Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 januari 2002, 22:17   #1
haar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2002
Berichten: 49
Aminexil

Sinds enige maanden gebruik ik Aminexil. In tegenstelling tot wat hier op deze site wordt beweerd ben ik (tot nu toe) laaiend enthousiast over dit middel. Het is makkelijk in het gebruik, heeft een prettige geur en bovenal HET WERKT! Het heeft mijn stoutste verwachtingen overtroffen. Haaruitval is nagenoeg gestopt en het is zich nog steeds behoorlijk goed aan het herstellen.

Nu wil ik niet zeggen dat het bij iedereen zal helpen maar mijn bevindingen zijn in elk geval positief. Ik vond dat ik dit toch moest melden.
haar is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2002, 23:07   #2
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
(ik hoop van ganser harte dat ik hier niet tegen Hans Bolder zit op te zwammen, die wraak komt nemen voor wat haarweb-bezoekers zijn forum aandoen)

Opvallend dat iemand er eens enthousiast over is inderdaad...

Hoe vaak smeer jij dat spul nou eigenlijk op je hoofd ?
  Met citaat reageren
Oud 29 januari 2002, 00:51   #3
haar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2002
Berichten: 49
Smile

Beste Jay,

ik gebruik nu sinds augustus 2001 aminexil. Toen bracht ik elke dag een flesje aminexil op. 6 weken lang zoals voorgeschreven.
Al na een week had ik al het resultaat bereikt waarvan ik dacht dat het het eindresultaat zou zijn. Ik dacht namelijk dat er maar heel weinig haar terug zou komen en dat het vooral was om het haar te behouden.

Deze eerste kuur is voor mij dus zo'n succes geworden dat ik niet van de tweede kuur, die bedoeld is voor het tweede halfjaar, kon afblijfen. Op dit moment, terwijl ik eigenlijk moet wachten tot februari (elk halfjaar, dus een halfjaar na augustus), heb ik de tweede kuur al bijna opgebruikt en moet zeggen dat mijn haar sterk is verbeterd. For the time being omdat ik natuurluijk ook niet weet of dit effect van lange duur zal zijn.

Ook is het zo dat niet al mijn haar terug is gekomen. Kan ook bijna niet na 3 jaar. Toch is het aardig aan het aandikken en is het voor mij in elk geval weer acceptabel.

Moet ook zeggen dat ik nog relatief jong ben, 21 jaar en vrij snel na het uitvallen van weer een partij haren ben begonnen met aminexil.

PS ik ben GEEN belanghebbende van dhr Bolder noch Bolder zelf





Laatst gewijzigd door haar; 29 januari 2002 om 01:00
haar is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.