Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 september 2004, 17:28   #61
Boris
HaarWeb lid
 
Boris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Disney World
Berichten: 617
hee die flesjes op die foto lijkt wel aminexilachtig spul
__________________
My regimen:
  • Sinds 2011 weer 2 x per week keta 2% shampoo. met breaks van soms een maand of 2,3.
  • Sinds 2012 steeds een aantal maanden Inneov van Vichy

In the past:
  • La Biosthetique haarampullen (soort Aminexil)
  • jan 2003 - mei 2011 Proscar 0,8 tot 1,25 mg 6 x p/w
  • nov. 2004 - 2008 af en toe rooscure of keta 2%
  • Saw Palmetto 1 a 2 x per dag
  • 12/2001, 04/2002, 02/2004, 2010 aminexil kuur
Boris is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2004, 18:39   #62
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo
hoe bedoel je Kevinme?heb je lang haar ofzo..of is het ook dat pipetje die niet handig is?
want ook iemand op dit forum had er last van..
lang haar heb ik niet (1.5 tot 2cm lang), maar ik heb het gevoel dat het meer op mijn haren komt dan op mijn hoofdhuid
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2004, 21:53   #63
Emeritius
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2004
Berichten: 11
Eucapil : water en alcohol

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
lang haar heb ik niet (1.5 tot 2cm lang), maar ik heb het gevoel dat het meer op mijn haren komt dan op mijn hoofdhuid
Ik gebruik het nu ook een paar dagen en het is inderdaad nogal veel om ineens op je hoofd te brengen. Ik moet het ook niet aanbrengen voor het slapengaan want dan vallen de muggen flauw van de geur van de alcohol die erin zit ( zo'n 5 minuten en dan gaat dan wel weer weg ). Is het die alcoholconcentratie dan die zorgt voor een ontsmettend effect ?
Emeritius is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2004, 09:51   #64
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emeritius
Ik gebruik het nu ook een paar dagen en het is inderdaad nogal veel om ineens op je hoofd te brengen. Ik moet het ook niet aanbrengen voor het slapengaan want dan vallen de muggen flauw van de geur van de alcohol die erin zit ( zo'n 5 minuten en dan gaat dan wel weer weg ). Is het die alcoholconcentratie dan die zorgt voor een ontsmettend effect ?
volgens mij gebruiken ze alcohol opdat het produckt beter en sneller word opgenomen door de hoofdhuid..da heb je ook bij minox hoor..
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2004, 12:19   #65
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ja, die alcohol is daar inderdaad voor nodig. In shampoo's zit precies hetzelfde soort alcohol, maar omdat de verhouding shampoo tot alcohol groter is dan de verhouding fluridil tot alcohol, reuk je het bij Eucapil sterker.

