Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 13 stemmen, 4,85 gemiddeld. Weergave
Oud 24 september 2002, 17:09   #31
Mika
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 41
Citaat:
Saw Palmetto Extract
Saw palmetto has been extensively studied over the past several years for the treatment of enlarged prostate in men ( BPH ). Saw Palmetto extract which is a known anti-androgen is the liposerolic extract of the fruit of Saw Palmetto.


Saw Palmetto has shown to effectively block the formation of DHT and is also believed to block the androgen receptors which are found on the hair follicles. Like GLA and ALA it also blocks Type 1 and Type 2 forms of 5 alpha-reductase and has shown to be more potent than Finasteride, the active ingredient of Propecia
Dit heb ik van www.thebaldtruth.com.
Dus het schijnt wel goed te zijn.

Laatst gewijzigd door Tiuri; 16 februari 2007 om 13:38
Mika is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2002, 13:07   #32
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Zijn er al mensen met resultaten?
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2002, 18:42   #33
Robster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2002
Berichten: 30
Hey!!

Deze link stond al in deze post, maar hij heeft die site weer geupdate, best interessant om te zien. Die vent heeft echt mega teruggroei!!

http://www.angelfire.com/dc2/spooky/

Ik gebruik nu ook een paar weken Saw Palmetto en Vitamine B en Zink. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet zeggen. In eerste instantie dacht ik echt wel dat mn haaruitval flink minder was en dat er in mn inhammen van dat donshaar kwam. Van de week had ik echter weer mega uitval, dus sja.. we wachten het nog maar even af!!

Groetjes
Robster!!
Robster is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2002, 11:14   #34
mar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2002
Berichten: 21
Hoi Robster,

Inderdaad, heb de site gisteren bezocht aangezien hij aangaf om half november een update te geven. Ik moet zeggen het ziet er goed uit. Met de zinc/b6 bedoelt hij overigens niet de vitamine vorm, maar de brouwsel die hij maakt. Het brouwseltje is ook gewoon te koop (Crinagen, http://www.hairlosstalk.com/productreviews/crinamow.htm), ik zou het graag willen uitproberen, maar heb helaas geen creditcard. Dus als iemand het wil uitproberen, wil ik graag meebestellen en delen we alle kosten.


Weet jij of iemand anders trouwens over welke forum hij het heeft?

Groet
mar is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2002, 17:17   #35
Pat
HaarWeb lid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2002
Berichten: 83
Meer ervaring?

toch vind ik deze ervaringen wel goed klinken. Ben dus ook benieuwd of dit middel geen effect heeft op je libido, erectie, geilheid, etc.
waar ik ook benieuwd naar ben is de reactie van Ids Boersma, van het Haarkabinet. Hij weet er veel van maar verdient ook veel geld aan de finasteride pillen. Als er iemand binnenkort bij hem op bezoek gaat, vraag hem eens naar zijn mening hierover?
Pat is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2003, 23:42   #36
Peter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2002
Berichten: 12
weet iemand een goede dosering?

weet iemand een goede dosering? 2 tabletten per dag... periodes zonder om gewenning tegen te gaan... of iets heel anders?
Peter is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2003, 14:25   #37
palm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2002
Berichten: 4
Hallo dan,

Onlangs weer eventjes wat oude posts doorgelezen.
Ik begrijp dat fina voornamelijk type 2 5ar blokt (right??)
SP zou voornamelijk type 1 5ar blokken (androgene receptoren??)

Duta zou voornamelijk goed werken om dat het beide typen 5ar blokt.

Is dan de conclusie dat Fina+sp net zo goed (of bijna net zo goed) helpt als Duta????

immers, door 1 mg fina per dag wordt 70 % DHT geblokt. is er nog 30% over die je dan met SP verder zou kunnen blokken, zou ik dan weer denken.

heeft iemand anders hier een mening over??

Groet,

Palm
palm is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2003, 17:18   #38
Mika
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 41
Het probleem is dat er geen serieuze studies zijn gedaan naar de effectiviteit van SP. Dus niemand zou je daar een duidelijk antwoord op kunnen geven.

