Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 november 2010, 19:12   #1
Beginner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 50
Post ASC-J9 Gebruikerservaringen

Gebruikerservaringen ASC-J9
(let op: experimenteel)


*Geschiedenis:

- Op Haarweb wordt ASC-J9 in Februari 2009 voor het eerst genoemd door forumlid wesley1982 in de door hem daarvoor geopende discussie ASC-J9 de androgene receptor destroyer.... Het product is dan nog in ontwikkeling en lijkt veelbelovend en revolutionair! Misschien wel eindelijk de echte oplossing voor onze haarproblemen? (namelijk; geen symtoombestrijding, maar pakt het probleem aan bij de kern);

- Ruim 1,5 jaar later, September 2010, organiseert deze zelfde wesley1982 een inkoopactie voor hem en zijn mede-lotenoten. Dit selecte groepje mensen behoort tot de eerste proefpersonen ter wereld die aan de slag gaan met ASC-J9 voor behoud van hun haren;

- Begin November 2010 ontvingen de eerste proefpersonen hun bestelde ASC-J9 in huis en startten zij met het gebruik. De meesten zijn van plan om een hoeveelheid van 50 mg over 6 a 12 maanden te doseren;


*Tijd voor een evaluatie:

- Eind November 2010: bijna een maand na het eerste gebruik bij sommigen: tijd voor een eerste evaluatie van de eerste proefpersonen! Met dit draadje een oproep aan allen om deze hier te posten.

Gebruikerservaringen zijn namelijk heel waardevol voor anderen (zoals elke haarproblemer ook weet..) en omdat het nu om een nieuw product gaat zelfs waardevol voor "de wetenschap"!


* Vandaag is het nog mogelijk om je nog in te schrijven voor de tweede ronde inkoopactie. Ikzelf heb ook mijn bestelling geplaatst (50mg) en ga daarmee avontuurtje nummer 4 beginnen in de strijd tegen haarverlies (zie mijn handtekening). Mijn gebruikerservaringen zal ik hier posten. Ook over het mengen en het bestellen van de andere "ingredienten", omdat deze zaken voor mij op dit moment nog helemaal onduidelijk zijn...

Wordt vervolgd!
__________________
*Periode 2005-September tm 2006-Augustus (12 mnd): "Gouden Driehoek": Rooscure + Finasteride Proscar + Minoxidil 5%
*Periode 2006-Oktober tm 2007-November (14 mnd): Minoxidil 5% + Saw Palmetto + Spironolacton 5% + Folligen Spray
*Periode 2010-Maart tm 2010-Augustus (6 mnd): Groeihormonen (HGH) 24 wk 5 on 2 off, 1,67 iu + L-Thyroxine (T4) 100 mcg + Miconazolnitraat 2%
*Periode 2011-Januari tm 2011-Augustus (8 mnd): ASC-J9 + Minoxidil 5% @ 8 mnd 2 ml/0,42 mg per dag

*STATUS: Tjaaaa Fina bleek averechts te werken en heeft de status flink vernacheld helaas: heeft mooie, scherpe NW 0,3-lijn op een lelijke, rafelige manier doen wijken. Vervolgens gaf ook SP mij een constant, ziekelijk haarverlies. HGH 6mnd-kuur had geen effect op mijn haren. ASC-J9 deed de uitval doen stoppen en gaf me een goede basis voor acceptatie (en tonen) van de inhammen. Helaas was dit tijdelijk, want de uitval kwam terug. Nu OC000459?
Beginner is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2010, 19:33   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Mooi initiatief, Beginner! Mocht je aan het startbericht later ooit nog iets aangepast willen zien, vraag er dan gerust om. Ik help daar dan bij.

Zelf gebruik ik het nu ruim een week. 's Avonds, gemengd door mijn minox. En natuurlijk is het veel te vroeg om er al iets positiefs over te melden

Ik merk wel dat ik wat last heb van een beetje pijnlijke knieën. Ik meen ook dat Wesley wel eens aangaf dat hij ook zoiets opmerkte. Maar ja, ik fiets veel, ik doe fanatiek aan spinning, ik ren graag, ik heb meer gewicht op mijn nek tijdens de bodypump met squaten dan alle andere bij mij op fitness en ik heb het ook niet zo op kou ... waarschijnlijk ligt het toch eerder daaraan
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2010, 20:06   #3
magnetron01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Berichten: 52
Is het nog mogelijk om mee te doen? Ik zou dit graag willen testen omdat ik zelf geen fina of pillen meer wil :-)
magnetron01 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2010, 20:08   #4
suffering
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2004
Berichten: 44
asc-j9 gebruik ervaring.

