Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergave
Oud 22 november 2001, 09:54   #16
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Aha!

Citaat:
In-en intriest vind ik het.

Chris.
Inderdaad. Die Bolder kan je echt voor geen meter vertrouwen. Er bestaat een site van hem over haaruitval en die is toch wel zo ongelooflijk gruwelijk erg!

Toen ik m'n mail van de webmaster van haaruitval.net terugkreeg, was ik ook niet zo heel erg verbaast dat het hier om Bolder ging. Hij is de man die het bouwen van slechte sites heeft verheven van onkunde naar een kunst.


Moet je kijken wat ik net in google vindt, terwijl ik op zoek was naar een ontegore kutsite die ik een jaar geleden onder ogen heb gehad:

hans bolder hairstyle
... hans bolder hairstyle Link via haaruitval-haarverlies-kaal-kaalheid-haarwortel-aminexil.nlhaaruitval
en haarverlies.
http://www.haaruitval-haarverlies-ka...l-aminexil.nl/ - 3k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


Wat voor een guppie regged er nou zo'n domeinnaam? Christ.... deze gozer is echt een eersteklas Lamer (met een capital ja) van jewelste.


Oh well..... genoeg gelachen voor vandaag. Ik moet als de gesmeerde bliksem naar school. Laters
  Met citaat reageren
Oud 24 november 2001, 00:02   #17
Knurft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 november 2001
Berichten: 41
Gelijk

Je hebt wel gelijk wat de site van de heer Bolder betreft. Ook zitten zoekmachines vol met links van hem wat dus duidt op een doel: zoveel mogelijk verkopen.

De domeinnaam is wel goed gekozen. Het is een extra metanaam.
Knurft is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2001, 11:30   #18
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Gelijk

Citaat:
Originally posted by Knurft
De domeinnaam is wel goed gekozen.
Vanuit zijn oogpunt wel ja...
  Met citaat reageren
Oud 24 november 2001, 13:48   #19
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Citaat:
Originally posted by Jay
Tja ik weet het niet hoor......

Moet ik dat spul dan elke dag op m'n kop smeren ? Dag in dag uit gewoon?

Hoe duur mag dat wel niet kosten dan?


En als je eens kijkt naar wat voor resultaat er met finasteride alleen is te behalen.....

Eigenlijk schandalig dat ik uberhaupt twijfel over die minodoxil, want ik wil zo graag m'n haar behouden. Maar ja... de kosten en al het gedoe eromheen he. Ik zit op de Uni, en ik zou m'n vrije tijd liever anders besteden natuurlijk.

*twijfel twijfel*
Halo ik heb gisteren een flesje Minoxidil 100 ml bij de Apotheek gehaald. Alleen ik weet niet hoe je dit nu het beste op je hoofdhuid kunt aanbrengen, er zit geen doseeropening op het flesje bijvoorbeeld. Kan iemand mij tips geven hoe je het beste Minoxidil kunt aanbrengen op je hoofdhuid? Is 1 x per dag Minoxidil aanbrengen voldoende in combinatie met Finasteride?
Alonso is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2001, 15:29   #20
anoniem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2001
Berichten: 18
minoxidil

hoi alonso,
minoxidil moet je 2 maal per dag aanbrengen!
maar dat is voor derest van je leven. dus ik raad je aan het alleen te doen als de fina niet goed genoeg werkt.
het beste kun je bij de etos regaine kopen, dat is net zo duur als de apotheek(60 pm) en daar heb je een handige doseerdop bij een soort depper. je kunt het flesje dan bewaren en zonodig daar de minoxidil van de apotheek in doen.
anoniem is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2001, 12:31   #21
Birdy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 25
Alonso,

het wordt aanbevolen om 2x daags 1 ml op je hoofdhuid te smeren. Ik doe het zelf het liefst 1 x daags 2 ml (=minder gedoe) een uurtje of twee voor het slapen gaan.

Nou ligt het er natuurlijk aan welke dosering je gebruikt. In Nederland is vlgs mij alleen de 2% minox versie verkrijgbaar. Logischerwijs is het aanbrengen van 2 x 1 ml minoxidil 2% minder dan de Extra Strength versie (5%) 1 x daags 1 ml aan te brengen (vehicle effect daargelaten). Zelf gebruik ik dus 2 x daags 1 ml (of 1 x 2ml) 5% minoxidil.

