgroei, en geen lichaamsbeharing. Ik heb ooit toen ik 18 was mijn testosteron laten testen en deze was 16.8 (iemand enig idee of dit laag is? De huisarts zei in ieder geval dat het goed was). Dus stimulerende middelen van de huisarts krijgen zat er niet in. Toch is het gewoon een erg groot issue voor me, ik voel me stukken minder zelfverzekerd wetende dat ik het allemaal niet heb. Ook qua contact met meisjes is het voor mij gewoon enorm hinderlijk. Ik blijf het ideaalbeeld houden dat ik als man zijnde gewoon zware baardgroei en lichaamshaar zou moeten hebben. Ik weet overigens echt wel dat veel mannen het niet hebben, en ook niet alle vrouwen er gek op zijn. Maar het is en blijft voor mij gewoon echt heel hinderlijk. Het tast echt mijn zelfvertrouwen en gevoel van mannelijkheid aan.

Nu heb ik een tijdje terug gelezen over middeltjes die lichaamshaar en baardgroei zouden stimuleren. Minoxidil is wel de bekendste ben ik zo achter. Maar nu is mijn brandende vraag; Werkt dit spul ook echt? Ik kan het haast niet geloven, toch, als ik topics op andere fora lees stemt het mij hoopvol. Deze bijvoorbeeld; http://jefffsbeardboard.yuku.com/top...m-readers.html

Ik kan me niet voorstellen dat zoiets gelogen is, en als het dus op waarheid berust zijn er echt een groot aantal users tevreden.

Dus, werken deze spullen echt, ja of nee? En is er naast Minoxidil nog een ander middel?
0102 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2009, 20:35   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Minoxidil (lotion) werkt echt, maar je moet het wel levenslang blijven gebruiken.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2009, 17:45   #3
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool andere waarde ?

ik heb ook mijn testo al laten testen...

mijn waarde was 8,4

mijn arts zei dat het iets hoog was maar normaal als reactie op mijn dutasteride dat ik slik voor mijn haar

vanaf waarde 3 is het normaal voor een volwassen man zei hij
eens boven waarde 10 begon het gevaarlijk te worden

en jij zit veel hoger , of is het opgemeten op een andere manier ?

ik moet allesinds binnen een maand terug voor opnieuw bloedonderzoek en mijn duta voorschriftjes, ik ga het toch even vragen aan mijn arts

ik kreeg al een baard van mijn 16 en lichaamshaar , ook haaruitval na men 18... prijs je gelukkig...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 12 augustus 2009 om 17:48
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2009, 17:55   #4
RdN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2008
Berichten: 171
Bij mij is het met minox. het baardgroei inderdaad erg hard voorruit gegaan. Probeer dat eens.

Het liefst heb ik alleen haar op mijn kop en voor de rest nergens. Vind het maar niks al dat lichaamshaar. Dikke haren op de rug enzo... Valt mij trouwens wel op dat er steeds meer mannen zijn die velen plekken op hun lichaam scheren, zoals schaamstreek, borst en oksels. Vroeger werd je voor homo uitgemaakt maar tegenwoordig hoor dat toch wel bij een stukje verzorging van jezelf. Merk ook dat de meeste vrouwen het wel prettig vinden. Ik zal je er niet te druk overmaken dat je lichaam niet zo behaard is!
RdN is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2009, 11:06   #5
wax
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2008
Berichten: 132
haha nou je mag mijn been haar hebben...

Ik heb liever kleine dons haartjes overal dan die haren. Majha vriendin heb er geen problemen mee van mijn been haar etc. Dus zit ik er ook niet echt mee.

En geloof me... er zijn meisjes die vinden dat haar niet zo fijn. En meisjes die vinden het wel fijn. Dus voor ieder wat wils ja?

Been haar en dergelijke is gewoon genetisch. Is je haarwortel daar gevoelig voor of niet? Been haar etc etc is ook aangestuurd door DHT.


Ik weet niet of jij last heb van haaruitval op je hoofd.. maar er zijn ook DHT zalfjes die mensen gebruiken om hun baart groei te stimuleren etc... Zoek het eens op zou ik zeggen. ( ik zou hier niet aan durfen beginnen omdat ik AGA heb.. ) maar als je dit niet heb..
__________________
-Finasteride 1,25 mg [13 april 2009]->
( gekocht bij odessa ).
-Rooscure 1% [Gestopt.. kreeg meer haaruitval door]->
-Minoxidil... Mischien nano minox iets....
wax is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help! Moii. Hirsutisme - Behandelingen 91 30 maart 2009 15:45
Verzoringsproducten Haarwerk echt haar Foxy Haarwerken 3 28 maart 2009 02:25
Een overzicht van werkende middelen... Jay Archief: afgehandelde Suggesties 12 7 mei 2005 17:33
middelen die nog niet/nauwelijks besproken zijn Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 5 22 oktober 2004 15:15
Lijst van middelen die NIET werken Knurft Medicijnen/haargroeimiddelen 23 31 december 2003 10:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.