Vorige week mijn asc-j9 ontvangen in 4 capsules.

Ik heb 1 capsule gemengd met 60 ml minoxidil van dr lee ( met ppg).
Helaas kan ik nog vrij weinig zeggen over de asc-j9 aangezien ik het nog maar een weekje gebruik.

Wat mij wel opvalt is dat mijn haar bij de inham waar ik het op gebruik minder vettig voelt als voorheen.
Helaas voel ik ook niets van de positieve bijwerkingen zoals; energieker of
verbeterde geheugen ( misschien komt dit nog als ik begonnen ben met het gebruik van mijn bestelde dermaroller die ik komende week binnen krijg )

Hebben jullie misschien nog tips voor het aanbrengen van de topical?
ik heb altijd last dat het bij het opbrengen snel naar beneden druipt en er
blijft bij deze asc-j9 topical nogal een gele gloed bij mijn inham.
ervaren jullie dat ook?

Groeten
suffering
suffering is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2010, 21:23   #5
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beginner Bekijk bericht
- Begin November 2010 ontvingen de eerste proefpersonen hun bestelde ASC-J9 in huis en startten zij met het gebruik. De meesten zijn van plan om een hoeveelheid van 50 mg over 6 a 12 maanden te doseren;
Dit vind ik een mooi stukje.
Omdat het nog niet is goedgekeurd heb je geen idee welke (ernstige) bijwerkingen je kan krijgen.
Het klinkt allemaal redelijk positief, maar je blijft in feite een proefkonijn(zonder het bijhorende geld).

Ik heb ook geen idee wat de juridische consequenties zouden zijn voor Wesley als er een gebruiker iets krijgt.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2010, 23:49   #6
Klaas2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2009
Berichten: 176
Helemaal niks. Niet aanklaagbaar of wat dan ook.
Beetje flauw ook om dit zo aan te kaarten.

Verder goed topic, bedankt voor het starten Beginner.
Binnenkort gaat wesley de 2de bestelling plaatsen voor de mensen die de eerste hebben gemist, ik zit daar ook bij.
Ik zal in periodes van een maand updates posten.
Klaas2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2010, 00:20   #7
shavoc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2010
Berichten: 31
Kunnen jullie ook vermelden welke hoeveelheid jullie gebruiken en aantal keer per dag? (in ml aub)

Ivm pijnlijke gewrichten kan je proberen l-glucosamine, omega 3 of cissus te supplementeren.
shavoc is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2010, 00:46   #8
Noob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2009
Berichten: 598
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj Bekijk bericht
Dit vind ik een mooi stukje.
Omdat het nog niet is goedgekeurd heb je geen idee welke (ernstige) bijwerkingen je kan krijgen.
Het klinkt allemaal redelijk positief, maar je blijft in feite een proefkonijn(zonder het bijhorende geld).

Ik heb ook geen idee wat de juridische consequenties zouden zijn voor Wesley als er een gebruiker iets krijgt.
Ik denk dat degene die het gebruiken ook niet op de 600 Euro zitten te wachten maar op betere haargroei. (waar je normaal om dat te bereiken ook veel geld aan kwijt bent).

Geen juridische consequenties, iedereen gebruikt het uit eigen wil. Half Nederland heeft weleens drugs gebruikt. Als het een slecht pilletje is klaag je dan de verkoper aan? je experimenteert zelf.

Daarnaast is het natuurlijk al een middel wat al toegepast wordt voor medische redenen, daarom ben je niet geheel een proefkonijn.
Noob is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2010, 12:52   #9
zayon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2010
Berichten: 67
Mijn ervaring tot op heden; het kleurt je hoofdhuid geel!! Niet leuk! Het vlekt alles en is niet uit je kleren te krijgen. Het reduceert sebum productie, daar ben ik vrij zeker van. Nog geen effect op haar. Ik gebruikte 1% voor de eerste twee weken en gebruik nu 0.1 tot 0.2%. Ik denk persoonlijk dat 0.025% te laag is maar de tijd zal t leren.
zayon is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2010, 16:24   #10
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zayon Bekijk bericht
Mijn ervaring tot op heden; het kleurt je hoofdhuid geel!! Niet leuk! Het vlekt alles en is niet uit je kleren te krijgen. Het reduceert sebum productie, daar ben ik vrij zeker van. Nog geen effect op haar. Ik gebruikte 1% voor de eerste twee weken en gebruik nu 0.1 tot 0.2%. Ik denk persoonlijk dat 0.025% te laag is maar de tijd zal t leren.