Ik weet niet wat de prijizen bij de Etos voor minox 2% zijn, maar ik heb er enige tijd geleden zo'n 50 piek voor 60 ml betaalt. Als dat zo is kun je echt veel beter 5 potjes "Headway" 5% bij www.hair2go.com kopen. Dat is veel goedkoper en een sterkere versie.

Oh ja, het aanbrengen doe ik mbv een pipetje en het vervolgens met de vingers licht in masseren. De penetratie is het hoogst na een douche of bad waarna je haren handdoekdroog zijn gemaakt.
Birdy is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2001, 12:37   #22
anoniem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2001
Berichten: 18
re:birdy

hoi birdy,

ervaar jij nog bijwerkingen aan je hoofdhuid van de 5% mino.
zijn die streker dan bij de 2%?

en ik kan dus ook 1 maal daags 2ml aanbrengen, dat zou de oplossing zijn.
breng jij het aan op gezette tijdstippen af is het elke dag verschillend?
bij mij was het zo dat het elke dag afhing van hoe laat ik opstond naar beg ging, waanneer ik mijn haren ging wassen, of ik nog ging sporten enz. vond ik altijd erg lastig

maar het hielp uitstekend
anoniem is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2001, 16:13   #23
Birdy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 25
Anoniem,

geen bijwerkingen bij de 2% noch de 5% versie. Het maakt echt niet uit op welk tijdstip je Minixodil aanbrengt. Er zijn echter een aantal dingen om wel rekening mee te houden:

* De minox mag niet extra hard aandrogen door bijv het gebruik van een fohn.
* Gebruik minox niet vlak voor het naar het slapen gaan, anders zit je kussen onder de troep.
* Minox wordt beter opgenomen als je hoofdhuid nog een beetje "damp" is.

Ook kun je gerust eens een dagje overslaan, maar doe dit niet te vaak anders gaat het te koste van het resultaat. Als je een rustperiode inlast van +/- 2 weken, dan zullen de minoxidil gevoelige haren overgaan van de anagen(=groei-)fase naar de telogeenfase en zullen ze dus na een maand of 3 massaal uitvallen.
Birdy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2001, 20:29   #24
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Citaat:
Originally posted by Birdy

Sinds ik mijn onderzoek ben gestart naar haargroeimiddelen ben ik slechts enkele nuttige medicijnen tegengekomen, de meeste andere waren niets anders dan snake-oil ->leuke praatjes, veel geld kwijt en helaas weinig haargroei. Aminexil hoort vlgs mij ook tot de laatste categorie, maar ik hoop voor jou dat het totaal ander uitpakt.
Ja hierbij nog een reactie daarop, beter laat dan nooit. Ik heb Aminexil gebruikt 6 weken lang en ik had me keurig aan de gebruiksaanwijzing gehouden. Het enigste wat ik merkte is dat mijn haren meer glansden en dat ze ze iets dikker werden, maar bij mij was geen sprake van meer haargroei door gebruik van Aminexil. Overigens de eigenaar van de kapsalon, waar ik de Aminexil kocht zei zelf ook dat ik er niet meer haargroei door zou krijgen, maar alleen dat de haren wat dikker werden.
Alonso is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2001, 20:36   #25
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Citaat:
Originally posted by Birdy
Alonso,


Ik weet niet wat de prijizen bij de Etos voor minox 2% zijn, maar ik heb er enige tijd geleden zo'n 50 piek voor 60 ml betaalt. Als dat zo is kun je echt veel beter 5 potjes "Headway" 5% bij www.hair2go.com kopen. Dat is veel goedkoper en een sterkere versie.
Birdy nog bedankt voor de tip. Ik had een bestelling geplaatst bij hair2go. Echter voor diegene die daar ook nog wat willen bestellen: mijn bestelling hebben ze geanuleerd en ik citeer om de volgende reden:

"Dear xxx

Thank you for your email.

Unfortunately we are now not able to ship any of our products to The
Netherlands. Dutch customs will not allow the importation of medications
(restricted and prescription) into the country and have begun to destroy
our parcels. Our apologies for the inconvenience.

Sincerely
Lana"

Dus....weet iemand nog een ander kanaal om aan Headway 5 of Regaine 5 te komen?
Alonso is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2001, 22:53   #26
Knurft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 november 2001
Berichten: 41
Aminexil

Nog een late reactie over Aminexil. Ik heb het, zoals ik al aangaf in een andere post, zo'n 2 maanden gebruikt. Mijn haar werd er ook iets dikker van. Waarschijnlijk is het een effect wat sommige stylingprodukten ook teweegbrengen. Zolang je het gebruikt, breng je een laagje aan op je haar.