Ik heb het zonet voor het eerst aangebracht en ik vind het allemaal wel meevallen hoor met dat aanbrengen. Zo moeilijk is het niet. Gewoon hoofd ietwat schuin naar achteren en dan van voor naar achteren rijen aanbrengen. Als de capsule leeg is even goed met de handen het spul verspreidend inmasseren. Nog geen 2 minuten en klaar is kees.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2004, 13:12   #66
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik heb het zonet voor het eerst aangebracht en ik vind het allemaal wel meevallen hoor met dat aanbrengen. Zo moeilijk is het niet. Gewoon hoofd ietwat schuin naar achteren en dan van voor naar achteren rijen aanbrengen. Als de capsule leeg is even goed met de handen het spul verspreidend inmasseren. Nog geen 2 minuten en klaar is kees.
En???? al hergroei?????
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2004, 13:40   #67
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
En???? al hergroei?????
Verdorie Laurens, nu je het zegt. Middenin mijn inham komt al een klein zwart puntje .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2004, 13:44   #68
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Hey wat grappig, sinds ik nu Fluridil gebruik is de gevoeligheid van mijn hoofdhuid totaal verdwenen. Ook bovenop mijn kruin waar deze het ergste was. Ik bedoel hiermee niet de tastloze gevoeligheid (die had ik immers reeds onderdrukt met behulp van Rooscure), maar de gevoeligheid bij het aanraken. Ik gebruik nu 4 dagen en ik ben er helemaal vanaf tot op dit moment. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar misschien dat het toch echt iets doet. Als DHT zich niet meer bevestigd aan mijn follikels (dat is waar Fluridil voor zorgt), dan zal het immuumsysteem de follikels ook niet aanvallen en dan houdt de inflammation op. Ik heb nog geen kans gehad om Zyrtec te kopen (sorry Laurens ), maar dat ga ik in ieder geval even een maandje of 3 proberen om te kijken wat er dan gebeurt. Als het aanslaat allemaal, dan zou ik de ideale conditie moeten hebben ontwikkeld. Een plaatje heb ik bijgevoegd ter ondersteuning (let niet op het plaatje, want ik heb het even snel gefabriceerd met Paint ).
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif werking.GIF‎ (6,6 KB, 108x gelezen)
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 13:03   #69
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Hey wat grappig, sinds ik nu Fluridil gebruik is de gevoeligheid van mijn hoofdhuid totaal verdwenen. Ook bovenop mijn kruin waar deze het ergste was. Ik bedoel hiermee niet de tastloze gevoeligheid (die had ik immers reeds onderdrukt met behulp van Rooscure), maar de gevoeligheid bij het aanraken. Ik gebruik nu 4 dagen en ik ben er helemaal vanaf tot op dit moment. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar misschien dat het toch echt iets doet. Als DHT zich niet meer bevestigd aan mijn follikels (dat is waar Fluridil voor zorgt), dan zal het immuumsysteem de follikels ook niet aanvallen en dan houdt de inflammation op. Ik heb nog geen kans gehad om Zyrtec te kopen (sorry Laurens ), maar dat ga ik in ieder geval even een maandje of 3 proberen om te kijken wat er dan gebeurt. Als het aanslaat allemaal, dan zou ik de ideale conditie moeten hebben ontwikkeld. Een plaatje heb ik bijgevoegd ter ondersteuning (let niet op het plaatje, want ik heb het even snel gefabriceerd met Paint ).
en haarmannetje..nog geen positief nieuws..?
of nog steeds dat zwart stipje?
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 14:46   #70
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo
en haarmannetje..nog geen positief nieuws..?
of nog steeds dat zwart stipje?
Zwart stipje? Ik heb nooit geclaimd dat ik enige vorm van hergroei heb toch?

Verder nog niet veel te melden. Ik gebruik het nu nog maar net 1,5 week, dus ik verwacht ook nog niets natuurlijk . Volgende handleiding moet je er van uitgaan dat het ongeveer pas na 4 weken begint te werken wat betreft het stoppen/remmen van AGA en pas na een maand of 5 à 6, of nog langer (hangt van de persoon af natuurlijk) kun je eventueel hergroei verwachten. Ik geef Fluridil in ieder geval een jaar de tijd. Dat is 4x een supply, dus dat is makkelijk bijhouden .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 16:30   #71
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Interessant bericht van een HairSite-lid over Fluridil. Hij doet precies hetzelfde als ik en heeft ook hetzelfde resultaat wat betreft het jeukerig/tintelend gevoeld:

Citaat:
I wash my hair every morning so my regime is

Wash hair with nizoral (8.am)

go to work, while hair dries fully

apply eucapil (9 am)


This way I get 23 hours protection till I wash my hair the next morning.

Im increasingly impressed with fluridil. On the odd day when I forget to apply it in the morning, I notice my scalp feeling tingly by lunch time (that balding feeling that we cant quite identify!)
If I then apply fluridil the tingly feeling goes away.
Its very good in my opinion and I havent lost any hair since starting it in Jan,
Bron
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 16:35   #72
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Nog een paar successtories uit dit topic. Ik heb voor mijn gevoel toch wel een goede keuze gemaakt en hoewel ik niet veel verwacht (ik bescherm mijzelf ), ben ik toch reuze benieuwd.