Dat is idd niet gek dat je er een gele kop van krijgt


Het is de bedoeling dat je maar 0.025% gebruikt. 1% asc =wel 40X zoveel als de toegestane 0.025%

Edit:

0.1, 0.2 is ook aardig veel maar goed de tijd zal het leren
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2010, 17:01   #11
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
eerst en vooral heb ik deze groepsbestelling aangeboden om zelf aan de stof te raken aan lagere prijs dan voordien , de deelnemers hebben volledig vrijwillig deelgenomen aan dit project , iedereen weet dat de stof nog niet op de markt is , dus ik zou het pas erg vinden dat er voor mij juridische problemen optreden voor wat iedereen vrijwillig op zijn eigen hoofd doet....

zelfde zaak over ru , niet officieel beschikbaar , toch smeren ze dit middel ook , erg bewust dat het niet officieel goedgekeurd is , met deze zaken lijkt me het dan ook normaal dat iedereen verantwoordelijk is voor wat hij op zijn hoofd doet....

ik verplicht niemand van deelname , ik deel gewoon mijn gebruikservaringen met dit middel , wie vrijwillig wil meebestellen met mij mag , zonder verplichtingen....

die erg gele gloed , is vanzelfsprekend dat het bij zulke hoge concentraties dan ook praktisch gele verf op je hoofd is...

zolang we ons aan de concentraties houden van hun clinical trails zitten we zeker veilig....
40x zo hoge concentraties , dat is pas gevaarlijk naar mijn mening , aangezien de bijkomende processen van systematisch opname niet volledig gekend zijn , enkel is deze stof tot 0,025% getest en bij hele hoge dosissen zit je in ongekend gebied....
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2010, 17:31   #12
shavoc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2010
Berichten: 31
Citaat:
"We have not yet determined the exact dose range for an alopecia trials, however, you should appreciate that dosage/concentration is a very relative characteristic of a dermatological therapeutic, given foremost that the kinetics of dermal absorption are just, if not more important than dosage. Additionally, we will be using a different "foam" formulation so the dosage for acne is not exactly comparable to what would be used in a alopecia trial. Above all, our lead drug candidate is very safe and we have tested concentrations 10 times stronger with no adverse effects in preclinical studies.
quote van ander forum met de vraag naar het bedrijf over haarverlies dosering
http://www.hairlosshelp.com/forums/m...ar&#lastunread
shavoc is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2010, 17:43   #13
fina4now
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2008
Berichten: 88
Ik lees dat Suffering 1 capsule heeft gedaan in 60 ml minox.
Mijn vraag aan Wesley heb je in elke capsule precies dezelfde hoeveelheid gedaan?

Ik heb het nog steeds in de vriezer liggen maar ga het vandaag of morgen gebruiken.
__________________
man, geboren 1976

Maatregelen


1 ht (1800 grafts)

Gestopt met roken
Finasteride 0.8mg per dag
Lipogaine shampoo (2 x per week)
Minoxidil met 5% RU (1x per dag)
Biotine

Situatie stabiel.
fina4now is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2010, 17:56   #14
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shavoc Bekijk bericht
quote van ander forum met de vraag naar het bedrijf over haarverlies dosering
http://www.hairlosshelp.com/forums/m...ar&#lastunread

Die persoon heeft de verkeerde asc-J9 besteld zover ik weet... Cayman versie
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2010, 18:10   #15
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klaas2 Bekijk bericht
Helemaal niks. Niet aanklaagbaar of wat dan ook.
Beetje flauw ook om dit zo aan te kaarten.
Ik heb er even over nagedacht of ik m'n mening ging zeggen omdat ik het een mooi initiatief vind. Heb ook gezegd dat ik niet weet of het aanklaagbaar als het vrijwillig wordt genomen.
Ik dacht aan een dealer (dit zijn wel verboden stoffen) waar een gebruiker doodging door een overdosis, die aangeklaagd kan worden voor doodslag?

Hoe moet ik het dan wel aankaarten?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noob Bekijk bericht
Daarnaast is het natuurlijk al een middel wat al toegepast wordt voor medische redenen, daarom ben je niet geheel een proefkonijn.
Ligt het al in de apotheek, is het al goedgekeurd?
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gebruikerservaringen lastig terug te vinden. LaVie Suggesties en feedback 3 12 januari 2009 17:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.