Van minder haarverlies was geen sprake en mijn hoofdhuid droogde extra uit door de alcohol in het product.

Wat mij betreft een waardeloss product!!! Walgelijk dat mensen zoals Bolder valse hoop wekken en hun beurs spekken. Begrijp ook niet wat Boersma met dat product moet. Volgens zijn onderzoek is een kuur per 6 maanden voldoende. Toen hij bij het programma Kassa zat, had hij het ineens over dagelijks gebruik (365 dagen per jaar). Vreemd.
Knurft is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2001, 23:11   #27
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question Kapsalon

Citaat:
Originally posted by Alonso
... Overigens de eigenaar van de kapsalon, waar ik de Aminexil kocht zei zelf ook dat ik er niet meer haargroei door zou krijgen, maar alleen dat de haren wat dikker werden.
Hoi Alonso,

Welke kapsalon was dit, als ik vragen mag?

Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2001, 00:08   #28
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Aminexil

Citaat:
Originally posted by Knurft
Volgens zijn onderzoek is een kuur per 6 maanden voldoende. Toen hij bij het programma Kassa zat, had hij het ineens over dagelijks gebruik (365 dagen per jaar). Vreemd.
Dat zal minoxidil geweest zijn...
  Met citaat reageren
Oud 11 december 2001, 01:26   #29
Knurft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 november 2001
Berichten: 41
Nee Aminexil

Boersma had het echt over Aminexil. 100% zeker. Daarom vond ik het vreemd en tegenstrijdig.
Knurft is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2001, 09:33   #30
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Hoi,

In thread http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=&threadid=108 schrijf ik:

Citaat:
Ah! Nog ff gezocht op Internet en ik vond deze site : <http://www.hairloss-hair-loss.com/medical.htm,> waarop ik kan lezen:

These studies took place in the Hospital Rothdchild, Amersham, Saint-Louis, Labotatoire and Cosmétométrie. Dermatologist Boersma, who is attached to the hair and skin clinic in Dordrecht, took charge of the Dutch research.

Maar zijn dit nu wetenschappelijke onderzoeken of niet?
Birdy, is dit wat je bedoelde toen je zei dat Boersma betrokken was bij de verkoop van het produkt?

Chris.
Dit zijn uitsluitend speculaties hoor, maar ik vraag me weleens af wat de belangen van Dhr. Boermsa zijn.
Moet je bijv. eens kijken op: http://www.hairlase.nl/HairLase/NL/d...ientenboek.htm, daar hebben ze een handgeschreven briefje gepubliceerd van hem om de site/het bedrijf meer vertrouwen te laten uitstralen naar de (nieuwe) bezoekers.

Nou ja, sorry hoor, maar dat hele La$er Aesthetic ademt een enorme commercial-achtige sfeer uit. Daar verandert een handgeschreven briefje van Boersma weinig aan.

Hetzelfde geldt voor die site van Aminexil. Jekkes. Ook bij dit produkt is Boersma betrokken geweest. (m.b.t. bovengenoemde onderzoeken)

Birdy schrijft in http://www.haarweb.nl/forum/showthre...s=&threadid=54 het volgende:
Citaat:
Haha, Boersma is betrokken bij de verkoop van die shit. Geen wonder dus. Vraag eens aan Upjohn of minoxidil beter werkt dan aminexil. Geloof me, er zijn geen betrouwbare testimonials die bewijzen dat aminexil beter werkt dan minoxidil of uberhaupt echt werkt. Als je bij wijze van spreken elke ochtend een half uur op je kop gaat staan groei je ook een heel klein beetje meer haar.

Geloof niet de man die spreekt vanuit z'n portemonnee, maar geloof de testen en statistieken. Minoxidil _is gewoon beter_ dan aminexil. Laat hem maar eens een betrouwbare studie tonen die het tegendeel bewijst.

Aminexil zou minder gekloot zijn? Ik vraag het me werkelijk af.


Ik vraag me af wat de belangen van Boersma zijn bij dit produkt? Voor zover ik begrepen heb verkoopt hij zèlf géén Aminexil, dus daar zit het 'm niet in? Ik speculeer nu, maar reken maar dat er geld mee gemoeid is.....

Chris.

Laatst gewijzigd door Chris; 12 december 2001 om 09:38
Chris is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.