Of je moet andere forums even nachecken.
Ik hoor het graag van je.

Groeten,

Mika
Mika is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2003, 18:40   #39
GEorGE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2002
Berichten: 64
hallo mensen,

Ik heb ook maar eens een poging gewaagd met SP. Ik heb capsules van 200 mg en gestandaardiseerd op 35% vrije vetzuren, is dat goed of juist niet. Ik slik er twee per dag.

Ik ben ook wel benieuwd of er nog meer mensen zijn die goede ervaring hebben met SP, naast de mensen die hierboven al hun ervaringen hebben verteld.

George
GEorGE is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2003, 20:50   #40
Promise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 343
Citaat:
Originally posted by GEorGE
hallo mensen,

Ik heb ook maar eens een poging gewaagd met SP. Ik heb capsules van 200 mg en gestandaardiseerd op 35% vrije vetzuren, is dat goed of juist niet. Ik slik er twee per dag.

Ik ben ook wel benieuwd of er nog meer mensen zijn die goede ervaring hebben met SP, naast de mensen die hierboven al hun ervaringen hebben verteld.

George
Nee dat is niet het goede, het moet gestandariseerd 85%-95% (136-152 mg) vetzuren en actieve sterols bevatten. Aanbevolen dosering is 2 x 160mg per dag.
Promise is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2003, 21:17   #41
GEorGE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2002
Berichten: 64
Dank je Promise, nog een merk wat je kunt aanbevelen of wat je zelf gebruikt?
GEorGE is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2003, 21:56   #42
Promise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 343
Citaat:
Originally posted by GEorGE
Dank je Promise, nog een merk wat je kunt aanbevelen of wat je zelf gebruikt?
Ik heb het zelf besteld bij http://www.cheapregaine.nl/sawpalmetto.html Verder heb ik er nog geen ervaringen mee. Succes.
Promise is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2003, 16:32   #43
GEorGE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2002
Berichten: 64
Ik heb SP besteld bij cheapregaine. Ik vraag me alleen af in hoeverre dit een betrouwbaar bedrijf is. Zag wel een mailtje van ze in dit topic, maar hun site op zich geeft geen informatie over het bedrijf.
Heeft iemand al dan niet goede ervaringen met dit bedrijf?(cheapregaine/phipp trading)
GEorGE is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2003, 15:11   #44
vbm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2003
Berichten: 16
Citaat:
Originally posted by GEorGE
Ik heb SP besteld bij cheapregaine. Ik vraag me alleen af in hoeverre dit een betrouwbaar bedrijf is. Zag wel een mailtje van ze in dit topic, maar hun site op zich geeft geen informatie over het bedrijf.
Heeft iemand al dan niet goede ervaringen met dit bedrijf?(cheapregaine/phipp trading)

Hey,

Ik heb gister bij cheapregaine.nl besteld. Je betaald aan de postbode, dus dan heb je wel enige zekerheid. Maar of je ook echt krijgt wat je hoopt te krijgen weet ik niet. Dat weet je trouwens ook niet als je Fina besteld via dru-online.

Nog mensen ervaring met SP in het algemeen? Sheddings?, werkt het alleen op de kruin?, bijwerkingen?.

Alvast bedankt!!

VBM
vbm is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2003, 17:39   #45
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Hoi aan alle (toekomstige) SP gebruikers

Onderstaande link verwijst je naar een website die gaat over SP, onderaan de pagina vind je alle bedrijven die de echte SP online verkopen, plus de prijzen.


http://www.mendosa.com/sawpalm.htm

Alonso
Alonso is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[saw palmetto] Bijwerkingen Heer Olivier Medicijnen/haargroeimiddelen 286 3 augustus 2018 13:26
[saw palmetto] Topical Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 35 25 juli 2007 09:29
[saw palmetto] Hoe kom ik eraan? Francis Medicijnen/haargroeimiddelen 72 22 juli 2007 13:56
[saw palmetto] Invloed op sportieve prestaties jeandubois Medicijnen/haargroeimiddelen 10 10 september 2006 01:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.