Citaat:
Im pretty sure that fluridil works too.
Ive only used fluridil since Jan and Ive had no hair loss since then!
Citaat:
no more hairloss, thinckening everywhere and some regrowth (very slow)
no itchiness or burning or side effects. I only use fluridil.

Andre 40yo
NW 2.5/3
Citaat:
Age 36.
full head of hair now, was going v bald at age of 26.
Used fin for 9 years which improved my hair. had 1000 grafts to bring back hairline.
Fluridil since Jan, has maintained everything so far.

p.s. I do also use nixzorelle (1%) shampoo every morning.
Citaat:
I Stopped Dut at the beginning of the year and had major fallout, I'm happy to report that fluridil regrew most of the diffuse thinning accross the top and it seems to have halted further loss. I'm sold on Fluridil until a better option presents itself.
Deze berichten komen uit mei 2004. Vrij recent dus. Klinkt echt goed gewoon !
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 16:44   #73
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Zwart stipje? Ik heb nooit geclaimd dat ik enige vorm van hergroei heb toch?

wel ik heb het op het stipje op het hoofdje van je icoontje..links..hi hi..

Verder nog niet veel te melden. Ik gebruik het nu nog maar net 1,5 week, dus ik verwacht ook nog niets natuurlijk . Volgende handleiding moet je er van uitgaan dat het ongeveer pas na 4 weken begint te werken wat betreft het stoppen/remmen van AGA en pas na een maand of 5 à 6, of nog langer (hangt van de persoon af natuurlijk) kun je eventueel hergroei verwachten. Ik geef Fluridil in ieder geval een jaar de tijd. Dat is 4x een supply, dus dat is makkelijk bijhouden .
ik heb mijn creditkaart ontvangen,en ik denk dat ik het ook ga wagen om dit spul te bestellen.
alvast bedankt voor je reactie haarmannetje..
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 16:54   #74
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo
wel ik heb het op het stipje op het hoofdje van je icoontje..links..hi hi..
Hahahahaha . Ik snap het . Nee, ik zou willen dat het zo snel zou gaan, maar helaas.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo
ik heb mijn creditkaart ontvangen,en ik denk dat ik het ook ga wagen om dit spul te bestellen.
alvast bedankt voor je reactie haarmannetje..
No problemo. Ik ben er prima over te spreken. Het wordt netjes op tijd bezorgd in een keurige beschermende verpakking. En de Fluridil zelf zit ook keurig in doosjes met nette beschrijvingen. Ik vind dat soort dingen toch ook best wel belangrijk. Verder is het supereenvoudig om het aan te brengen. Rond één minuut en klaar. Laurens was laatst getuige (via MSN) van mijn Fluridul-ritueel en hij vond dat ik heel snel weer terug was .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 19:11   #75
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Nizoral shampoo elke dag? volgens mij is dat niet echt goed voor je hoofdhuid.

Wat betreft fluridil, als ik het aanbreng droogt het vrij snel en ik ben meestal in 1 a 2 minuten klaar, dus best te doen en meestal nadat ik fluridil hebt toegepast is mijn hoofdhuid stukken rustiger en minder jeukerig. Het heeft voor mij wel een gunstige werking.
kevin is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Algemeen Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1278 4 maart 2023 22:53
[minoxidil] Algemeen cherifo Medicijnen/haargroeimiddelen 3780 20 september 2021 15:09
[saw palmetto] Algemeen Mika Medicijnen/haargroeimiddelen 1151 22 juni 2016 11:59
[fluridil] Shedding ralluf Medicijnen/haargroeimiddelen 10 20 november 2006 14:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.